Odp: Honda xr650r
kuwa dlaczego japsy już nie robią takich fajnych sprzętów na drogę:/
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » Honda xr650r
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
kuwa dlaczego japsy już nie robią takich fajnych sprzętów na drogę:/
W takim razie masz sporo filmów gdzie crf dostaje na dragu, a przełożenie wciąż ma bardziej na przyśpieszenie. Swoja droga jeden Pan opowiadał mi o gaszeniu tym cr500( zapewne brak trakcji)
Na początek nie wymaga, ale daje bardzo dużo, niweluje laga którego ten moto posiada na zwykłym gaźniku. W oryginalnym nie ma pompki przyśpieszającej. Najlepsze rozwiązanie to FCR40 łatwiej dostać i jest lepszy, dopiero tm-40 R to jego poziom, z tym że trzeba przerobić bak pod FCRA. Tm42 jest już łożyskowany ale czy to czuć.. Koszt wymiany gaźnika to jakieś 100zł po sprzedaży oryginału.
Pierwsze ważne mody jeśli nie ma zrobionych.. Filtr powietrza wyciąć boczek wstawić siatke. Ważne.
Wymienić wydech( w tej już zrobione).
Sam osobiście nie posiadam wersji sm, za to bardzo bardzo pomodzona rejli, z wlotem powietrza z przodu itp.
Czy zmiana usd wymagana hmm nie powiem... Na pewno odmładza.. W terenie lepsze jest oryginalne zawieszenie po wymianie zaworów na racetecha, wtedy masz baje1000 ale jak to wygląda na ulicy..
Po prostu sprawdź jakieś ogłoszenie w pobliżu i przejedź się podobną xrka, będziesz wiedział wszystko.. Wtedy jedziesz po tą i z głowy ;)
Musisz poczuć ten silnik z którego honda mogłaby zrobić kilka motków na które jest teraz bardzo duże zapotrzebowanie (patrz husky 701 ) . Nie robi się już takich motocykli.
Osobiscie nie korzystam z serwisu w PL ale przykładowe ceny z usa:
120$ korba prox
cylinder 365$
tłok ori 130-140
wał 420$
Generalnie remont na pełnym oryginale wychodzi taniej niż zrobienie u nas wyczyna. A że robi się to bardzo rzadko..
Edit//
Nie robią bo się nie opłaca.. co byś na tym zarobił.. poza tym ten motocykl zniszczyły ograniczenia spalin. Oryginalnie miał wychodzić na częściach które były sprzedawane jako kit HRC i na takowych był testowany więc było jeszcze trochę kuca więcej.
Dużo infa po us forach i wszyscy zgodni, że oryginalny dół wytrzymuje mody ponad 70 kuca, po więcej trzeba korbe falicona :D
Gamut śledzę twój wątek odnośnie Xr gdyż właśnie jestem na etapie budowania swojej świni i czytam co piszesz odnośnie gaźnika wiec jak byś mógł jednoznacznie powiedzieć Fcr czy Mikuni ?? Mikuni jest pług & play to wiem a Fcr trzeba u plastikarza przerabiać bak i jest trochę droższy i czy jest to gra warta świeczki?? Bo dopóki moja rozebrana to może ja podkrece zanim wyjedzie na ulice chodź już jem kamienie :)
Trochę zaśmiecamy. Mikuni jest plug and play jeśli kupisz taka wersje ktora kosztuje 1300zł..
Do oryginału potrzebne są adaptery, zupełnie inne dysze.
W FCR również dysze do zmiany ale fcrów 40/41 jest bardzo dużo w bardzo dobrym stanie używanych na olx/allegro wyrywasz za 500zł
Dużo części zamiennych. Co do efektów wystarczy spojrzeć na wielkość tych gaźników, mikuni jest mniejszy nawet od oryginału. Sam miałem już fcra gotowego ale nie wszedł ze względu na nietypowość sprzętu. Są u mnie dwie świnie jedna z tm40 druga z 42 niestety ta druga aktualnie rozebrana więc nie porównam a jeździłem nimi tylko po razowi więc nie bardzo pamiętam.
up
Dwa lata sprzedawać takiego klasyka?
Dziwny jest ten świat.
Sprzeda mi się któreś moto to przygarnę.
[url]https://www.youtube.com/watch?v=LsqnQFb54V0[/url]
up zimową porą 15tysi
Chyba naprawdę nie chcesz jej sprzedać :D Twardy zawodnik, dwa lata sprzedaje... ;)
Na nową okleinę też już z rok czekam...
No dobra muszę garaż zwolnić bo kolejną przekładkę robię. 14500 ostatecznie bez negocjacji....
Aktualne? jestem zainteresowany tym moto
tak ;d
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » Honda xr650r
Wygenerowano w 0.049 sekund, wykonano 78 zapytań