61

Odp: SMC-R vs 701

W Ameryce to w ogóle "wszystko jest lepsze, większe", i ludzie są bogatsi to może ich stać? U nas jak kupisz zajechaną WR lub CRF to za dużo nie pojeździsz.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

62

Odp: SMC-R vs 701

statystycznie i tak dłużej niż na sxv:)

63

Odp: SMC-R vs 701

[url]https://www.youtube.com/watch?v=vMgeSinOJ38[/url]

Hm...w USA głowica do CRF-y kosztuje 1000zł, w PL 3000zł.

EXC 525 in progress

64

Odp: SMC-R vs 701

Powiem Wam, że o tyle o ile samym motocyklem jestem póki co zauroczony (czekam z niecierpliwością na pierwszy przegląd na 1000 km bo wtedy odblokowane zostają wszystkie opcje ustawień elektroniki, hihihi - jest plan w tygodniu to ogarnąć)  o tyle kulturą pracy silnika jestem załamany. Ja wiem, że mam zboczenie bo moje poprzednie dwa motocykle to były nowe japońskie rzędowe czwórki, na dokładkę były to Hondy CBR które są klasą same dla siebie - ale dźwięki jakie wydaje z siebie ten silnik doprowadzają mnie do poważnego stresu w czasie jazdy. Rozpacz, po prostu, przedwojenna młockarnia to jest szwajcarski zegarek w porównaniu z tym piecem. Mam nadzieję, że się nie rozpadnie gdzieś w drodze.
Moto jako takie świetne, idzie w zakręty jak nienormalny, terror na drodze pierwsza klasa, w korkach robimy takie rzeczy, że sam nie wierzę - nie mogę się tylko doczekać aż będzie dotarty, żeby móc go wyżej kręcić bo teraz to taka jazda no w p.... ni w oko - ten silnik bardzo nie lubi niskich obrotów, wyraźnie domaga się kręcenia ale jak patrzę na stan licznika to mam dla niego litość - chcę go uczciwie dotrzeć.
Jeszcze kilka dni i będzie po wszystkim, kilometrów przybywa.

Nie możesz kupić szczęścia - ale możesz kupić motocykl, a to właściwie prawie to samo...

65

Odp: SMC-R vs 701

Jak juz gadamy o tym duke'u 790, to w zasadzie w czym jest lepszy od klasycznego nakeds typu gsr750 czy z800 ?

Rozumiem, ze jest lzejszy i ma bardziej "dziki" silnik. Cos jeszcze ?

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

66 Ostatnio edytowany przez shonek (2018-07-15 21:00:29)

Odp: SMC-R vs 701

Jak chcesz dobrze dotrzeć to różnicuj jak najwięcej obroty, często przyspieszaj, dosyć żwawo ale stale, zwalniaj silnikiem. Unikaj jazdy na stałych obrotach. Podejrzewam, że to wiesz :)

WR250X -> Husaria 701

67

Odp: SMC-R vs 701

Jak ja się przesiadłem z rzędowych 4 na SMC-Ra to myślałem, że mi się motocykl rozpada. To była jakaś masakra, a po pewnym czasie się człowiek przyzwyczaja, zaczyna po jeździe oglądać, które śrubki się odkręciły, odgłosy gwoździ w silniku stają się normalne. Teraz jak bym siadł na rzędową 4 to pewnie bym się głupio czuł i silnika zaczął szukać ;)

KTM SMC-R 690 - był :(
Husqvarna FS450  #510  :)

68

Odp: SMC-R vs 701

Widzę, że nie jestem sam, że "lubie" sobie posłuchać jak mi silnik grzechoczę XD

KTM 690 SMC

69

Odp: SMC-R vs 701

Heh ja mam tak samo, w czasie jazdy jest ok bo silnik albo cichnie w okolicy 5- 6 tys obr albo go akrap zagłusza...
Tak czy siak na postoju przezywam dramat a za kazdym razem jak odpalam to przez sekunde czy dwie zanim napinacz oleju dostanie to mam zawał :D
Do kompletu wypada kupic aprilie 1000 z rotaxem i ducati...

70

Odp: SMC-R vs 701

levis napisał/a:

Jak juz gadamy o tym duke'u 790, to w zasadzie w czym jest lepszy od klasycznego nakeds typu gsr750 czy z800 ?

Rozumiem, ze jest lzejszy i ma bardziej "dziki" silnik. Cos jeszcze ?

Jeszcze nie wiem - po pierwsze primo nie mam porównania z innymi nakedami (miałem kiedyś Duke'a na LC4 a potem już tylko sporty), po drugie primo ten jeszcze niedotarty, większość "pożytecznych" ustawień elektroniki zablokowana czasu do przeglądu na 1000 km, niedotarty więc nie będę go pałował, a on wyraźnie lubi być ciągnięty w górę no i po kolejne primo muszę się z nim trochę oswoić.
Z tego co widzę od razu to mega poręczny - idzie w zakręty jak nienormalny. Siarę na mieście robimy też niezłą, a podkreślam, że jeszcze się do niego nie przyzwyczaiłem - sądzę, że dopiero pokaże co potrafi.

shonek napisał/a:

Jak chcesz dobrze dotrzeć to różnicuj jak najwięcej obroty, często przyspieszaj, dosyć żwawo ale stale, zwalniaj silnikiem. Unikaj jazdy na stałych obrotach. Podejrzewam, że to wiesz :)

Wiesz ;-)

SFMario napisał/a:

Heh ja mam tak samo, w czasie jazdy jest ok bo silnik albo cichnie w okolicy 5- 6 tys obr albo go akrap zagłusza...

To samo, jak jadę to luz - hałas powietrza i wydech zagłuszają młockarnię, ale najgorsze są przejazdy gdzieś w korkach, takie pomiędzy 30 a 50 km/h - co ja tam słyszę za dźwięki, to dramat. Oprócz tego całego wiadra śrubek w silniku coś jeszcze na dokładkę piszczy, tak jakby jakaś guma o coś ocierała - dźwięk nie rośnie ani z prędkością, ani z obrotami silnika, za cholerę nie mogę wyczaić co to. No i, niestety, po 3 dniach i 650 km przebiegu pojawiły się pierwsze wycieki oleju z silnika - nie ma to jak radość z kupienia sobie nie-japońskiego motocykla. W Ądach to od nowego aż do sprzedaży nawet żadnej żarówki nigdy nie wymieniłem, tylko tematy eksploatacyjne - a tu stres za darmo dostajesz gratis na "dzień dobry", hahahaha... Chciałem, to mam - nie ma co narzekać. Pożyjemy, zobaczymy co dalej :-P

Nie możesz kupić szczęścia - ale możesz kupić motocykl, a to właściwie prawie to samo...

71

Odp: SMC-R vs 701

Legenda KTM-owskich wycieków to chyba jednak nie legenda, słyszałem, że w Duke 1290 nagminnie wali chłodziwo z pompy. Fajny motór ten 790 :)

EXC 525 in progress

72

Odp: SMC-R vs 701

Serio? Mi w 690sm mogło się wszystko ebac ale nie silnik xD
Jak czołg po błocie :>

https://www.instagram.com/mdesign_projects/
                      SMCR 2016 <3

73

Odp: SMC-R vs 701

A jak z elastycznością w tym 790? Da się tym spokojnie poturlać czy trzeba mieszać w skrzyni?

74

Odp: SMC-R vs 701

ecetera napisał/a:

A jak z elastycznością w tym 790? Da się tym spokojnie poturlać czy trzeba mieszać w skrzyni?

"Elastyczność" to on nawet nie wie, przez jakie "e" to się pisze - chwilowo mam właśnie z tym problem, bo instrukcja zabrania kręcić go na dotarciu a bez kręcenia to on nie bardzo chce jeździć. Już widzę, że nie będzie problemu gdy tylko będzie można mu normalnie odkręcać, ale na pewno quickshifter bardzo się przyda, hahaha...

Nie możesz kupić szczęścia - ale możesz kupić motocykl, a to właściwie prawie to samo...

75

Odp: SMC-R vs 701

Zdradzisz jaką cenę dostałeś? Doposażałeś go jakoś pod siebie? Wziąłeś demo, czy nówkę, nówkę?
Może być PW.

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->SMC 660 '04