Odp: Kupię WR250X
O proszę, a spodziewałem się, że chociaż do jutra będzie SMC na prowadzeniu :D
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Kupię WR250X
Strony Poprzednia 1 … 9 10 11 12 13 … 32 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
O proszę, a spodziewałem się, że chociaż do jutra będzie SMC na prowadzeniu :D
Xtremix miałem Hondę Hornet 600 przez 3 sezony, później Kawasaki ER6N 2 sezony i później Triumpha Street Triple 675R przez 3 sezony.
W terenie nie będę jeździł, głównie asfalty i jakieś szutry.
O proszę, a spodziewałem się, że chociaż do jutra będzie SMC na prowadzeniu :D
DumDum, nie skreślam jeszcze do końca SMC R. Przeciwko Wr250x przemawia to, że jednak na asfalcie może być lekko słabawa przy wyprzedzaniu pod górkę. No i trochę mi się nie chce przechodzić przez te wszystkie modyfikacje które w wr250 trzeba wykonać, aby to jako tako się odpychało (zakup i montaż wydechu (tłumik+kolektor), wywalenie exupa+ zlutowanie odpowiednio styków żeby błędu nie wyświetlało, wywalenie SAI, modyfikacja airboxa, zakup RapidBike+strojenie, lekkie obniżenie zawiasu) więc jest tego pełno.
W SMC R robię tylko lekkie obniżenie kanapy + ustawienie zawiasu i jest bajka. + ten dźwięk z wydechu.
Chcesz walić power slide'y na fabrycznym WR250X? Może kup se Duke 390?
Dziku powinno się dać ogarniać powrslide'a na dużej zębatce z tyłu i w odpowiednim złożeniu na niezbyt przyczepnym asfalcie.
Myślałem nad Duke 390. Co myślisz o tym moto? Jeździłem i wrażenia były pozytywne, baardzo duża poręczność i z gazu na koło lekko idzie.
Weź Ty wreszcie coś kup. Najlepiej tą wr250x. Moto chodliwe, więc jak się nie spodoba to będzie łatwo sprzedać. Na jak to piszesz niezbyt przyczepnym asfalcie to nawet moja dt125 bokiem szła :)
Więc serio kup wr250x.. Znajomi na tym cuda wyczyniają, a jak mocy będzie za mało to po prostu pogonisz dalej i kupisz coś mocniejszego. Piszesz o wyprzedzaniu pod górkę.. Jak 250 ma być mocne przy takich akcjach.
Serio, podchodzisz do tego tak, jakbyś kupował moto na całe życie. A skoro miałeś tyle motocykli więc chyba ewentualna sprzedaż i zmiana problemem nie będzie..
A skoro miałeś tyle motocykli więc chyba ewentualna sprzedaż i zmiana problemem nie będzie..
Śledząc temat od początku - będzie to ogromnym problemem :D choć w sumie wtedy ze stawki wyeliminujemy już wr :D
Jest pomysł zakupu WR250R i przeróbka na supermoto. Jakie koła i adapter zacisku polecacie?
kup se lc4, będziesz walił wheelie stopale schody boki teren i powerslajdy, jest gleboodporny i łatwiej się sprzeda niż xr
Ale zacznij od wyjeżdżania wszystkich godzin na kursie kat. A.
Katemowski, ale którego LC4 bo 690 to też LC4? Jak masz na myśli LC4 te stare 640 to jeździłem i strasznie klocowaty i słabo to skręca. Długi tez jest bardzo, rozstaw kół jak w autobusie. Chce coś do max 145kg.
Geras dzieciaku, prawo jazdy na A robiłem w 2010r, a na B w 1999r. więc bez pajacowania mi tu w temacie.
No i trochę mi się nie chce przechodzić przez te wszystkie modyfikacje które w wr250 trzeba wykonać, aby to jako tako się odpychało (zakup i montaż wydechu (tłumik+kolektor), wywalenie exupa+ zlutowanie odpowiednio styków żeby błędu nie wyświetlało, wywalenie SAI, modyfikacja airboxa, zakup RapidBike+strojenie, lekkie obniżenie zawiasu) więc jest tego pełno.
Nic się nie lutuje, kupujesz plug&play exup eliminator i tyle, no chyba że lubisz druciarstwo, fabryczny zawias obniżysz bez problemu na amorze i to niekoniecznie z użyciem kości, zależy co chcesz osiągnąć. Tłumik to tysiak, dwa + jakiś FMF, PCV, Bazzaz czy Rapid. Naturalnym jest że jak chcesz mieć funkcjonalne moto z ciekawymi dodatkami, to niestety, kasę w tuning zawsze musisz wyłożyć żeby poprawić fabrykę - to z doświadczenia.
Jednocześnie widzę po postach że nie potrafisz zdecydować się które moto wybrać i szukasz wiecznie dziury w całym :) Po 3 pierdzikach i 8 latach w siodle to już chłopie powinieneś wiedzieć jak kupić motocykl. Jeśli chodzi o WR250x czy r to wyboru dużego w PL nie masz, wręcz żeby nie powiedzieć że ten w zasadzie jest znikomy, a na Zachodzie te motocykle są jednak droższe wbrew temu co nad Wisłą ludzie myślą.
[url]https://www.olx.pl/oferta/yamaha-wr-yamaha-wr-x-250-supermoto-a2-CID5-IDvFi9E.html[/url] (nad tą trzeba by było popracować, i bezwypadkowy to on na pewno nie jest)
[url]https://www.olx.pl/oferta/yamaha-wr-yamaha-wr-250-x-supermoto-CID5-IDxmzND.html[/url] (ta wygląda sensownie, tylko historie sprawdzić i w sumie cena nie zabija)
Bierz $ w kieszeń i zasuwaj póki jest coś do zabrania.
Jak już coś kupisz, to polecam najpierw poćwiczyć ślizgi na piachu gdzieś, fajna zabawa lecieć bokiem a czasem można i katapultować się przez kiere haha
Xtremix piszesz bardzo sensownie, rzeczowo - dzięki Ci za to.
Co do kwestii moich wahań, to sprawa wygląda tak, że ja byłem zdecydowany na WR250X ale co chwilę ktoś mnie wytrącał z obranej linii (a to że za słaba na asfalt, a to że części drogie itp. etc.) i podsuwał mi jakieś inne moto do rozważenia.
Owszem miałem 3 moto drogowe - nakedy 70-100KM i jak bym miał kupić kolejnego nakeda to bym nie miał problemu bo kupił bym albo Duke 690 albo MT-07.
Ale założenie było takie, żeby przy mniejszej prędkości był większy fun i dlatego swoje kroki kieruję w stronę supermoto.
Xtremix piszesz bardzo sensownie, rzeczowo - dzięki Ci za to.
Co do kwestii moich wahań, to sprawa wygląda tak, że ja byłem zdecydowany na WR250X ale co chwilę ktoś mnie wytrącał z obranej linii (a to że za słaba na asfalt, a to że części drogie itp. etc.) i podsuwał mi jakieś inne moto do rozważenia.
Owszem miałem 3 moto drogowe - nakedy 70-100KM i jak bym miał kupić kolejnego nakeda to bym nie miał problemu bo kupił bym albo Duke 690 albo MT-07.
Ale założenie było takie, żeby przy mniejszej prędkości był większy fun i dlatego swoje kroki kieruję w stronę supermoto.
W MT przy odpowiednich przełożeniach tez jest fun i tez sa małe prędkości :)
Ale na MT-07 po schodach i innych "wertepach" miejskich nie pojeździsz, a masa już spora no i zawias beznadziejny.
Jeździlem najnowszą MT-07 2018 i mnie rozczarował ten motocykl.
Jak miał bym iść w MT-07 to chyba bym wolał już pozostać przy moim Triumphie 675 R - duużo lepsza jakość wykonania, zawieszenie, silnik, hamulce, rama.
Strony Poprzednia 1 … 9 10 11 12 13 … 32 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Kupię WR250X
Wygenerowano w 0.052 sekund, wykonano 67 zapytań