Temat: KTM Dziobal przebieg...
Temat już nie ważny
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » KTM Dziobal przebieg...
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Temat już nie ważny
Oponę z 08r mógł ktoś założyć używaną, to nie problem. Stan idealny? W sumie można nalatać 30k/km i moto będzie w stanie idealnym, jak ktoś dba to na prawdę moto przy przebiegach nawet 40k+ może wyglądać świetnie (a u innego po 10 wygląda na mocno używane -> jak dbasz tak masz)
Co do przelatania 30k w ciągu roku to też nie jest jakiś wielki problem, jak ktoś lata do pracy dzień w dzień i ogólnie używa dziobala jako daily moto to się uzbiera.
No albo faktycznie jakiś błąd :)
30k to dużo bo sezon na moto trwa pół roku a taki motorek nie sprzyja waleniu tras. No ale jest możliwe.
W dziobaku padają liczniki, może ktoś wymieniał.
Czy dźwigienki zaworowe były stare czy nowe (numer części)? Przy 50 tys. km kwalifikowałyby się już raczej do wymiany chyba, że już były wymienione. Jak ocenił je serwis KTM?
30 tys. km w rok to nie problem, zresztą to mało istotne skoro w 2016 miał już 20 tys. km :) Możesz sprawę przedstawić jako niezgodność umowy ze stanem faktycznym, ale chyba nie zakładałeś, że moto z 2008 roku będzie miało poniżej 10 tys. km?
Prawdopodobnie któryś właściciel wymienił licznik na nowy (typowe, że fabryczne się psuły).
Jakby wymienił na nowy, to dostałby z ustawionym stanem licznika podanym przez serwis KTM. Raczej wymienił na używany.
W serwisie wspominiałem im o tych dźwigiękach i powiedzieli że przy tym przebiegu nie potrzeba robić...
W serwisie wspominiałem im o tych dźwigiękach i powiedzieli że przy tym przebiegu nie potrzeba robić...
Trzeba przede wszystkim je sprawdzić :)
30tys. nie problem. Sam bym tyle robił mając taki motocykl. Mając DRZ robiłem ponad 3tys. miesięcznie.
Wystarczy, że ktoś sobie zrobił wycieczkę w Alpy i już kilka tys. nabite.
U mnie w Bergu kiedyś nie wiem dlaczego ale licznik sam się wyzerował.
W twoim przypadku ktoś mógł wymienić licznik.
Opona tylna z 2008 roku to troszkę niebezpieczne. Na chłopski rozum to przednia opona powinna być starsza bo się mniej zużywa a nie tylna. Ta opona to taka jaka była montowana fabrycznie czy inna?
Przy przebiegu 6tys. km powinno być wszystko oryginalne. Opony, napęd, filtr powietrza, manetki, klocki, tarcze. Chłodnica czysta jak łza.
Masz dowód rejestracyjny. Możesz dla ciekawości zobaczyć czy wszystkie przeglądy były robione w tym samym miejscu.
Dziwne jest to, że ten motocykl odmłodniał w chwili sprzedaży. Szkoda, że nie sprawdziłeś przeglądów w chwili kupna (po to jest ta strona, aby sprawdzić czy ktoś nie cofnął licznika). Druga sprawa jaka jest historia tego motocykla w KTM?
Pojadę jeszcze może po Niedzieli do KTM w Poznaniu i może sprawdzą czy tarcze i klocki są ori
Wpisów żadnych w serwisie KTM nie było, pierwszy wpis zrobili mi na początku tego sezonu po przeglądzie
Co do dowodu rejestracyjnego to wydali mi nowy w wydziale komunikacji..
A jeśli by faktycznie był taki przebieg to dziwne że silnik ani nie zakopci ani oleju nie bierze itp...
Chciałem go sprzedać ale teraz sam nie wiem jaki mam ten przebieg wpisać.
Dowód nowy ale Vin bez zmian ;)
Przy 30000 km nie ma prawa kopcić (olej łyknąć może, jak to KTM)
Przyjęło się, że 30k dużo bo większość Moto z olx na te 30000 drugi czy trzeci raz
Jechać do serwisu aby powiedzieli czy masz ori tarcze?
Po prostu zobacz jak wyglądają, porównaj z fotkami z neta. Ori będzie mieć napis KTM i numer części.
Pokaż z ciekawości fotki moto.
Brak wpisów w KTM - bardzo dziwne. To jest moto z PL czy DE?
w polskim ktmie moga sprawdzic wpisy z PL i DE czy nawet USA, lacznie z tym kto kupil i gdzie (w sensie nowy)
Ale ja byłem w KTM i nie było żadnych wpisów a motor jest Polski salon pierwsza rejestracja 2011r
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » KTM Dziobal przebieg...
Wygenerowano w 0.040 sekund, wykonano 75 zapytań