1

Temat: Siema, siema.

Witam wszystkich.

Od 10 lat latam na super sportach. W tym roku sprzedałem GSXR 1000 K7 mega doinwestowany i rozważam zakup Supermoto.

Chciałbym moto na ulicę i trochę w teren po zmianie kół oczywiście.

Pozdrawiam wszystkich motomaniaków :)

Fuck the Rules

2

Odp: Siema, siema.

690 najlepsze! Ale jak chcesz zmieniac kola w SMC/smcr to nie polecam bo chujowo sie jezdzi. To kup sobie wersje enduro i kolo sm dokup ;)

Youtube:  https://goo.gl/L6xGC4
Kawasaki zx6r
Kawasaki 636
Ktm 690 SMC

3

Odp: Siema, siema.

Na początku celowałem w 525, 530, ale czynności serwisowe i obłsuga jest bardzo wymagająca. Więc szukam 660 LC4. Coś polecacie??

Fuck the Rules

4

Odp: Siema, siema.

Noo najlepiej szukaj 640 albo 660 zywotnie i dobrze sie lata zmieniajac kola :)

Youtube:  https://goo.gl/L6xGC4
Kawasaki zx6r
Kawasaki 636
Ktm 690 SMC

5

Odp: Siema, siema.

Siema. Jak masz okolo 20k to jakies nowsze EXC 450 polecam ;)

Xt 125--> RMZ-->SMCR --> EXC, YZF 2k3 --> SMR--> YZF 2k14 -->YZF 2k12

6

Odp: Siema, siema.

Siema. Jak masz okolo 20k to jakies nowsze EXC 450 polecam ;)

Xt 125--> RMZ-->SMCR --> EXC, YZF 2k3 --> SMR--> YZF 2k14 -->YZF 2k12

7

Odp: Siema, siema.

No tylko 450 to będzie tłok, korba, zawory itd. A 660 jest mniej obsługowa.

Fuck the Rules

8

Odp: Siema, siema.

Dokładnie... Wyczyna nie polecam

Youtube:  https://goo.gl/L6xGC4
Kawasaki zx6r
Kawasaki 636
Ktm 690 SMC

9

Odp: Siema, siema.

Sorek89 napisał/a:

No tylko 450 to będzie tłok, korba, zawory itd. A 660 jest mniej obsługowa.

Nie w EXC w nowszych rocznikach na wtrysku ;)

Xt 125--> RMZ-->SMCR --> EXC, YZF 2k3 --> SMR--> YZF 2k14 -->YZF 2k12

10

Odp: Siema, siema.

JohnnyQulaweOkO napisał/a:
Sorek89 napisał/a:

No tylko 450 to będzie tłok, korba, zawory itd. A 660 jest mniej obsługowa.

Nie w EXC w nowszych rocznikach na wtrysku ;)

Możesz coś więcej napisać o eksploatacji i utrzymaniu?

Fuck the Rules

11 Ostatnio edytowany przez JohnnyQulaweOkO (2017-04-17 22:00:31)

Odp: Siema, siema.

Znajdz sobie serwisówke i poczytaj ;) EXC nie sa tak wyzylowane jak SXy.

Xt 125--> RMZ-->SMCR --> EXC, YZF 2k3 --> SMR--> YZF 2k14 -->YZF 2k12

12 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2017-04-18 01:46:53)

Odp: Siema, siema.

Sorek89 napisał/a:

No tylko 450 to będzie tłok, korba, zawory itd. A 660 jest mniej obsługowa.

Nie wiedziałem że 660 nie posiada w/w elementów, a nowsza 450 zamiast tych gratów ma jakiegoś wtrysku! Technologicznie to ja jestem zacofany dekadę conajmniej.

Sorek89 napisał/a:

Na początku celowałem w 525, 530, ale czynności serwisowe i obłsuga jest bardzo wymagająca. Więc szukam 660 LC4. Coś polecacie??

I bardzo dobrze celowałeś, a najlepiej celuj w 500 exc. I najlepiej kupić juz zrobionego na SM i ew. przeróbka na enduro ponieważ to jest dużo tańsza droga niżeli odwrotnie zważywszy na to ze głównie chcesz latać po asfalcie, a w praktyce dwa kpl kół nie zdają egzaminu bo przekładki są mega wku.rwiające! Lc4 wazy prawie tyle co twój były litr wiec lepiej sobie odpuść, tymbardziej wiekowe juz 625/640/660 (poszukaj na forum a dowiesz sie konkretnie jakie są konkretnie różnice) jak juz to SMC 690 ale to nie jest SM z krwi i kości, w terenie ze względu na konstrukcje ramy (kratownicowa, grzbietowa) mogą być kłopoty ponieważ silnik jest podwieszony, a nie chroniony w kołysce. I tak naprawdę wszystko się sprowadza do przebiegów jakie bedziesz robił, czyli o ile częściej bedziesz wymieniał ten olej (kilkanaście minut w przypadku exc) bo uwierz mi ale przytłaczająca wiekszosc nie wymienia tłoka w exc po 90mth (interwał dla amatorskiej jazdy, pro po 45mth i nie trzeba studiować serwisówki do tego) tylko jedzie do jakiegoś wydarzenia silnikowego, a koszty ew. remontów są bardzo zbliżone czy to w lc4 czy w exc. Przewertuj forum, a znajdziesz multum info dotyczących twojego dylematy i sobie nie kastruj wyboru bo i tak pomimo wszystko single są problematyczne z natury:) pozdro

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

13

Odp: Siema, siema.

Cześć

Młodość, uczucia, spontan...
KTM SM 690 LC4 [2009]