Odp: DR-Z Kopci na biało/Remont co, jak, gdzie, kiedy?
Ten filtr przejechał te 1000km czy był dłużej?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » DR-Z Kopci na biało/Remont co, jak, gdzie, kiedy?
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ten filtr przejechał te 1000km czy był dłużej?
Jutro zadzwonie do mechanika i zapytam bo nie jestem teraz pewny czy był wymieniony po remoncie bo wsadziłem nowy 200km i remont zrobiłem, upewnię sie i dam znac.
A jakie to są wióry?
Alu czy stal.
Po remoncie zawsze będzie śmietnik na filtrze i śrubie. Dlatego też po remoncie szybko się wymienia i olej i filtr.
Bez remontu też zawsze jakieś alu wióry ze sprzęgła są.
Ja tam po remoncie wiórów nie miałem
Sporo jak po remoncie w japońcu. Ja w CRF po remoncie, docierając na Kisielinie nie miałem ani grama opiłka w filtrze ani na magnesie.
A ten remont to co konkretnie było zmieniane?
podaj co wyminiłeś i kosztorys bo nikt Ci z fusów nie wywróży
Tłok, cylinder, korba,zawory dotarte,łożyska wału,pompa oleju.
Są to płaskie, bardzo drobne platki przyciągane przez magnes
Wcześniej zjadło cylinder trochę, wiec możliwe ze trochę zostało tych opiłków na ściance gdzieś w ramie.
Są tak drobne ze chyba nie ma sie co przejmować :)
Na tym filtrze 1000km zrobiłem
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » DR-Z Kopci na biało/Remont co, jak, gdzie, kiedy?
Wygenerowano w 0.045 sekund, wykonano 74 zapytań