Temat: Blokowanie na a2
Witam
Czy ktoś z forumowiczów może wie gdzie w małopolsce blokują motocykle na a2, konkretnie chodzi o huske 610 stosunek mocy do masy mam spoko tylko chodzi o samo zblokowanie do 35kw ;)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Blokowanie na a2
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam
Czy ktoś z forumowiczów może wie gdzie w małopolsce blokują motocykle na a2, konkretnie chodzi o huske 610 stosunek mocy do masy mam spoko tylko chodzi o samo zblokowanie do 35kw ;)
Jakbyś się chciał poświęcić i polecieć na świętokrzyskie to mogę dac namiar :) konkretnie do kielc
Ogólnie to nie wiem czy to musi być blokowane przez firme czy wystarczy zrobić tulejke,hamownia,stacja diagnostyczna i do wk ?
Sprawa wyglada tak, husqe trzeba zablokować do mniejszych wartości niż 35kw gdyż musi spełnić stosunek mocy do masy nieprzekraczający 0.20kw/kg. Najlepiej udaj się do najbliższej okręgowej stacji diagnostycznej i zapytaj jakie papiery potrzebują do zmiany mocy. Przeważnie jest to faktura za wykonanie usługi blokowania, wykres hamowni oraz opinie rzeczoznawcy.
Przeważnie to Ty sie nastaw ze beda chcieli zebyś ich w dupe pocałował a nie ze powiedzą Ci jakich dokumentow wymagają ;P
U mnie w lubuskiem bylem na ok. 10 okręgówkach i do jeszcze większej ilości dzwoniłem i nie chcieli się podjąć. Dokumenty jakie miałem to wykres z hamowni z wszystkimi danymi motocykla, właściciela i dwa wykresy przed i po blokadzie z opisem blokady (mapa zapłonu)
+ faktura na zabieg z warsztatu motocyklowego (zwykły nie żaden autoryzowany KTM czy coś) i nikt nie chciał się podjąć.
Teraz będę próbował gdzies po polsce znalezc firmę, która wszystko mi to zrobi od początku do końca i ma jakąś zaprzyjaznioną okręgową stacje diagnostyczną bo ja juz siły do diagnostow nie mam :P
W Poznaniu kolega rzeczoznawca tłumaczył mi kiedyś, że musi to być zrobione w ASO na oryginalnych homologowanych częściach tak jak to przewiduje producent. I wtedy on wystawi pozytywną ekspertyzę.
W takie cos mozna uwierzyc ale z kolei na glownej okregowce MASA'y w Zielonej, diagnosta mowi, ze nie ma takiej mozliwosci bo producent nie przewidzial zmian konstrukcyjnych. Zapytalem go to w jaki sposob producent daje wybor kupna takiego samego motocykla z tym samym silnikiem o pelnej mocy a drugiego zablokowanego - powiedzial, ze nigdy o czyms takim nie slyszal i nie ma takiej mozliwosci. Tak to mniej wiecej wszystko wyglada probujac robic moto na A2 :)
Bo tyle pojęcia mają diagnosci na temat tego, co nie powinno ich interesować jeśli masz papier od rzeczoznawcy! Ch*ja ma do gadki i koniec. Kumpel robił taki zabieg w hornecie, nie na żadnej autoryzowanej stacji tylko w zwykłym warsztacie motocyklowym, papier z hamowni, ekspertyza rzeczoznawcy, przegląd BEZ PROBLEMU i rejestrujesz.
Z ciekawości podzwonie po stacjach w okolicy i zapytam, bo ludzie różnie do tego podchodzą i w niektórych miastach się udaje, jak nie to zostaje polatać bez prawka i za 2 lata zrobić pełne A , zawsze pod górkę :/
a to twoja huśka nie jest na a2? W papiery nie patrzyłem , ale gościu mi gadał że mieści się bez problemu
Stosunek mocy do masy sie mieści bo coś więcej kg ma wbite ale 39 kw :/
w najbliższym czasie bede blokować swoja CBR 600rr, jak sie uda opisze wszystko :)
u mnie o tyle lżej, że obok roboty mam stacje diagnostyczna i hamownie :D
Tylko ze cbr 600rr to już przekręt jak ch*j, bo ma dwukrotnie większa moc niż dopuszczalna na A2 czyt. Nie nadaje się do blokowania w świetle prawa :P
Panie jaki przekręt, wszystko zgodnie z wymogami jakie wymyślili sobie Ci z góry :D
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Blokowanie na a2
Wygenerowano w 0.057 sekund, wykonano 74 zapytań