Temat: Lista przyczyn gaśnięcia LC4 690 na wolnych obrotach
Wkręciłem się trochę w ten temat czego owocem jest poniższa lista. Oczywiście to taki TOP of the TOP przyczyn.
- zła kompresja,
- uszkodzona wiązka przewodów pod obudową filtra powietrza,
- niesprawna świeca,
- uszkodzona fajka od świecy,
- niesprawna pompa paliwa,
- zasyfiony filtr paliwa,
- zasyfiony wtrysk,
- rozregulowane czujniki przepustnicy,
- brak aktualizacji map po zmianach dolotu i/lub wydechu,
- problemy z chłodzeniem / przegrzewaniem się silnika,
- złe działanie sprzęgła,
- problemy z elektryką (zwarcia / przebicia / brak kontaktu),
- uwalony sterownik (mniejszy moduł)
Fajnie byłoby, abyście w ustandaryzowany sposób umieszczali swoje historie tego problemu według następującego wzoru (przykładu):
Moto: KTM SMR 690 2008
Objawy gaśnięcia: Po rozgrzaniu, około 10 min
Przyczyna: wadliwa pompa paliwa
Rozwiązanie: wymiana pompy.