Temat: pytanko exc 500
Wie ktos ile wynoszą mniej wiecej interwały serwisowe i jaka jest zywotnośc silnika w jeździe po czarnym exc 500 ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » pytanko exc 500
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Wie ktos ile wynoszą mniej wiecej interwały serwisowe i jaka jest zywotnośc silnika w jeździe po czarnym exc 500 ?
Olej 10W50 wg. manuala zmieniany co 15mth, wchodzi 1.5 litra, na oko jak w RFS-ie czyli na czarnym jak niektórzy piszą bez jazdy pizda-hamulec-pizda spokojnie 1200 kilosów. Kiedyś tam się interesowałem 500-tką, to wyczytałem, że bardzo wytrzymały, jak każda duża pojemność w 4T, no i jeden obieg oleju co jest plusem.
czyli jest w miare okej :D a wie ktos jak z zywotnością tłoka i korby ?
Wytłumaczcie mi jak nie jeździć takim motocyklem w systemie "pizda, hamulec, pizda" ? Przecież to jest niewykonalne.
bardziej mnie ciekawi co jest plusem w posiadaniu jednego obiegu oleju :)
Wytłumaczcie mi jak nie jeździć takim motocyklem w systemie "pizda, hamulec, pizda" ? Przecież to jest niewykonalne.
Wykonalne, czyli pyr pyr pyr ;P
bardziej mnie ciekawi co jest plusem w posiadaniu jednego obiegu oleju :)
A no taki, że jest go więcej a przez to wolniej się zużywa, i nie występuje ryzyko przelania się oleju jak w EXC 530 2008.
Ja w 530 2009 miałem ten problem i absolutnie nic nie było w stanie go wyeliminować (na koniec obstawiałem jakieś mikropęknięcia karterów). Ostatecznie samemu przerobiłem to na jeden obieg.
ja tam wole mieć osobny zasyfiony olej od tarcz sprzęgłowych w skrzyni biegów, a czysty w silniku :)
Ja w 530 2009 miałem ten problem i absolutnie nic nie było w stanie go wyeliminować (na koniec obstawiałem jakieś mikropęknięcia karterów). Ostatecznie samemu przerobiłem to na jeden obieg.
Możesz napisać co trzeba zrobić? Słyszałem, że to dość skomplikowane.
ja tam wole mieć osobny zasyfiony olej od tarcz sprzęgłowych w skrzyni biegów, a czysty w silniku :)
A filtr oleju papierowy + siatkowe to od czego?
Pablo_87 napisał/a:Ja w 530 2009 miałem ten problem i absolutnie nic nie było w stanie go wyeliminować (na koniec obstawiałem jakieś mikropęknięcia karterów). Ostatecznie samemu przerobiłem to na jeden obieg.
Możesz napisać co trzeba zrobić? Słyszałem, że to dość skomplikowane.
levis napisał/a:ja tam wole mieć osobny zasyfiony olej od tarcz sprzęgłowych w skrzyni biegów, a czysty w silniku :)
A filtr oleju papierowy + siatkowe to od czego?
Chyba że masz filtr siatkowy zabunkrowany w kraterach, tak że nie da się go wyjąć bez rozpoławiania silnika. Ale takie kwiatki to chyba tylko w Suzuki :)
Ja tam bym wolał mieć 2 obiegi. Nawet po wymianie oleju trochę syfu ze sprzęgła zostaje.
Tzn. gdzie jest ten syf? Filtr tego nie wyłapuje czy jak? Więcej oleju=niższa jego temperatura i mniejsze ryzyko przegrzania, dobrze myślę?
Możesz napisać co trzeba zrobić? Słyszałem, że to dość skomplikowane.
U mnie skończyło się na wycięciu fragmentu karteru, dokładnie jak na zdjęciu. Dodatkowo przez wzgląd na inne ciśnienie po przeróbce wymiana hydraulicznego napinacza rozrządu na manualny dirt tricks'a. Żadnych niedogodności poza błednym wskazywaniem poziomu oleju w oczku nie stwierdziłem.
Tak też myślałem, że polega to na zrobieniu zwykłej dziury, a czytałem, że mało kto się podejmuje, i żeby najlepiej w NASA to zrobić ;) :D
Na zagranicznych forach strasznie straszyli, nie wiem jedynie czy przeróbka nie ma wpływu na żywotność pomp oleju, ja nie stwierdziłem żeby cokolwiek złego się działo po takim zabiegu.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » pytanko exc 500
Wygenerowano w 0.058 sekund, wykonano 70 zapytań