Odp: Brak Ładowania DRZ 400s ;(
Ja jadę rekreacyjnie zobaczyć jak to wygląda od kuchni napić się piwa zrobić sobie zdjęcie przy jakiejś drz która nie wygląda jak furmanka :D właśnie jako widz będzie co oglądać ? będą hostessy :cool: ??
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Brak Ładowania DRZ 400s ;(
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ja jadę rekreacyjnie zobaczyć jak to wygląda od kuchni napić się piwa zrobić sobie zdjęcie przy jakiejś drz która nie wygląda jak furmanka :D właśnie jako widz będzie co oglądać ? będą hostessy :cool: ??
Mam podobny problem u siebie(husqvarna sm125 w 2T), na niskich obrotach aku cos tam sie laduje, dochodzi do ok13,8 ale jak dodam gazu, zaraz napiecie spada i tak jakby nie mial ladowania.. akumulator swiezo naladowany,ma ok12,6. Kupilem regulator i nadal jest to samo. Jak troche pojezdze,to mi bateryjka siada i nie mam swiatel...
Pomozcie, chce polatac a nie moge...
Z tego co się zorientowałem to masz "złudne ładowanie" po moich doświadczeniach z drz :D na niskich czewka i zapłon nie pobiera tyle prądu z aku a na wysokich już leci tylko z aku i go rozładowywuje niestety masz to samo co ja (chyba) uzwojenie przepalone albo z przebiciami posiłkuj się FANTASTYCZNYM!! :D opisem kolegi Bondka który mi pomagał w tym problemie i dojdziesz co i jak ;)
Tak,tylko ja nie mam alterantora,tylko pradnice, i do regulatora ida z tego co pamietam 4 przewody.
jeśli masz prądnicę to sprawdź szczotki, pewnie się już zużyły i na wyższych obrotach nie stykają do rotora.
Bondek to ja mam jeszcze pytanie dot DRZ:
napięcie na alternatorze to wszędzie 30V, rezystancje mierzone pomiędzy uzwojeniami 0ohm, napięcie na wyjściu z regulatora to 7V
jakiś pomysł co jest sp...
regulator pewnie ci padł ale pewności nie mam. pomiary napięcia robisz oczywiście przy 3-3,5krpm. posprawdzaj jeszcze masowanie na reglu.
Sprawa wyglada tak, regulator jest na pewno sprawny, akumulator rowniez dobry. A problem caly czas jest. Jak myslicie,mogla pasc koras cewka? Czy mozna naprawiac takie elementy?
Ok w takim razie gdzie kupic tanio regulator? W suzuki sobie zycza 770zl
Ok w takim razie gdzie kupic tanio regulator? W suzuki sobie zycza 770zl
mi krzyknęli 1450 :lol:
a kupiłem nówkę od olka na allegro za niecałe 500
k***a.. to juz chyba lepiej zrobic samemu
Odgrzewam kotleta bo mam problem od jakiegoś czasu w tym temacie, może komuś się przyda.
W zeszłym roku padło mi ładowanie, przebicia do masy na Statorze.
Dałem do przewinięcia na Modlińskiej, po przewinięciu było źle i oddane na reklamację (za uszczelkę, robociznę oczywiście nikt nie odda).
Po reklamacji nadal było coś nie halo napięcie ładowania poniżej 14V i przy dodawaniu gazu spadało.
Kupiłem Regulator napięcia Electrosport i było super do teraz.
Znowu padło ładowanie i znów altek. Ciekawostką jest to że poszły na oko dwie cewki (były czarne ) i jak odłączyłem światła tylko z przodu (z tyłu mam led) to ładowanie było japońskie czyli jako takie.
Tym razem nie chciałem przewijać, zaryzykowałem i kupiłem zamiennik, też Electrosportu.
Na razie działa !!!:)
Jak to się będzie sprawowało dam znać
Nie wiem czy przyczyną może być jazda na dolnym poziomie oleju (bo palą się tylko górne cewki)
Gdzieś tak wyczytałem ale nie kumam jaki to ma wpływ przecież wirnik kręci i rozbryzguje.
Mimo to będę się starał utrzymywać górny poziom oleju.
Co może mi się dziać jak przesadzę i wleję za dużo oleju ????
Więc tak wyglądał oryginał przewijany przed zdjęciem:
Tak wygląda nowy ElectroSport przed założeniem (chyba pijany chińczyk uzwajał ;), oby działało)
Zakupiłem także wodoszczelny mały woltomierz by na bieżąco kontrolować ładowanie.
Chwilowo mało profesjonalnie zamocowałem, ale wiadomo ciśnienie do zapie....
Z podpięciem miałem problem. Chciałem żeby wyświetlał po przekręceniu kluczyka i tu pojawił się problem.
Wszystkie kabelki po czaszą mają mniejsze napięcie niż bezpośrednio z akumulatora.
Wybrałem plusowy taki na którym było ono najwyższe (nie wiem gdzie biegnie) a minus pod jakąś białą pustą kostkę.
Na zgaszonym pokazuje o ok 1V mniej niż jest bezpośrednio na aku a na odpalonym o ok 0,5Vmniej.
Nie znam się na elektryce, napiszcie czy to normalne ???
Ogólnie spełnia swoje zadanie bo widzę czy ładuje, Jak będzie mnie to mocno denerwować to ciągnę przewody prosto do aku i zamontuję jakiś przełącznik by nie świecił non stop. Mam nawet taki, który działa tylko jak się trzyma przycisk.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Brak Ładowania DRZ 400s ;(
Wygenerowano w 0.053 sekund, wykonano 81 zapytań