Odp: SM, tylko jakie ?
XR650R - podoba mi się ;) zrobić tylko pare przeróbek na wygląd "nowszego" sm i śmigać :) Pewno to coś ala DR ? Lać i jeździc ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » SM, tylko jakie ?
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
XR650R - podoba mi się ;) zrobić tylko pare przeróbek na wygląd "nowszego" sm i śmigać :) Pewno to coś ala DR ? Lać i jeździc ?
Pewno to coś ala DR ? Lać i jeździc ?
DR-Z przy XR'ce to aniołek :D
Ta XR 650 naprawdę mi sie podoba :D chyba zacznę jej szukać :p
A jak w tym moto z wytrzymałością ? Wieczorem musze się zagłebić bardziej w te moto ;)
Daleko nie musisz szukać
[url]http://forum.super-moto.pl/topic36625-honda-xr650r.html[/url]
Olej w XR650 co 1000km.
W dziobalu co 5000 km.
Fakt że XR jest lżejsza ale coś za coś.
Ja latałem kilka lat mocno dłubniętą XR600R, i kupiłem SMC bo mi się rzeźba w gównie i wieczne grzebanie znudziło.
Mario nie porónuj xr600 do xr650r, to zupełnie inna konstrukcja...
Na plus dziobala trzeba zapisać wtrysk. Na pewno nie jest tak kapryśny jak gaźnik.
A XR 650 to takie bezobsługowe moto? W serii jako SM nie wychodziła, więc w razie kłopotów z kołami (zerwana szprycha, wyjebane łożysko) czy zawieszeniem trzeba się liczyć z rzeźbą bo wszystko tam jest "z innej parafii" niż w serii. To pojazd bardziej dla hobbysty/entuzjasty niż codziennego użytkownika. Ale sobie narobiłem wrogów!?
Piasty takie same wiec łożyska takie same, zresztą łożyska w sklepie z łożyskami dostaniesz w każdym możliwym rozmiarze i jakości a ze szprychami już nie przesadzaj, wszystko jest bez problemu dostępne... To nie PRL czy korba do husqwarny.... A zawieszenie jest seryjne które ma pełną regulację. Więcej rzeźby jest w nowych ktmach, ktore ładnie wyglądają ale niestety wykonane są z gównolitu, niż w starych japońcach... A na koniec dodam co do oleju.... Ostatnio producenci zalecają co 30000 a autach lub czasem rzadziej... Tzw. Longlife. I co silniki 300000 nie wytrzymują. A kiedyś dużo więcej... Olej co 1000w xr jest przewidziany w terenie w ciezkich warunkach...
Ostatnio producenci zalecają co 30000 a autach lub czasem rzadziej... Tzw. Longlife. I co silniki 300000 nie wytrzymują.
Ostatnio czytałem wypowiedź kogoś z władz VW na ten temat. Na pytanie o trwałość downsizingowych silników odpowiedział że nie ma z tym żadnych problemów i ich klienci nie mają uwag. Dziennikarz drążył dalej: przeciętnie nowy samochód przejeżdża u jednego właściciela 3 lata (leasing), potem samochód trafia do innego użytkownika. Jak długo wytrzyma? Na to człowiek z VW odpowiedział że "to już nie ich problem, bo to nie jest ich klient". :-) Tak to wygląda, to po co narażać "ich klienta" na dodatkowe koszty wymiany oleju?
A z innej beczki to części do XR 650 są dostępne w sieci dealerskiej Hondy w Polsce? Pytam z ciekawości, bez złośliwości.
Tak dostępna każda śrubka czy uszczelka. Jak zamawiałem sprężyny zaworowe i uszczelki to były za jakieś 3 dni robocze w salonie we Wrocku :)
Nie jeździłem nigdy xr 650 ale podejrzewam że ma podobna charakterystykę mocy jak lc4 640
chodzi o to że jedzie od dołu
Dziobak to inna bajka tutaj moc jest od 4 tys obrotów (moment obrotowy) ogólnie dziobak jedzie dużo lepiej od lc4 ale w innym stylu
no i sztywność ramy w dziobaku w porównaniu z starszym lc4 jest na ogromny plus(myślę że xr 650 będzie pod tym względem bardzo podobna do lc4 )
Dla mnie jakbym miał porównać to dziobak prowadzi sie precyzyjne jak skalpel a lc4 jak zwykły nóż
Co do hamulca to ten w dziobalu obsługuje się jednym palcem (mam wersje prestige) chociaż hamulec w 640 sm też jest genialny to od tego z dziobaka dzieli go przepaść
Dla mnie lc4 640 jest wygodniejsze (bardziej wyprostowana pozycja, mniej ugięte nogi ) ale ja mam dwa metry to lc4 jest praktycznie jedynym motocyklem na którym nie wyglądam jak na komarku
Proponuje Ci żebyś sie przejechał najpierw tymi motocyklami ( xr 650 lc4 i 690sm) i dopiero wybierał bo są to na prawdę inne motocykle
Co do tych Nowych aut które mają wymiany olejów co 30 tys km według mnie jest to celowy zabieg producentów aut żeby te auta wytrzymywały tylko kilka lat a później klient wymieniał auto
a przecież auto używane ich nie obchodzi bo na nim już nie zarabiają
zaden olej nie wytrzyma 30 tys km nie traca swoich właściwości
Dlatego jak sie zmienia olej co 10 tys km to takie auto pożyje dużo dłużej
W motocyklach też wole zmienić cześciej olej w końcu nie jest to jakiś straszny wydatek a może tylko pomóc
Raczej zdecyduje się na XR :) szczególnie, ze nie jestem chuchro to będzie idealnie :)
no i sztywność ramy w dziobaku w porównaniu z starszym lc4 jest na ogromny plus
kolego wytłumacz mi jak Ty sprawdzasz - czujesz tą sztywność ? a XR posiada alu sztywną ramę...
Skoro mowa o dziobalu, ma ktoś zdjęcie jak wygląda z przerobionym przodem? Pamiętam, że był taki i dosyć fajnie wyglądał. I wiadomo z czego lampa i błotnik pasuje plug&play?
[url]https://www.youtube.com/watch?v=Af1cm8qwYDA[/url]
Znalazłem filmik, z przodem od SMC całkiem spoko wygląda.
To chyba była fura z forum i z tego co wiem to została skradziona, ale nie jestem pewien.
Niestety zdjęcia w lepszej jakości nie mogę znaleźć.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » SM, tylko jakie ?
Wygenerowano w 0.035 sekund, wykonano 81 zapytań