Odp: SMC 690 stuki w silniku
Tak jak pisałem wcześniej, wadliwy okazał się napinacz łańcuszka rozrządu, po wymianie wygląda że wszystko jest OK
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » SMC 690 stuki w silniku
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tak jak pisałem wcześniej, wadliwy okazał się napinacz łańcuszka rozrządu, po wymianie wygląda że wszystko jest OK
Hey czy do wymiany napinacza musiałeś zrzucać pokrywę zaworów??
Dzieki
Tak jak pisałem wcześniej, wadliwy okazał się napinacz łańcuszka rozrządu, po wymianie wygląda że wszystko jest OK
He he obstawiałem napinacz i rolki. Skoro sam napinacz to zaoszczędziłeś $$.
Hey czy do wymiany napinacza musiałeś zrzucać pokrywę zaworów??
Dzieki
Sam tego nie robiłem i nie wiem do końca, ale pokrywa była raczej zdejmowana w celu diagnostyki. Do samej wymiany to chyba nie trzeba
Odgrzeje kotleta, wymieniam napinacz w moim 690 smc bo stary się zaciął w jednej pozycji i łańcuch zaczął stukać i teraz mam takie pytanie na schemacie występuje oring zakładany na napinacz, a jak wyciągałem swój to nic tam nie było i teraz zakładać ten oring czy dać bez ?
pokaż proszę schemat :)
Odgrzeje kotleta, wymieniam napinacz w moim 690 smc bo stary się zaciął w jednej pozycji i łańcuch zaczął stukać i teraz mam takie pytanie na schemacie występuje oring zakładany na napinacz, a jak wyciągałem swój to nic tam nie było i teraz zakładać ten oring czy dać bez ?
W gnieździe w które wchodzi napinacz znajduje się rowek w który należy zamontować oring.
W/w rowek znajduje się od strony łańcuszka.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » SMC 690 stuki w silniku
Wygenerowano w 0.047 sekund, wykonano 74 zapytań