Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Silnik rfs ktm 525 2007
Do czego jest ta śruba z tylu silnika, sruba jest wkrecina w karter z tylu silnika po lewej stronie. ?
Z tyłu silnika po lewej stronie ? Może chodzi Ci o oil screen plug ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Strony Poprzednia 1 … 75 76 77 78 79 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Silnik rfs ktm 525 2007
Do czego jest ta śruba z tylu silnika, sruba jest wkrecina w karter z tylu silnika po lewej stronie. ?
Z tyłu silnika po lewej stronie ? Może chodzi Ci o oil screen plug ?
gabrys99 napisał/a:W sumie nie wiem gdzie zadać to pytanie więc pozwoliłem sobie tutaj. Czy to możliwe, żeby dziobaku po odłączeniu aku/długotrwałym stanie rozładowania aku zresetowało stan licznika na zegarach ? Proszę o opinię.
Wydaje mi się, że tak. Z tego co wiem przebieg zapisywany jest chyba na Pamięci ROM , więc mogłeś np zewrzeć odwrotnie + z - i pamięć się skasowała. Niby pam ROM, pamięta dane nawet bez zasilania, ale ja sam miałem przypadek w husce, że po dlugim odlaczeniu aku sie skasował przebieg. Sam nw jak to jest w rzeczywistosci, trzeba by było dobrego elektronika spytać
Ja w dziobalu wyciągałem aku na zimę i przywróciłem po - stan licznika się nie zresetował, jedynie godzina.
Do czego służy ta śruba zaznaczona na czerwono? KTM 690 SM
[url=https://postimg.org/image/gsgsku30p/][/url]
Silnik rfs ktm 525 2007
Do czego jest ta śruba z tylu silnika, sruba jest wkrecina w karter z tylu silnika po lewej stronie. ?
Do spuszczania oleju
potrzebuję sprężyny do ktm 125 duke pod wagę ok 100 kg hyperpro nie mają w ofercie - gdzie kupić/dorobić żeby było dobrze?
Na tył chcę wstawić kompletnego ohlinsa dedykowanego ale jest też opcja wstawienia twardszej sprężyny - jak dobrać odpowiednią z innych modeli motocykli?
Do czego służy ta śruba zaznaczona na czerwono? KTM 690 SM
Chyba to samo jest w rfs z tyłu po prawej i też mnie to zastanawia. Jest na dwóch podkładkach. Plug Pressure Relief 0908120153 tak się to zwie :P
może do sprawdzania cisnienia w układzie?
Kiedyś gdzieś widziałem w starych silnikach coś takiego, że luzowało się górną śrubę, żeby zminimalizować ciśnienie w układzie i wtedy olej lepiej wylatuje innymi śrubami. Coś na zasadzie jak się przedziurawi butelkę od wody na dole to leci minimalnie, a jak odrecisz w tym czasie korek to wali strumieniem :P
Albo tak jak Maćko mówi..
Jakiś mechanik do lc4 blisko warszawy ?
Na szybkiego - da się wyjąć silnik RFS z ramy bez zdejmowania głowicy? Już się z godzinę męczę.
Nie wyciągałem nigdy ale się wypowiem.
Na 100% się da zapewne trzeba go obrócić w ramie i pochylić wyciągając od strony skrzynki korbowej. Jak na to patrzę to ew. rozrusznik może przeszkadzać.
Bez problemu się da. Niedawno wyciągałem u siebie. Trzeba go lekko pochylic i wyjąć pod kątem. Mi w miarę łatwo poszło, wyciągałem lewą stroną.
Edit. Myślałem, że mi się wiadomość nie wysłała i dlatego dwa razy odpowiedziałem, a Ty w dwóch miejscach zadałeś to samo pytanie :D
Pany, muszę zmienić kiere w swoim lc4 i pytanie czy każdy fatbar ma 28,6mm w miejscu montowania i 22,2mm tam gdzie manetki? Ori kiera tak ma.
każdy:) Chyba że dupniesz calowkę z chopera:D
Nigdy się nad tym głębiej nie zastanawiałem, ale byłem przekonany, że kiera jest w przekroju jednakowej średnicy:P
Strony Poprzednia 1 … 75 76 77 78 79 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Wygenerowano w 0.069 sekund, wykonano 76 zapytań