166

Odp: SMC-r 690 2016 r. Przerabiamy

Filmik promo ;)

Został już tylko ogon do przerobienia, i z czasem okleina :)

[url]https://www.youtube.com/watch?v=pa79lsHv6Ts&feature=youtu.be[/url]

KTM SMC-R 690 - był :(
Husqvarna FS450  #510  :)

167

Odp: SMC-r 690 2016 r. Przerabiamy

Na moje oko to potrzebujesz długie mocowania do handbarów, takie jak te:
[url]https://www.sklep.dirtbike.pl/zeta-mocowanie-standard-dlugie.html[/url] .
To na prawdę ważniejsze niż przeróbka ogona. A moim zdaniem wystarczy odkręcić dolną część tylnego błotnika i już jest git.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

168

Odp: SMC-r 690 2016 r. Przerabiamy

No dobra ale jak zmusić rdzeń żeby zmieścić takie mocowanie ? Bo u mnie ledwo standardowe udało mi się wcisnąć do tych handbarow
Co do ogona to jak pisze Gierwi tylko czasami się niebiescy czepiają ze jest zły kąt

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

169

Odp: SMC-r 690 2016 r. Przerabiamy

Polecam brzeszczot ;D

I trochę skilla zręczności xD

https://www.instagram.com/mdesign_projects/
                      SMCR 2016 <3

170

Odp: SMC-r 690 2016 r. Przerabiamy

Koso napisał/a:

No dobra ale jak zmusić rdzeń żeby zmieścić takie mocowanie ?

Miałem aluminiowe z PP i do pompy RCS 15 musiałem skombinować coś dłuższego. Te od Zety przypasiły idealnie. Nie było większych problemów z montażem, więc myślę że skoro Zeta daje możliwość wyboru krótkie/długie, to zadziała to tak samo.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

171

Odp: SMC-r 690 2016 r. Przerabiamy

Gierwi przyznam, że jeszcze na żywo tego nie widziałem i zastanawiam się dla czego mówisz, że potrzebuje dłuższego mocowania ? Co jest twoim zdaniem nie tak ?

KTM SMC-R 690 - był :(
Husqvarna FS450  #510  :)

172 Ostatnio edytowany przez Ayahuasca (2018-04-11 23:09:27)

Odp: SMC-r 690 2016 r. Przerabiamy

Żonkil napisał/a:

Gierwi przyznam, że jeszcze na żywo tego nie widziałem i zastanawiam się dla czego mówisz, że potrzebuje dłuższego mocowania ? Co jest twoim zdaniem nie tak ?

Pewnie chodzi o przestrzeń między handbarem a klamką,  jak pierdolnie w dół (handbar) to żeby nie poleciało po klamce. Na filmiku wygląda jakby właśnie tak miało się stać.

RMX 450Z

173

Odp: SMC-r 690 2016 r. Przerabiamy

Ayahuasca napisał/a:
Żonkil napisał/a:

Gierwi przyznam, że jeszcze na żywo tego nie widziałem i zastanawiam się dla czego mówisz, że potrzebuje dłuższego mocowania ? Co jest twoim zdaniem nie tak ?

Pewnie chodzi o przestrzeń między handbarem a klamką,  jak pierdolnie w dół (handbar) to żeby nie poleciało po klamce. Na filmiku wygląda jakby właśnie tak miało się stać.

Na mój gust, rdzeń powinien pokrywać się z osią klamki, wtedy ochroni pompę i klamkę najlepiej. U Ciebie wygląda na to, że rdzeń jest ponad klamką i tak jak kolega pisze, w razie niemca uszkodzi pompę.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

174

Odp: SMC-r 690 2016 r. Przerabiamy

Z tego co wiem to miejsca na długie adaptery tam nie ma. Jutro odbieram maszynu i będę oglądał. Ale jestem pewny, że chłopaki jak by była taka możliwość to by założyli długie mocowanie.

KTM SMC-R 690 - był :(
Husqvarna FS450  #510  :)

175

Odp: SMC-r 690 2016 r. Przerabiamy

Te długie mocowania nic nie zmieniają jeśli chodzi o miejsce. Odsuwają tylko rdzeń od kiery na większy dystans. Sprawdź w tym linku który podesłałem wcześniej.
[url]https://www.sklep.dirtbike.pl/zeta-mocowanie-standard-dlugie.html[/url]
Wiem co mówię, bo miałem ten sam problem w poprzednim SMC.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"