16

Odp: Mało tych smc na rynku...

liro napisał/a:

A to IXS produkuje specjalnie dla drągali?

tak maja 4 rozne rozmiarowki, popatrz na fc-moto, maja dobre przeceny. Ja dalem 2400 za kombi przedluzane.

kubik977 napisał/a:
gierwi napisał/a:
Piotrek napisał/a:

Z drugiej strony nie bedzie to singiel juz wiec kto to wie.

A Ty skąd masz takie błędne informacje?

Tez jestem ciekaw :P

czyste przypuszczenia, moze i bledne, duke wyszedl teraz na 2 garach, wczesniej do smcra tez silnik poszedl z duka...

SMCR Wings

17

Odp: Mało tych smc na rynku...

Piotrek napisał/a:

wczesniej do smcra tez silnik poszedl z duka...

No i tu się mylisz. Zmodernizowany, 74 konny silnik z Duke'a 690 poszedł do ... Husqvarny 701 (od 2017 r.) a teraz ma trafić do 690 SMC-R/EnduroR.

[url]https://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/ktm-is-testing-new-690-enduro-and-supermoto-ar179467.html[/url]

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

18

Odp: Mało tych smc na rynku...

chodzilo mi o smcr '14, on dostal z duka - dwie swiece itp...

Mniejsza o to, sie zobaczy. I tak pewnie wezme nie wazne czy 1 gar czy 2, bo z czego tu wybierac :)

SMCR Wings

19

Odp: Mało tych smc na rynku...

Już w 99% zdecydowany dostałem rozdwojenia jaźni, miałem okazję przejechać się mt-09 i to było coś czego oczekiwałem, tzn mocno przesadzony silnik jak na kg i wyrywanie koła z gazu na 3 biegu. Oczywiście może się okazać, że smc przyniósłby mi więcej frajdy ale raczej nikt mi nie da go tak 'sprawdzić' na jeździe testowej. A moto potrzebuje głównie do 'terroru' + yamaha mi się dużo bardziej podoba wizualnie.

Może ktoś jeździł na obu rzeczonych motocyklach i coś podpowie? Ale sądze, że odpowiedzi będą jednoznaczne :D pozostaje to rozegrać w mojej głowie.

Wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi ! :)

20

Odp: Mało tych smc na rynku...

liro napisał/a:

Już w 99% zdecydowany dostałem rozdwojenia jaźni, miałem okazję przejechać się mt-09 i to było coś czego oczekiwałem, tzn mocno przesadzony silnik jak na kg i wyrywanie koła z gazu na 3 biegu. Oczywiście może się okazać, że smc przyniósłby mi więcej frajdy ale raczej nikt mi nie da go tak 'sprawdzić' na jeździe testowej. A moto potrzebuje głównie do 'terroru' + yamaha mi się dużo bardziej podoba wizualnie.

Może ktoś jeździł na obu rzeczonych motocyklach i coś podpowie? Ale sądze, że odpowiedzi będą jednoznaczne :D pozostaje to rozegrać w mojej głowie.

Wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi ! :)

09 troche ciężki sprzęt,do jazdy dynamicznej w koło komina poco tyle mocy?

Było MT-09,WR125X,jest MT-07-SP

21

Odp: Mało tych smc na rynku...

ps. z takim wzrostem co piszesz (2m) to na 690SMC się zabijesz.... sorry, że tak piszę , ale mam niecałe 180 i na tym moto nie ma więcej miejsca... -serio Raczej szukałbym dużego motocykla ;)

Hardcore - it's more than music...

22

Odp: Mało tych smc na rynku...

Belzebub napisał/a:

ps. z takim wzrostem co piszesz (2m) to na 690SMC się zabijesz.... sorry, że tak piszę , ale mam niecałe 180 i na tym moto nie ma więcej miejsca... -serio Raczej szukałbym dużego motocykla ;)

:o? całe właśnie 'zamieszanie' z supermoto to przez przekonanie, iż to jedyne w miare lekkie motocykle dla wysokich a tu proszę :o czemu miałbym się zabić?

23

Odp: Mało tych smc na rynku...

Nie ma miejsca na SMC? Ja mam 181 78kg i czuje się bardzo komfortowo.

KTM 690 SMC

24

Odp: Mało tych smc na rynku...

Ja mam 193 cm i 93 kg i jest OK

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

25 Ostatnio edytowany przez Spidi (2018-05-29 23:54:20)

Odp: Mało tych smc na rynku...

Duży chłop na małym moto zrobi wszystko - jak z motorynka.
Gdyby tok rozumowania z posta wyżej był prawdziwy to stare konie nie ścigałyby się na PIT bike’ach.
Ważne żebyś ty czuł się dobrze. Ja też na wielu sprzętach wyglądam jak na psie ale co z tego. W dupie mam jak to wygląda... Ważne, że dobrze mi się jedzie.
Gabaryty mogą dopiero przeszkadzać na poziomie poważnego ścigania a w amatorskich zabawach nie ma co brać do głowy.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

26

Odp: Mało tych smc na rynku...

SMC ma spore możliwości regulacji kierownicy co wysokiemu daje dużo, przy relatywnie małych różnicach położenia kierownicy. Można ją podwyższyć kupując podkładki lub wyższe cokoły, poza tym są dwie pozycje cokołów w półce: przód-tył, a same cokoły są niesymetryczne: obracając je o 180' zmieniasz położenie kierownicy o kolejne milimetry. W sumie jesteś w stanie osiągnąć prawie 4 cm przód-tył.
A jak chcesz ładnie wyglądać to niestety pozostają Ci choppery. ;-)

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"