Odp: Husqvarna te 510 enduro na supermoto
nie wiem jak to 510 ale do 450 nie miesciła sie szersza felga niz 4.25''
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husqvarna » Husqvarna te 510 enduro na supermoto
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
nie wiem jak to 510 ale do 450 nie miesciła sie szersza felga niz 4.25''
ten typek od tych kol dodaje adapter pod duza tarcze
[url]http://tnij.at/120988[/url]
tak wyglada ten adapter nw czy bedzie do mnie pasował mowil ze latal w jakies yamaha wr
ten typek od tych kol dodaje adapter pod duza tarcze
Ale do Husqvarny czy do WR450? Chyba jeszcze będziesz musiał tylną tarczę dać inną.
4 dziurki czyli pewnie fabrycznie od Husqvarny
Kawasaki też ma 4 dziurki
Lepiej szukaj 5"
Dokładnie
nie wiem jak to 510 ale do 450 nie miesciła sie szersza felga niz 4.25''
Te same ramy, te same wahacze, 5 cali wchodzi, na niektórych oponach łańcuch może je podjadać.
Cena tych kół z linka taka se...
To nawet nie wiem jak to się udało, nawet według serwisówki podanej w tym poscie jest 3,5 i 4,25.
Bo taniej pewnie ich to kosztuje, i opony 150-tki. Jak ja się interesowałem Husqvarnami, to wszędzie pisali, że 5 cali na tył bez problemu.
to co szukac cos na 5 cali> nie bedzie za szeroka?
Mam 5 cali teraz i felga lekko ociera o prowadnice łańcucha pod wahaczem. Trzeba go lekko odgiąć na zewnątrz i zeszlifować śrubę trzymającą rolkę w tej prowadnicy.
Kwestia raczej nie felgi tylko opony jaka na nią wejdzie, u mnie 150/60 było ok i nie bardzo było miejsce na więcej.
Obręcz zawsze można przesunąć nieco na szprychach.
Tak z ciekawości Przemo, co do tej pory zrobiłeś w Husce? Dałbyś jakieś foty.
@Dziku narazie nic przy niej nie robiłem, po swietach dopeiro zabieram się kupuje lampy kierunki robię przegląd i rejestruje. Potem psaowałoby już wyczyścić filr powietrza, zmienie olej i filtry i kupie nowy akumulator bo ten juz jest tak slaby ze ledwo co odpala. No i powoli musze kupować felgi do niego bo wszyscy juz po drogach latają a mi szkoda trochę kostek na asfalcie zdzierać.
Obręcz zawsze można przesunąć nieco na szprychach.
Że co? Chcesz żeby motocykl dwa ślady stawiał? Miałem w życiu możliwość testowania takich rzeźbionych lub powypadkowych motocykli. Coś w geometrii ruszone o pół centymetra i już tym nie pojeździsz. Będzie ściągać albo przyciągać do gleby. Nie mam zaufania do kół szprychowanych po centrowaniu/wymianie szprych/wymianie felgi szczególnie gdy pochodzą z nietypowych motocykli albo zabytków. Kolega kupił Harleya i tak całkiem przypadkiem przy gadu gadu zauważyliśmy oponę zdartą bardziej z jednej strony. Co się później okazało że felga była prostowana zaraz po imporcie i koło źle zeszprychowane, opona nie szła w osi motocykla.
Zawodnicy nawet tak robią.
Zawodnicy nawet tak robią.
Ci mniej profesjonalni i nie znający się na temacie.
Koła mają być w osi, wszystko inne zalatuje drutem.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husqvarna » Husqvarna te 510 enduro na supermoto
Wygenerowano w 0.052 sekund, wykonano 74 zapytań