Odp: AJP 240 Supermoto
To jak wychodzi serwisowo ten EXC 400 RFS ? Często zmiana oleju, kontrola zaworów, inspekcje tłoka/remont?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » AJP 240 Supermoto
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
To jak wychodzi serwisowo ten EXC 400 RFS ? Często zmiana oleju, kontrola zaworów, inspekcje tłoka/remont?
Jednak AJP 240 SM wagowo wychodzi rewelacyjnie i w tej klasie wagowej nie ma konkurencji w tej cenie.
To jak wychodzi serwisowo ten EXC 400 RFS ? Często zmiana oleju, kontrola zaworów, inspekcje tłoka/remont?
Nie jest tak strasznie, częściej niż DRZ ale bez pałowania torowego da się nabić sporo kilosów, RFS 400 to wytrzymały silnik, poczytaj o nim najlepiej. Jeździłem kiedyś 125 4T chłodzoną powietrzem, przy wolniejszej jeździe czy postoju napierdala po prostu niesamowity gorąc, pamiętaj o tym.
Może Beta? [url]https://www.otomoto.pl/oferta/beta-m4-beta-350-alp-4-dr-350-ktm-supermoto-prawo-jazdy-kat-a2-ID6z34pI.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8[/url]
Miałem 250 sm w 4T i nie przeszkadzało mi gorąco (ale może to dlatego, że stopień sprężania tylko 9,7:1 więc się aż tak nie grzał.
Beta ma dobrą jakość?
Jeżeli mowa o jakości to bardziej stawiałbym na betę niż AJP.
Użytkowników bety znam i chwalą a AJP na razie to egzotyka.
Tyle że silnik w Becie posiada wałek rozrządu na panewkach. Czy to nie dyskwalifikuje?
większość silników ma wałki rozrządu na panewkach...
A jak z dostępnością części do takiej Bety? Nie chodzi o silnik bo jak wiadomo jest z Suzi DR350, ale np. plastiki, zegar itp. w razie uszkodzenia.
Czy lepiej i bezpieczniej jednak brać DRZ?
a drz to nie ma na panewkach? :D
Jak wałki są dokręcone zgodnie z manualem, filtr oleju nie wsadzony na odwrót i pilnowany olej, to głowica na panewkach jest nie do zajebania. Praktycznie wszystkie japonie mają wałki na panewkach. Beta ma serwis i części w PL, nie wiem jak do starych roczników, ale do nowych ponoć bez problemu, dużo osób ma 300RR i 350/400RR
A Beta M4 350 będzie lepsza od DRZ400SM? Czy jednak Suzuki lepsze?
beta ma silnik z dr 350, ogólnie moto konstrukcyjnie więc starsze od dr400
Zainteresował mnie ostatnio AJP PR5 250 supermoto. Jest tam silnik chińcki NC250 ZS177MM. Czy jest problem z dostępnością części do niego?
większość silników ma wałki rozrządu na panewkach...
KTM ma na łożyskach wałki, a nie na panewkach.
Bo należy do mniejszości? I to jeszcze zależy jaki model, bo są też modele z panewkami.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » AJP 240 Supermoto
Wygenerowano w 0.037 sekund, wykonano 85 zapytań