1

Temat: KTM exc 250 / 300 tpi

Ma ktoś już jakieś doświadczenie z tymi motocyklami?
Jakieś ciekawe doświadczenia normalnych użytkowników, jak my forumowicze, a nie "gwiazdeczek" którym sponsor układa kwestie do powiedzenia w recenzji.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

2

Odp: KTM exc 250 / 300 tpi

Nie mam doświadczenia ale jest to nowość.
Chyba lepiej poczekać na kolejny model. Bo jakieś kwiatki na pewno wypłyną.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: KTM exc 250 / 300 tpi

Słyszałem o jakimś felerze, zbiorniczek oleju przecieka bo bieda jakość
[url]http://thedirtbikerider.com/ktm-exc-tpi-2018-leaking-oil-tank/[/url]

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

4

Odp: KTM exc 250 / 300 tpi

Tu się chwalą [url]https://www.youtube.com/watch?v=LJJBMzTePfs[/url]  , że tylko 6 sztuk w Polsce , więc może być ciężko :]

5

Odp: KTM exc 250 / 300 tpi

Podobno mega, zbiorniczek oleju juz w UK wymieniaja a na produkcje idie juz poprawiony.

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

6

Odp: KTM exc 250 / 300 tpi

Postrach napisał/a:

Tu się chwalą [url]https://www.youtube.com/watch?v=LJJBMzTePfs[/url]  , że tylko 6 sztuk w Polsce , więc może być ciężko :]

Oglądałem to, więcej tam podniety niż konkretów.

Ciekawe jakie mamy możliwości żeby się tym przejechać u dilera?

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

7

Odp: KTM exc 250 / 300 tpi

Pewnie brak możliwośći :)

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570

8 Ostatnio edytowany przez saanny (2017-09-13 18:00:57)

Odp: KTM exc 250 / 300 tpi

Tak sobie czytam o tym systemie wtrysku i tak powiem że nie jest to jakieś cudo. Jak sam producent pisze, że pracuje jak idealnie zestrojony gaźnik. Tylko różnica w tym że ma dozownik oleju i potrafi mniej spalić.
Wieki temu powstała taka Aprilia z wtryskiem bezpośrednim, a tutaj jest wtrysk pośredni. Niby KTM nie dał rady zrobić wtrysku bezpośredniego. Jaka jest różnica między wtryskiem pośrednim a bezpośrednim? Na bezpośrednim mieszanka jest wtryskiwana przy zamkniętym oknie wydechowym więc nie ma strat paliwa (mniejsze spalanie).
Po latach okaże się że ludzie mają problemy jak z Ditechem, bo coś się zużywa, coś się modyfikuje, cylinder tulejuje, wydech odblokowuje i przestaje chodzić bo niezgadza się z mapami wgranymi na stałe, bo system nie ma czujników pozwalających na autoadaptację. Silnik przerywa, kicha z wydechu, nie odpala, więc mądry polak przerabia na gaźnik.
Ze smarowaniem to pojechali po najmniejszej linii oporu. W silnikach 2T z wtryskiem robi się bardziej skomplikowane układy gdzie olej trafia na łożyska, korbowód i cylinder, żeby smarować wydajniej przy mniejszym zużyciu oleju. Paliwo we wtrysku pośrednim nadal będzie się mieszało w silniku, ciekawe w którym momencie działają wtryskiwacze.
Jeśli to są ostatnie dwusuwy które można jeszcze zarejestrować (najważniejsze czy można w PL) to tak, ale w teren to bez znaczenia wtrysk czy gaźnik. Tak wogóle to nie przepadam za KTM. Austriacy to dziwni ludzie, chyba nie muszę podawać przykładów.

9

Odp: KTM exc 250 / 300 tpi

Samym TPI nie jeździłem ale informacja z wczoraj, że okres oczekiwania u dealera to około styczeń 2018 przy zamówionym teraz motocyklu.

Jedni zbierają znaczki, Drudzy chodzą do kina... A MY LUBIMY, JAK NAM SKACZE ADRENALINA!

10 Ostatnio edytowany przez barnabab (2017-09-14 14:43:17)

Odp: KTM exc 250 / 300 tpi

Jak nie ma jak jest :)  [url]https://www.olx.pl/oferta/ktm-exc-250-tpi-model-2018-wtrysk-CID5-IDoHV6Q.html#fabe043019[/url]
W najnowszym magazynie X Cross testują TPI. Według nich charakterystyka silnika zbliżona do 4T, trochę słabsza góra w porównaniu do gaźnikowca.

DRZ400 SM -> WR250X-> CR 250 R -> RMZ450 RR -> nicość