31 Ostatnio edytowany przez asmEx (2018-07-04 21:45:20)

Odp: SMC 690 Airbox opcje

Dzisiejsze testy pakietu EVO2 (LeoVince + wałek rozrządu + mapa + PCV + Autotune  (AFR 13,3).
Modyfikacje Autotune'a w mapie EVO2.
https://i.imgur.com/eOD90Cg.png

32

Odp: SMC 690 Airbox opcje

Filmik z jazdy jeszcze :p

https://www.instagram.com/mdesign_projects/
                      SMCR 2016 <3

33

Odp: SMC 690 Airbox opcje

@MarcinAkaMariano: Nie ma takiej potrzeby.
To tylko potwierdzenie tego co pisał MAĆKO. Mapy są generalnie przelane...
Dziś testowałem powyższy zestaw ze standardowym wałkiem rozrządu i mapą EVO1 (KM765EU12B0233).
Tylko w kilku komórkach pojawiły się wartości dodatnie, natomiast większość zjechała drastycznie (nawet -30%).
Może dlatego, że dziś było dość ciepło...

34

Odp: SMC 690 Airbox opcje

Panowie czy ktoś próbował takiego zestawu :
[url]https://sites.google.com/site/publictestspace/_/rsrc/1391792188718/home/IMG_0281.jpg[/url]
I do tego mapy EVO1, mapy Akrapa lub mapy EVO2 bez ostrego wałka?

35 Ostatnio edytowany przez gierwi (2018-08-24 10:56:04)

Odp: SMC 690 Airbox opcje

Wielu próbowało. Szukaj na [url=http://www.ktmforum.co.uk]www.ktmforum.co.uk[/url] . Ponoć poprawia się dół - z tego co pamiętam - w stosunku do EVO2 z wałkiem, ale to może być subiektywne odczucie. Można poszczególne części kupić u dealera KTM, ale jest polska firma , która oferuje zestaw. Kiedyś z nimi pisałem więc może znajdę adres to Ci podeślę.
Ale na angielskim forum jest człowiek - uznany mechanik na tym forum - który kombinował z 690 SMC i twierdził, że najlepszy efekt na hamowni uzyskał na OE airoksie ze skróconym tym oryginalnym wlotem, który Ty masz zastąpiony "klatką" EVO1. No i przeróbka jest tania, bo trzeba tylko kupić brzeszczot ;-).

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

36

Odp: SMC 690 Airbox opcje

gierwi napisał/a:

Wielu próbowało. Szukaj na [url=http://www.ktmforum.co.uk]www.ktmforum.co.uk[/url] . Ponoć poprawia się dół - z tego co pamiętam - w stosunku do EVO2 z wałkiem, ale to może być subiektywne odczucie. Można poszczególne części kupić u dealera KTM, ale jest polska firma , która oferuje zestaw. Kiedyś z nimi pisałem więc może znajdę adres to Ci podeślę.
Ale na angielskim forum jest człowiek - uznany mechanik na tym forum - który kombinował z 690 SMC i twierdził, że najlepszy efekt na hamowni uzyskał na OE airoksie ze skróconym tym oryginalnym wlotem, który Ty masz zastąpiony "klatką" EVO1. No i przeróbka jest tania, bo trzeba tylko kupić brzeszczot ;-).

podaj jego nazwę chętnie poczytam co gościu pisze :)

KTM SMC 690 - niestety sold
MT09 - sercem nadal w supermoto!

37

Odp: SMC 690 Airbox opcje

Muszę sobie przypomnieć bo lata tam nie wchodziłem.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

38

Odp: SMC 690 Airbox opcje

Też czekam na"brzeszczot mod" xD

Wracajac do dolotu, to ten co podlinkowałem jest wynikiem jakis tam rozkminek na SMJ.
Ponoć daje przyrost 6 kunia.

Patrząc na doloty w silnikach wyścigowych łatwiej mi w to uwierzyć niż w haratanie airboxa piłką do metalu, ale może rzeczywiście "velocity stack" poprawia osiągi ale w szczytowych partiach obrotów.

39

Odp: SMC 690 Airbox opcje

Wczoraj trochę szukałem, ale bezskutecznie. Tzn.coś tam znalazłem, ale bez konkretów. Mam przeczucie graniczące z pewnością że mistrzem brzeszczota był mr.tattoo. Może napiszę do niego na priva i się wyjaśni.
Na razie wynalazłem tyle, że narzekał na EVO2 właśnie z powodu utraty dołu. Wypowiadał się też na temat mapy EVO1 i twierdził że jest OK w przypadku EVO1 i EVO2 bez wałka. Nie wiem jak Wasze doświadczenia w tym temacie, ale ja się nie znam na grzebaniu w elektronice więc przyjmuję takie tłumaczenia, tym bardziej że opinie gościa są tam szanowane.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"