Koła do offu- tylne to oryginał a przednie to nowa felga 21 Excela plus nowa piasta od WRX i nowa tarcza Braking do WRX'a żeby nie trzeba było stosować żadnych adapterów przy zmianie kół - złożenie tego przodu do kupy kosztowało jakieś 1600zl. Ostatnie WR250x Yamaha wypuściła zdaje się w 2010 czy w 2011 roku, od tamtej pory na rynek wypuszczają tylko WR250R.
Sprzęt wzorowany jest na [url]https://soloracer.com/yamahawr250x.html[/url] . Moto kupiłem za Odrą, natomiast sam mieszkam na Pięknym Wschodzie X^). Warto było zapłacić więcej.
Z dodatków które do WRy wsadziłem:
- tłumik FMF Powercore + kolektor FMF PowerBomb + eliminator EXUP i AIS block off kit (oryginalny układ wydechowy sprzedałem)
- Bazzaz Z-Fi + Z-AFM do wystrojenia mapy + przełącznik do map paliwa
- filtr powietrza K&N + zmodyfikowany airbox
- zbiornik paliwa IMS 4.75 gallona (czarny) + ew. mniejszy IMS 3.1 gallona (czarny) - oryginał w pudle
- licznik Vapor Trail Tech (z obrotomierzem) + zestaw kontrolek Vapor do kompletu (oryginał w pudle)
- owiewka przednia Trail Tech X2 /halogeny, lepiej świecą/ + szyba żeby nie wiało (oryginalna owiewa i lampa w pudle)
- osłona silnika Moose Racing PRO (aluminiowe brzęczą ;) )
- tuningowa kierownica Easton EXP + podwyższenie
- krótkie klamki ASV (żadne chińczyki)
- stalowe przewody hamulcowe HEL (przód/tyl, czarne)
- handbary ZETA (z kierunkami LED do kompletu)
- mocowanie CYCRA do handbarów
- przekaźnik do kierunków Custom LED
- Custom LED BlasterX (modulator tylnej lampy)
- mocowanie tablicy rejestracyjnej Evotech (trzeba wzmocnić blachą tablice rej bo inaczej ją łamie od drgań..)
- crashpady osi przedniej i tylnej
- aluminiowa wzmacniana osłona chlodnicy Flatland
- silikonowe przewody chłodnicy PRO Factory (czarne)
- korek chłodnicy 1.8 TUSK z termometrem
- osłony ramy ZETA Z-Carbon Frame Guards (żeby jej nie wycierać butami)
- osłona zębatki przód i karteru silnika Sandman Parts
- szersze tuningowe podnóżki Pivot Pegz o zmiennym nachyleniu - mega wygodne, polecam
- okleiny retro Yamaha graphics (do oryginalnego zbiornika lub do małego IMSa)
- dźwignia zmiany biegów Driven
- nowy łańcuch DID wzmocniony oring + zębatki Renthal 14z/45z (lub 48z)
- 12oClockLabs SpeedoDRD Speedometer Calibrator/Speedohealer (żeby dobrze v pokazywało przy oryginalnych zegarach)
- nowe opony Battlax S20EVO (nowszy model)
- nowe opony w teren (Mitas 9 i 10) + grubsze terenowe dętki
- kość obniżająca zawieszenie tył YamaLink
- dedykowany bagażnik na tył OEM Yamaha
- odpowietrzniki amorów przód MotionPro
- gniazdo ładowania nawigacji + uchwyt RAM i nawigacja
- przednie kolo Excel 21" + tarcza Braking (w teren, tył fabryczna szeroka 17.. z chęcią kupię drugą lub tylne koło od WR250R albo jakiegoś pasującego Excela)
Zamiary zimowe:
- stelaże Givi pod boczne torby/kufry (w wykonaniu)
- uchwyty do wyciągania z bagna jak się trafi (w wykonaniu)
- lusterka pod kierownice (w wykonaniu)
- osłona przedniej tarczy (Acerbis?)
- grzane manetki + gumy Renthal (w planach)
- żelowe szersze siedzenie (w planach)
Na nowy sezon - nowy olej + wszystkie płyny i świeca irydowa. Plus zrobienie map do Bazzaza oraz wystrojenie WRy na hamowni i może jakaś dalsza wycieczka gdzieś na Północ czy na Południe ;)
Z gratów mam do sprzedania czarny zbiornik IMS 3.1 gallona i FMF EFI fuel controller (odpowiednik Power Commander PCV) oraz zestaw crashpadów na osie przód i tył. Także jak ktoś chętny to na priv.
To chyba na razie tyle z modyfikacji...
n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)