1

Temat: Regulacja gaźnika MIKUNI

Heja,
już mi się skończyły pomysły, dlatego piszę tuta. Mam problem w swojej MZ 125 SM. Silnik przy jeździe na wyższych prędkościach dławi się lub też ma za mało paliwa. Ogólnie efekt jest taki, że jadąc jakieś 80-90 km/h silnik traci moc i gaśnie, 30s przerwy i odpala normalnie. Przy jeździe terenowej na niskich biegach żadnego problemu.

Regulowałem iglicę, mieszankę, śrubę od wolnych, poziom paliwa, olej, filtr powietrza i już nie wiem, co może mieć na to wpływ. Komputer ok, blokady nie ma.

Ktoś ma pomysł, co może być powodem takich problemów?

2

Odp: Regulacja gaźnika MIKUNI

Odpowietrznik zbiornika paliwa?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

3 Ostatnio edytowany przez SZER5ZEŃ (2017-10-17 22:54:15)

Odp: Regulacja gaźnika MIKUNI

Drożny, się przekonałem przy przenoszeniu baku.

EDIT: dwie inne świece również próbowałem (o innych parametrach)
Delikatne dodawanie gazu również, przy jeździe nawet na 6 biegu delikatnie dodając gaz problem się pojawia.
Pojawiają się pryknięcia z wydechu, nie tyle strzały, raczej jakby był przytkany.

4

Odp: Regulacja gaźnika MIKUNI

Od wysokich obrotów jest dysza główna i to nią musisz się zająć.
Może jest przytkana, może za mała.
Możesz mieć też uszkodzony zapłon. Na luzie odkręcisz manetkę do odcinki czy też zgaśnie?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5

Odp: Regulacja gaźnika MIKUNI

Na luzie odcina jest normalnie, silnik się dobrze wkręca, nie dławi.

6

Odp: Regulacja gaźnika MIKUNI

Przyjrzyj się zaworkowi iglicowemu czy nie jest wytarty i czy się nie zacina.

7 Ostatnio edytowany przez SZER5ZEŃ (2017-10-27 22:55:26)

Odp: Regulacja gaźnika MIKUNI

Dla potomnych, problemem było:
1. Pływak, krzywo ustawiony musiał haczyć o obudowę gaźnika, nie dawał wystarczająco paliwa.
2. Zablokowany kanał wentylacyjny (ktoś go uciął na krótko i zaślepił).
3. Źle poprowadzony wąż przelewowy. Powinien być długi zawinięty jak syfon, na wysokości łączenia korpusu gaźnika. (jeżeli przelewa to kwestia ustawienia pływaka, aby szybciej zamykał zawór iglicowy lub/i regulowanie tego wysokością węża).

W załączniku screen z instrukcji producenta, tak powinny być ustawione te wężyki.