Ogólnie to może napisze coś więcej, jak zacznę jeździć. Póki co nie mam ciuchów, jazda próbna była i tyle. Zauważyłem, że mam krzywą na rancie przednią felgę, albo nie zauważyłem przy zakupie, albo już ją pogiąłem O.o
Opony są bardzo miękkie, przy wyższych prędkościach motor mam wrażenie, że jakby pływa. Wydaje mi się, że to tak jak mówiłeś, przez te Heidenau K73. Co do przyczepności na asfalcie, to przy odkręceniu manetki na 2 lub 3 biegu nie idzie na gume bez poderwania, ślizga się koło i zrywa przyczepność. Docelowo chyba zmienię na Piloty, bo byłem z nich zadowolony na WR'ce. I ogólnie jest bardzo twardy. Jak się wgryzę w regulację zawieszenia, to pewnie przestawie na wyższy komfort, jeszcze nie sprawdzałem jak jest ustawiony.
W tej chwili motocykl jest rozebrany, sprawdzam co się da. Brakuje dwóch śrubek, jedna od wentylatora chłodnicy, druga od lewego plastiku pod kanapą. I myślę, czy nie wywalić HID'a który tam został włożony. Wydaje mi się, że oślepia.
Z takich dziwniejszych rzeczy, to w zbiorniczku wyrównawczym znajdował się płyn o dwóch kolorach, od spodu taki mocno mętny, jak wypłukałem to wyglądało jak jakiś pył lub piasek. Mam zdjęcia, nie wiem czy to naturalne, czy to z pompy wody, czy węże się rozpuszczają, czy uszczelka pod głowicą. Możliwe, że po prostu brudne. Oleju w silniku było za dużo (w sumie nadal jest, bo stoi w garażu, jutro będę miał filtry), natomiast chłodniczego poniżej minimum. Hamulcowego w przedniej pompie też poniżej minimum.
Filtr powietrza nówka.
Czy olej w płynie chłodniczym trzyma się dna, czy pływa po powierzchni?
Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]