1

Temat: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

Siema

motocyklami jezdze roznymi od wielu lat a poniewaz znudzily mnie juz ulice wiec przyszla pora na zielone oraz wycieczki dalsze i blizsze po zadupiach, lasach, wydmach itp itd. Po przeanalizowaniu rynku enduraków postawilem na WR250x/r ktora kupilem i od wiosny sobie systematycznie ulepszam - bardzo fajna baza do tuningu i modyfikacji. Jak narazie jestem z malej Yamahy mega zadowolony, dlatego na chwile obecna nie zamierzam zmieniac mojej WRX/WRR na nic innego.

Taki tam jesienny klimat:

http://s1.fotowrzut.pl/TT6O5Z7PWN/1.jpg

Lewa!
X

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)

2

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

witojcie

benzyna

3

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

Skąd jesteś? Szukam Yamahy Wr250x ale mały wybór u nas w PL. W Niemczech tak samo. chyba z 4 sztuki na mobile.de.
Gdzie kupiłeś swoją?

MT-07

4

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

Siema!

nie latałeś przypadkiem tą WRką na torze w Białymstoku? po tej lampie jakaś znajoma mi się wydaje :)

CRF450R - trying to handle the beast

5

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

Żaba napisał/a:

Siema!

nie latałeś przypadkiem tą WRką na torze w Białymstoku? po tej lampie jakaś znajoma mi się wydaje :)

Cośtam WRą lajtowo poprzycierałem ;)

@ nashman: Piękny Wschód. WR250x sobie wyszukałem i kupiłem za granicą z przebiegiem 6 tys km, w Polsce po ogłoszeniach same (s)trupy, na ogół zakatowane przez małolatów bez pełnej kat. A. Bardzo ciężko jest kupić zadbany egzemplarz a że ludzie tym dookoła świata ganiają tym bardziej nie żałuję wyboru :) Jutro postaram się zrobić jakiś szerszy opis co w niej zmieniłem do tej pory i co mam jeszcze w planach do wiosny, jest to kolejny mój moto-projekt, w toku..

X

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)

6

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

Piękny Wschód to hmm w Japonii kupiłeś:) hehe żartuje, z Japonii byś nie zarejestrował u nas w PL.
To czyli gdzie kupiłeś?

Ja jeszcze rozważam zakup KTM SMC R 690. Trochę droższy od WR250X ale ma większy potencjał.
Choć do pewnych rzeczy gorzej się nadaje niż Wuerka.

MT-07

7

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

Masz X na brudasach - napisz coś o tym? Od czego masz kołka ?

8

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

Koła do offu- tylne to oryginał a przednie to nowa felga 21 Excela plus nowa piasta od WRX i nowa tarcza Braking do WRX'a żeby nie trzeba było stosować żadnych adapterów przy zmianie kół - złożenie tego przodu do kupy kosztowało jakieś 1600zl. Ostatnie WR250x Yamaha wypuściła zdaje się w 2010 czy w 2011 roku, od tamtej pory na rynek wypuszczają tylko WR250R.


Sprzęt wzorowany jest na [url]https://soloracer.com/yamahawr250x.html[/url] . Moto kupiłem za Odrą, natomiast sam mieszkam na Pięknym Wschodzie X^). Warto było zapłacić więcej.

Z dodatków które do WRy wsadziłem:

- tłumik FMF Powercore + kolektor FMF PowerBomb + eliminator EXUP i AIS block off kit (oryginalny układ wydechowy sprzedałem)
- Bazzaz Z-Fi + Z-AFM do wystrojenia mapy + przełącznik do map paliwa
- filtr powietrza K&N + zmodyfikowany airbox
- zbiornik paliwa IMS 4.75 gallona (czarny) + ew. mniejszy IMS 3.1 gallona (czarny) - oryginał w pudle
- licznik Vapor Trail Tech (z obrotomierzem) + zestaw kontrolek Vapor do kompletu (oryginał w pudle)
- owiewka przednia Trail Tech X2 /halogeny, lepiej świecą/ + szyba żeby nie wiało (oryginalna owiewa i lampa w pudle)
- osłona silnika Moose Racing PRO (aluminiowe brzęczą ;) )
- tuningowa kierownica Easton EXP + podwyższenie
- krótkie klamki ASV (żadne chińczyki)
- stalowe przewody hamulcowe HEL (przód/tyl, czarne)
- handbary ZETA (z kierunkami LED do kompletu)
- mocowanie CYCRA do handbarów
- przekaźnik do kierunków Custom LED
- Custom LED BlasterX (modulator tylnej lampy)
- mocowanie tablicy rejestracyjnej Evotech (trzeba wzmocnić blachą tablice rej bo inaczej ją łamie od drgań..)
- crashpady osi przedniej i tylnej
- aluminiowa wzmacniana osłona chlodnicy Flatland
- silikonowe przewody chłodnicy PRO Factory (czarne)
- korek chłodnicy 1.8 TUSK z termometrem
- osłony ramy ZETA Z-Carbon Frame Guards (żeby jej nie wycierać butami)
- osłona zębatki przód i karteru silnika Sandman Parts
- szersze tuningowe podnóżki Pivot Pegz o zmiennym nachyleniu - mega wygodne, polecam
- okleiny retro Yamaha graphics (do oryginalnego zbiornika lub do małego IMSa)
- dźwignia zmiany biegów Driven
- nowy łańcuch DID wzmocniony oring + zębatki Renthal 14z/45z (lub 48z)
- 12oClockLabs SpeedoDRD Speedometer Calibrator/Speedohealer (żeby dobrze v pokazywało przy oryginalnych zegarach)
- nowe opony Battlax S20EVO (nowszy model)
- nowe opony w teren (Mitas 9 i 10) + grubsze terenowe dętki
- kość obniżająca zawieszenie tył YamaLink
- dedykowany bagażnik na tył OEM Yamaha
- odpowietrzniki amorów przód MotionPro
- gniazdo ładowania nawigacji + uchwyt RAM i nawigacja
- przednie kolo Excel 21" + tarcza Braking (w teren, tył fabryczna szeroka 17.. z chęcią kupię drugą lub tylne koło od WR250R albo jakiegoś pasującego Excela)

Zamiary zimowe:

- stelaże Givi pod boczne torby/kufry (w wykonaniu)
- uchwyty do wyciągania z bagna jak się trafi (w wykonaniu)
- lusterka pod kierownice (w wykonaniu)
- osłona przedniej tarczy (Acerbis?)

- grzane manetki + gumy Renthal (w planach)
- żelowe szersze siedzenie (w planach)

Na nowy sezon - nowy olej + wszystkie płyny i świeca irydowa. Plus zrobienie map do Bazzaza oraz wystrojenie WRy na hamowni i może jakaś dalsza wycieczka gdzieś na Północ czy na Południe ;)


Z gratów mam do sprzedania czarny zbiornik IMS 3.1 gallona i FMF EFI fuel controller (odpowiednik Power Commander PCV) oraz zestaw crashpadów na osie przód i tył. Także jak ktoś chętny to na priv.

To chyba na razie tyle z modyfikacji...

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)

9

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

Wrzuc troche wiecej zdjec bo jestem mega ciekaw jak to wyglada na malych kolach :) No i tak z czystej ciekawosci, robia jakies Big Bory do takich WRek?

10 Ostatnio edytowany przez xtremix (2018-11-22 11:19:07)

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

Tu jest kilka fotek: [url=http://fotowrzut.pl/JP5ZBHIADS/1/1]WR250X/R[/url] , nie chce mi się wklejać 1po1 to wrzucam linka.

Athena robi BB a są i nawet zestawy turbo, tylko po co mi to? Gdy wrka się znudzi lub mocy zabraknie, to po prostu zmienię moto.

Robię z niej małą lekką wyprawówkę, strzeliłem sobie niedawno weekendową wycieczkę z namiotem, ok 1000km i zero problemów. Chcę jeszcze założyć neoprenowe skarpety na lagi, żeby uszczelniacze dłużej pożyły, ewentualnie jakieś dodatkowe oświetlenie do jazdy po nocy, okleinę w kamuflażu a co dalej, to zobaczymy z czasem co tam jeszcze do głowy wpadnie :)

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)

11 Ostatnio edytowany przez babel (2018-11-22 22:57:08)

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

Nie kładź neoprenów w teren - wpadnie ci coś pod skarpete i porysuje lagę - jak kupowałem exc 400 to maił takie skarpety - zaraz je zdjąłem.
A wr fajna :) - cały czas mi chodzi po głowie taki sprzęt.
Nie było nic w ogłoszeniach jak szukałem i skusiłem się na freeride 250r - jest mega - ale brakuje w nim tego aby zrobić sobie właśnie taką wycieczkę offem jak piszesz :)

12

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

No właśnie po jeździe w piachu  czy po błocie włazi syf pod uszczelniacze i jeśli szybko tego nie wyczyścisz, to zaraz szlag je trafia i amory leją. To może lepiej harmonijki/gumy założyć jak w starej CZ/MZ czy Jawie? :D Ileż można siedzieć z klisza czy seal mate'm po każdej przejażdżce w terenie?

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)

13

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

Ja tam latam tylko błoto - bez skarpet i jest spoko wczesniej exc 400 teraz freeride- chyba że Yamaha ma jakieś dziwne te uszczelniacze:(.
Raz na rok to i tak by się przydało zawias rozebrać , przeczyścic - olej zmienić

14 Ostatnio edytowany przez xtremix (2018-11-29 10:10:18)

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

- Do czego jest wr?
- [url]https://youtu.be/5K8QChf2l8g[/url]

:D

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)

15

Odp: Braaaaap braaaaap.. I cześć.

to tak ciągnąc dalej mały off top... coś z naszego podwórka:

[url]http://www.slowadv.com/blog/przygotowujac-motocykl-preparing-my-moto[/url]

gość z Warszawy pojechał na WR250X przerobionej na R w półroczną podróż po Europie i Azji :)

także nie trzeba mieć GSa, żeby robić "adventure tours" po świecie :D

CRF450R - trying to handle the beast