16

Odp: Husaberg Fe 400 SM remont i nieco inny projekt

jak cieknie z kopniaka to tam można założyć zamiast simeringu zwykły ciasno dopasowany oring i przestanie ciec ;) sprawdzone

Husaberg FS650 > Husaberg FS570 :D > KTM 950SM

17

Odp: Husaberg Fe 400 SM remont i nieco inny projekt

A może po prostu wałki z czasem straciły wymiar i ciaśniejsze uszczelniacze to tylko leczenie syfa pudrem?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

18 Ostatnio edytowany przez Wrosiek (2017-08-08 09:49:39)

Odp: Husaberg Fe 400 SM remont i nieco inny projekt

A może po prostu wałki z czasem straciły wymiar i ciaśniejsze uszczelniacze to tylko leczenie syfa pudrem?

Wałek w miejscach gdzie o nic nie trze ma ten sam wymiar, co w miejscu w którym jest simering rys ani zatarcia też nie ma, podejrzewam, że przy zakładaniu się uszkodził io wielofrez

19

Odp: Husaberg Fe 400 SM remont i nieco inny projekt

Ja u siebie zauważyłem że podczas kopania wałek mocno pracuje.
Jedyne co go trzyma w miejscu to mosiężna tulejka wprasowana w magnezową pokrywę.
Kopiąc wszystko się ugina i pracuje i cieknie.
Może gdyby tam było łożysko które się nie wyrabia to byłoby lepiej.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

20

Odp: Husaberg Fe 400 SM remont i nieco inny projekt

Możliwe, choć tuleja jako lity materiał powinna mieć większą sztywność niż łożysko pomimo, że ono jest twardsze, mniejsza o to odpalanie czterysetki jest prostsze niż kopanie większych pojemności, na siedząco da się odpalić bez skakania, u mnie ugina się raczej element nachodzący na wałek i na którym kopniak się rozkłada i zamyka, nie obserwowałem jakiegoś dużego uginania się wałka

21

Odp: Husaberg Fe 400 SM remont i nieco inny projekt

Wyskoczyły nowe kwiatki mocowanie silnika ta jedna blaszka ma 2 pęknięcia, pytanie teraz czy kupować nowy element (husqvarna chce 102 zł za to, gdzie indziej nie pytałem ale podejrzewam, że podobnie) naprawiać, czy wyciąć u kogoś taki element, lub nawet dwa od razu

22

Odp: Husaberg Fe 400 SM remont i nieco inny projekt

Jasne że wyciąć, szkoda kasy na OEM skoro to prosty element i można go zrobić lepiej niż fabryka minimalnym nakładem pracy.

23

Odp: Husaberg Fe 400 SM remont i nieco inny projekt

Mnie się udało kupić używkę za grosze.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

24

Odp: Husaberg Fe 400 SM remont i nieco inny projekt

Mocowanie jest aluminiowe, nie wiem dokładnie jaki stop,
zastanawiam się jak by się sprawdzało wycięte ze stali np
A'propos cen to za śrubę łączącą silnik z mocowaniem ASO chce 70zł od sztuki
A to zwykła śruba M8 klasy chyba 10.8

25

Odp: Husaberg Fe 400 SM remont i nieco inny projekt

Ja właśnie kupowałem używki bo miałem wstawione stalowe.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

26

Odp: Husaberg Fe 400 SM remont i nieco inny projekt

Ja właśnie kupowałem używki bo miałem wstawione stalowe.

Stalowe są za sztywne? Czy za twarde i mogą wycierać ramę i karter?
Dzwoniłem do jednego gościa ma komplet, tylko myśli nad ceną i na razie żadnej nie podał.