1

Temat: Czy warto kupić?

Siema,
Czy ktoś z Was miał styczność z poniższymi sztukami? Byłbym wdzięczny za informacje

[url]https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-exc-560-smr-stan-idealny-sxf-450-te-tc-wrf-ID6zPaeX.html[/url]

[url]https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-smr560-supermoto-raty-gwarancja-transport-cala-polska-ID6zx1yh.html[/url]

Jeśli nie te, to może ma ktoś na sprzedaż superbłoto, najlepiej RFS

Z góry wielkie dzięki

moim marzeniem jest powrót na 2T

2

Odp: Czy warto kupić?

Nie, nie warto kupować tych 560-tek, ponieważ:
- nie mają homologacji, czyli na drogach publicznych nie pojeździsz
- nie można już kupić korbowodu, który z resztą kosztował 2200 zł, a zamienników nie ma

EXC 525 in progress

3 Ostatnio edytowany przez toivias (2018-06-11 22:08:59)

Odp: Czy warto kupić?

Zdajesz sobie sprawę, że cylinder do 560 kosztuje prawie 5k :) ?
Korbowód jeszcze jest osiągalny, numer części SXS03530021
Edit: chyba się zmieniła cena cylindra, jak kupowałem, wyjściowo był droższy.
Edit2: na pewno się zmieniła, znalazłem w notatkach, kosztował 4878,30zł
Ale się wyruchałem, jak bym teraz zamówił to byłby dużo mniejszy koszt...

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

4

Odp: Czy warto kupić?

Jak chciałem robić 525 na 560 to ktmsklep napisał, że korbowód nie jest już produkowany i na magazynach go nie ma.

EXC 525 in progress

5

Odp: Czy warto kupić?

Dziwne bo o tym, że korbowód jest niedostępny pisano na wielu forach już w 2010r!
Został on zastąpiony całym wałem z korbowodem który jak się nie mylę też jest niedostępny:)

Jeżeli masz toivias dostęp do nowych korbowodów to kupuj, na ebayu pójdzie od ręki.
Problem jest taki z 560, że aby to działało należy czop korbowodu przyspawać do wału. Stąd wymiana tych elementów jest jednorazowa i dlatego KTM zaczął to sprzedawać jako cały wał. Po to aby nie wymieniać samych korbowodów ponieważ po takiej wymianie wał nie trzymał centry i silnik robił bum:) To jest również po części powód króciutkiej żywotności łożysk wału.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6

Odp: Czy warto kupić?

Z tego co kojarzę Toivias ma RFS 540, a to co innego niż 560 w conajmniej kilku aspektach.

EXC 525 in progress

7

Odp: Czy warto kupić?

Dziku napisał/a:

Z tego co kojarzę Toivias ma RFS 540, a to co innego niż 560 w conajmniej kilku aspektach.

Cylinder jest ten sam ;)

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

8

Odp: Czy warto kupić?

Dziku napisał/a:

Nie, nie warto kupować tych 560-tek, ponieważ:
- nie mają homologacji, czyli na drogach publicznych nie pojeździsz
- nie można już kupić korbowodu, który z resztą kosztował 2200 zł, a zamienników nie ma

O homologację się nie przejmuję bo będę ją miał, a korbowód jest dostępny, sprawdzałem w IM we Wrocławiu.
Szczerze liczyłem, że ktoś te sprzęta widział a minusy 560 znam bardzo dobrze i liczę się ze wszystkimi.

moim marzeniem jest powrót na 2T

9

Odp: Czy warto kupić?

Co tu oglądać? Oba po zakupie powinny mieć zrobiony remont kapitalny.
Pierwszy ma pięknie pomalowane koła szprayem - obręcze, szprychy, piasty. Na plus czysty silnik i zdrowe opony.

Ten drugi widzę nie ma jednej szprychy w tylnym kole. Jakieś stare ponacinane kapcie.
Ma też jakiś fajny patent na ślizg łańcucha, chętnie zobaczyłbym fotki tego czegoś.
Na plus rozrusznik.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

10

Odp: Czy warto kupić?

Hokurrr... Naprawdę ktoś potwierdził, że ma ori korby do RFS 560? Chyba wezmę jedną.
Jak chcesz załatwić homologację? Chcesz przełożyć wszystko w zarejestrowaną ramę? I naprawdę masz zamiar wydać 13 kafli na starego RFS-a? Nie moje pieniądze to i nie moja sprawa, ale wolałbym za tą kasę kupić Husaberga 570, gdzie masz większą moc, wtrysk i części bez zbędnego szukania w normalnej cenie.

EXC 525 in progress

11

Odp: Czy warto kupić?

Dobra sprawdziłem...
ani 59030018700
ani SXS03530021
nie są dostępne do zamówienia ;)

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

12

Odp: Czy warto kupić?

toivias napisał/a:

Dobra sprawdziłem...
ani 59030018700
ani SXS03530021
nie są dostępne do zamówienia ;)

To muszę Ci w takim razie zwrócić honor, a ja zostałem wydy**ny z częściami.

moim marzeniem jest powrót na 2T

13

Odp: Czy warto kupić?

Dziku napisał/a:

Hokurrr... Naprawdę ktoś potwierdził, że ma ori korby do RFS 560? Chyba wezmę jedną.
Jak chcesz załatwić homologację? Chcesz przełożyć wszystko w zarejestrowaną ramę? I naprawdę masz zamiar wydać 13 kafli na starego RFS-a? Nie moje pieniądze to i nie moja sprawa, ale wolałbym za tą kasę kupić Husaberga 570, gdzie masz większą moc, wtrysk i części bez zbędnego szukania w normalnej cenie.

Co do ramy, jest opcja żeby ją zarejestrować. Jako własny "wynalazek"
No dobra ale, Husaberga nie kupię w moim zakresie budżetowym, z zawiechem SM. Przynajmniej takiego nie spotkałem.

moim marzeniem jest powrót na 2T

14

Odp: Czy warto kupić?

wonsz napisał/a:
Dziku napisał/a:

Hokurrr... Naprawdę ktoś potwierdził, że ma ori korby do RFS 560? Chyba wezmę jedną.
Jak chcesz załatwić homologację? Chcesz przełożyć wszystko w zarejestrowaną ramę? I naprawdę masz zamiar wydać 13 kafli na starego RFS-a? Nie moje pieniądze to i nie moja sprawa, ale wolałbym za tą kasę kupić Husaberga 570, gdzie masz większą moc, wtrysk i części bez zbędnego szukania w normalnej cenie.

Co do ramy, jest opcja żeby ją zarejestrować. Jako własny "wynalazek"
No dobra ale, Husaberga nie kupię w moim zakresie budżetowym, z zawiechem SM. Przynajmniej takiego nie spotkałem.

A nie chcesz mojej YZF?

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

15

Odp: Czy warto kupić?

Skoro chciałeś kupić 560 i znałeś jej wszystkie minusy to do wydania masz pewnie z 20 000zł.
A za tyle kupisz już FS570.

Zresztą skoro chcesz kupić najbardziej wyczynowego wyczyna jaki jest na małych kołach to w giełdzie takich nie brakuje.
Każdy z nich da się przynajmniej wyremontować bez szukania części.
[url]http://forum.super-moto.pl/topic39282-s-tm-smx-fi-450-nowa-cena.html[/url]
[url]http://forum.super-moto.pl/topic39307-yamaha-yz450f-smcarbon-erik-prowaznik-w-kilku-wariantach-cenowych.html[/url]
[url]http://forum.super-moto.pl/topic39259-husqvarna-sm510r-08r.html[/url]
[url]http://forum.super-moto.pl/topic38945-s-husqvarna-fs-2016-supermoto.html[/url]
[url]http://forum.super-moto.pl/topic39143-2009-yamaha-yzf450-supermoto-gotowa-do-zawodow.html[/url]
[url]http://forum.super-moto.pl/topic39102-honda-crf-450-supermoto-2009.html[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD