451 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2017-09-21 11:21:07)

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

wydaje mi się że ta sonda powinna być w innym miejscu.
Biorąc pod uwagę że masz dwa cylindry jedno gniazdo powinno być na jednym drugie na drugim w przeciwnym wypadku dostaniesz uśredniony wynik który w sumie nic specjalnego Ci nie powie. Popraw mnie jeśli masz na to inną wizje.
Btw, montując ją tak blisko wydechu w Vce wyczynowej która ma bardzo duże fale odbijające będziesz miał przekłamania w wynikach.

452

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Też mi się wydaje, że sonda powinna być znacznie bliżej głowicy. Na WOT to nie będzie problemu, ale przy niższych obrotach i otwarciach to wyniki będą przekłamane.

Pozdrawiam,
Piotrek

453

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

dla tego typu sondy nie mogłem umieścić tego nigdzie indziej niż w tym miejscu, gdyż wcześniej kolektory są zbyt wąskie i sonda za mocno wpłynęłaby na przepływ spalin. Przy włożonym DBkillerze, fala zwrotna praktycznie nie występuje, po drugie jest to za duża odległość, żeby wydech był w stanie zassać powietrze falą zwrotną przez cały komin.

Po drugie mapy są już przygotowane asymetrycznie, ja jedynie będę je zmieniał procentowo, więc nie powinno być problemu.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

454 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2017-09-21 12:35:05)

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Fala zwrotna zawsze występuje.
Próbuj jestem ciekawy jak to wyjdzie bo ostatnio uzbroiłem się dosyć mocno w różnego rodzaju sondy szerokopasmowe z modułami i chętnie pochłaniam takie informacje.

455

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Dzisiaj wyszlo szydło z worka. Byłem na wadze towarowej.

Moja Apka w specyfikacji drogowej, tj. Z lampami, lusterkami, stopką i 8L beny w baku - waży równo 130 kg.

Przy czym mam lżejszy tłumik niż seryjny i koła tubless.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

456

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

No to chyba nie kłamali w serwisówce :P

Xt 125--> RMZ-->SMCR --> EXC, YZF 2k3 --> SMR--> YZF 2k14 -->YZF 2k12

457

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Winter is comming...

Trzeba założyć felgi od RXV do mojej SXV.

Z pierwszych oględzin zauważyłem, że poprzedni właściciel założył dystans pod zębatkę i podkładki pod tarczę hamulcową.
Dodatkowo opony są mniejsze niż w serii 80/100 i 120/90.
Powinno być chyba 90/100 i 140/90.
I tak są w sumie zjechane, więc sprawdzę jak się będzie na nich jeździć

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

458

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

powoli do przodu:

https://images82.fotosik.pl/841/1e69089792991a08.jpg

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

459

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Brak SM w garażu doprowadził mnie do stanu w którym przeglądałem dzisiaj na OLXie SXV550:P Mam nadzieje że to tylko chwilowa i niegroźna usterka mózgu.

460

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Akurat Tobie mogę sxv polecić, ale innym nie :)

Generalnie 9/10 osób po kupnie SXV żałuję swojej decyzji.
1/10 po kupnie jest w euforii.

Ja należę do tych 10%, ale gdybym miał płacić za całą robociznę która przy niej wykonałem, to należał bym do tej drugiej grupy...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

461 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2017-10-08 20:35:31)

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Heh jak się trafi okazja "uszkodzona" za śmieszne pieniądze to może sobie kupię:) Takiego "problemu" jeszcze nie miałem więc warto spróbować. SXV zrobiona na 75KM na kole to może być ciekawa sprawa na wypady 1-2razy w roku :D Z tego co widziałem seria na kole generuje koło 55koni a znając włoską myśl techniczną można tam lekką ręką urwać te 20kucy;) Oczywiście całość robiona totalnie dla zabawy bez założeń typu że ma to jeździć niezawodnie:P Niech stoi i się kurzy a jak najdzie ochota to się odpali razem z Super Dukiem żeby poodcinać sobie w garażu na dwie Vki :D

Jeszcze RSV1000 się do mnie uśmiecha.

462 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2017-10-08 21:26:42)

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

^^pampersy weź ze sobą żebyś nie miał "problemu" jak z Bergiem;)) hihi

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

463

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

jestem w takim wieku że już pampersów nie zakładam tylko na specjalną okazję - praktycznie się z nimi nie rozstaje.

464

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

w Apkach wszystko jest opłacalne i naprawialne oprócz wału, który kosztuje 3500 zeta :D i nie ma zamienników.

reszta części jest w podobnej cenie co do singli lub tańsze.

Przykładowo - komplet 8 tytanowych zaworów, które wytrzymują 30 tyś km i się nie urywają to koszt 2350 zeta.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

465

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Poczytałem o Apce 550 i jestem jeszcze bardziej podkręcony. Prosto zrobiony wtrysk bazujący na Alpha-N bez zbędnych map sensorów czyli tak jak lubie:D Ogólnie wydaje się to być prosty motocykl w obsłudze i regulacji wbrew pozorom.