Odp: Smc 660 '04 + Sxs 540 '03
Ma ten pojazd papier do rejestracji ? :-) Cena robi się powoli całkiem spora :)
Ma ;)
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Smc 660 '04 + Sxs 540 '03
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ma ten pojazd papier do rejestracji ? :-) Cena robi się powoli całkiem spora :)
Ma ;)
Ale przynajmniej zrobiony bedzie,rownie dobrze mozna kupic trupa za 12tys. Co do zaworow to znalazlem takie cos. Nie wiem moze to zdjecie pogladowe,a moze sa podwojne. Widze ze cena za proxa to polowa ceny za oem. Chyba tez pojde w tytan w takim razie.
Poleci ktoś jakąś dobrą zakuwarkę do łańcuszków rozrządu w rozsądnej cenie? Max 300zł?
Jak sprawdzają się chińskie ściski do sprężyn zaworowych? Wystarczy to jednorazowego użycia? Miałem taką zakuwarkę do łańcuchów napędowych i się pogięła przy drugim użyciu...
[url]http://allegro.pl/zestaw-do-demontazu-zaworow-sciagacz-glowicy-10-el-i6975579308.html[/url]
Do rozrzadu to najlepiej od kogos pozyczyc lub uzyc przerobionej zakuwarki do lancuchow rowerowych.
Jak nie zajmujesz sie tym na codzien to zakup mija sie z celem...
Lubię mieć wszystkie potrzebne narzędzia... a zakładam, że to nie mój ostatni sprzęt więc w przyszłości też to wykorzystam ;)
Dodatkowe pytanie, ma ktoś może zdjęcie i wymiary naklejki homologacyjnej z główki ramy do 525 EXC albo czegoś z podobnego rocznika?
Poleci ktoś jakąś dobrą zakuwarkę do łańcuszków rozrządu w rozsądnej cenie? Max 300zł?
Jak sprawdzają się chińskie ściski do sprężyn zaworowych? Wystarczy to jednorazowego użycia? Miałem taką zakuwarkę do łańcuchów napędowych i się pogięła przy drugim użyciu...
[url]http://allegro.pl/zestaw-do-demontazu-zaworow-sciagacz-glowicy-10-el-i6975579308.html[/url]
Do rozrzadu oryginal w ktm kosztuje niecale 300zl,kiesys byly po 600.
toivias napisał/a:Poleci ktoś jakąś dobrą zakuwarkę do łańcuszków rozrządu w rozsądnej cenie? Max 300zł?
Jak sprawdzają się chińskie ściski do sprężyn zaworowych? Wystarczy to jednorazowego użycia? Miałem taką zakuwarkę do łańcuchów napędowych i się pogięła przy drugim użyciu...
[url]http://allegro.pl/zestaw-do-demontazu-zaworow-sciagacz-glowicy-10-el-i6975579308.html[/url]Do rozrzadu oryginal w ktm kosztuje niecale 300zl,kiesys byly po 600.
Faktycznie, nie sprawdzałem tego...
59029020000 RIVETTING TOOL TIMING CHAIN 298.34 PLN
Adammada napisał/a:toivias napisał/a:Poleci ktoś jakąś dobrą zakuwarkę do łańcuszków rozrządu w rozsądnej cenie? Max 300zł?
Jak sprawdzają się chińskie ściski do sprężyn zaworowych? Wystarczy to jednorazowego użycia? Miałem taką zakuwarkę do łańcuchów napędowych i się pogięła przy drugim użyciu...
[url]http://allegro.pl/zestaw-do-demontazu-zaworow-sciagacz-glowicy-10-el-i6975579308.html[/url]Do rozrzadu oryginal w ktm kosztuje niecale 300zl,kiesys byly po 600.
Faktycznie, nie sprawdzałem tego...
59029020000 RIVETTING TOOL TIMING CHAIN 298.34 PLN
Generalnie te oryginalne narzędzia do rfs stanialy,niektóre tak jak ta zakuwarka o połowę. Mam ja i jest w porządku
Zamówiłem sobie oryginalną zakuwarkę i ściągacz + tester do prowadnic zaworowych.
Oczywiście jak rozbierałem głowicę, musiałem zgubić zamek jeden.
Z nowych newsów - muszę mieć podwójne sprężyny zaworowe, które kosztuję 400zł/sztukę :/
Do sprzedania mam nowy, oryginalny komplet sprężyn stożkowych - 59436028044
[url=https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/10349212/1][/url] [url=https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/10349212/2][/url]
Dobra minęło trochę czasu... w miarę tego jak z funduszami powoli domawiam kolejne graty :)
Sprzedałem swoje koła SM, które siedziały w moto. Będę szukał innych... coś tam mi chodzi po głowie, zobaczymy jak wyjdzie.
Myślę o monoblokach.
Oddałem wałek do regeneracji, ponieważ był trochę zżarty na końcu przez korozję, korzystałem z usług tego Pana - [url]http://allegro.pl/regeneracja-naprawa-walek-rozrzadu-ktm-450-525-i7224265945.html[/url]
Wałek już odebrany, wszystko wygląda ok :) Założyłem nowe łożyska i nową sprężynkę autodekompresatora, gdyż lubi się przecierać.
Założyłem w silniku nowe oryginalne pompy olejowe, nowe sitka filtrujące i nowe filterki oleju.
Filtry zalane przy składaniu olejem, tak aby silnik złapał szybciej prawidłowe ciśnienie.
Założyłem też nowe podkładki dystansujące wałka kopki i sprzęgła, było na nich widać lekkie zużycie.
Przy okazji oczywiście wszędzie wpadają nowe oringi i uszczelki.
Zamówiłem oryginalny cylinder (3.5 tyś zł) i sprężyny zaworowe wraz z tytanowymi talerzykami firmy Kibblewhite.
Jak mi wszystko przyjdzie, to głowica leci do Dziaka razem z wcześniej kupionymi zaworami i prowadnicami.
Dzisiaj jeszcze podrzuciłem Mieciowi do ogarnięcia dekiel sprzęgła, był lekko wgięty/pęknięty w jednym miejscu na łączeniu z drugą częścią dekla. Żeby było szczelnie chciałem temat ogarnąć raz, a dobrze :)
Jak ogarnę silnik to muszę wysłać zawieszenie na przegląd/serwis - prawdopodobnie trafi do BFG Suspension.
Pewnie o tysiącu rzeczy nie pamiętam, przy okazji napiszę co i jak.
Głowica poleciała na początku tygodnia do Dziaka. Dekle odebrane od Miecia. Cylider dotarł 2-3 tygodnie temu.
W między czasie dotarła z Australii oryginalna uszczelka podstawy cylindra, niedostępna już w ASO.
W przyszłym tygodniu jest plan poskładać moto.
Chętnie kupię jakieś ciekawe koła - jest jeden warunek, tylna piasta musi być z zabierakiem.
Najchętniej Talon/Excel z tyłem 4.5-5".
A no i w między czasie kupiłem drugiego FCRa 41 oraz uszkodzoną głowicę, z kompletem podwójnych sprężynek z SXa.
kola od duke fajnie wyglądają w rfs :)
mam na sprzedanie od duke 3
[url]http://www.ktmforum.co.uk/bikes-bits-sale/1333554-ktm-690-duke-3-marchesini-wheels.html[/url]
kola od duke fajnie wyglądają w rfs :)
mam na sprzedanie od duke 3
[url]http://www.ktmforum.co.uk/bikes-bits-sale/1333554-ktm-690-duke-3-marchesini-wheels.html[/url]
Masz fotę z dystansu jak to wygląda na moto?
Powiedz mi jak z ośkami pasują 20/26mm?
I ostatnia sprawa jak z tarczami i zębatką - pasują P&P te RFSowe czy będę musiał stosować jakieś adaptery lub też tarcze pochodzące z Duke'a?
Głowicę Dziak Motorsport ogarnął czekam na przesyłkę, zobaczymy jaki będzie efekt.
W między czasie zamówiłem opony:
Metzeler Racetec SM K2 NHS TL 125/75R17
Metzeler Racetec SM K0 NHS TL 165/55R17
Zamówiłem też dyszę główną 190 do FCR'a oraz wolnych obrotów 42 tak, żeby przywrócić gaźnik po czyszczeniu do fabrycznych nastawów SXSa :)
Dobra, silnik złożony i zalany olejem na docierkę.
Aktualnie szukam nowych kółek.
Jutro zamawiam ostatnie pierdoły tj. jakieś ślizgi itd.
[url=https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/10396155/1][/url] [url=https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/10396155/2][/url]
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Smc 660 '04 + Sxs 540 '03
Wygenerowano w 0.047 sekund, wykonano 82 zapytań