Odp: Honda xr650r
Aktualne?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » Honda xr650r
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Aktualne?
up do wzięcia ;) dla chętnego kupca bez Mamy i Taty ;)
up dla zdecydowanego chętnego nowa okleina ;)
[url=https://www.fotosik.pl/zdjecie/3f6b82448ce76d84][/url]
LOL - jeszcze parę miesięcy i będzie dwa lata sprzedaży :D
Może zmień kategorię tego tematu na showroom :D
Tabul, Powiedz mi jak to jest z tą XR. Pojedzie to porównywalnie do powiedzmy crf 450 04'? Z trójki wstaje w górę samo czy trzeba szarpać? No i jeszcze jaki jest przelot na dojazdach ze 120-130 można jechać czy już silnik wyje, ewentualnie jaki max na zegarach? Trzy pytania na które nie znam odpowiedzi. Nie wiem czy mam się napalać na XR czy nie.
CRF450R @ 29.5 / 225 = 0.1311 lb/ft torque per lb of bike weight.
CRF450R modified @ 34.7 / 225 = 0.1542 ft/lbs torque per lb of bike weight.
XR650R @ 42 / 277 = 0.1515 lb/ft torque per lb of bike weight.
XR650R modified @ 50 / 277 = 0.1805 lb/ft torque per lb of bike weight.
Myśle że to jest odpowiedź na jedno z twoich pytań. Na mikuni, to moto zapierdala konkretnie.. pojedzie nawet szybciej niż crf.. ale odczucia będą inne, tu jebnięcie z dołu tam z góry. To moto zostało stworzone żeby było stabilne przy wysokich prędkościach w terenie a nie do wyrywania na koło.. jest dużo filmów z wheelie XRR
pooglądaj.
[url]https://www.youtube.com/watch?v=XjdBx1xuay0[/url]
Przykład.
Jedno jest pewne, bez obaw możesz dojebać jej 10 kuca i nadal będzie niezniszczalna w porównaniu do crf.
A modów jest milion. Od najbezpieczniejszych czyli tłok HC, wałek stage1/2 .. po 680cc, stage4, pancerne korby (carillo, falicon), tytanowe zawory, zapłony c4, zwiększenie odcinki i inne pojebaństwa..
z 2 bez problemu, z 3 trzeba szarpnąć, pamiętaj że crf ma inne przełożenia biegów - krótsze, w xr masz 5 biegów i zamyka licznik, generalnie sam coś 170 jechałem ale w crossowym kasku i walka taka z wiatrem że odpuściłem więcej. A przelotowa 140 wygodna, 160 też można ale dla mnie za duży huk wiatru... Ale co najważniejsze, do tego moto w serwisie hondy dostaniesz każdą śrubkę i część w normalnych cenach i w kilka dni max, ja we wrocku czekałem 3 dni, przykładowo uszczelka głowicy ori kosztuje tyle samo co zamiennik athena...
fajna ta honda , duzo mocniejsza niz moja drz po modach hmm moze by sie zastanowic ;P
Gamut Wykresy i dane książkowe znam, ale niem mam realnie odniesienia. Filmów też widziałem sporo na ten temat.
Ale wolę dowiedzieć się coś mądrego bezpośrednio od rajdera.
Moto w fajnym stanie, czas zmieniać swoją drz na XR. Tylko niestety muszę czekać jeszcze chwilę na pełne A, bo tym A2 to można jeździć na Romku 250.
Czyli tutaj do pełni szczęścia brakuje TM 40?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » Honda xr650r
Wygenerowano w 0.054 sekund, wykonano 79 zapytań