No wiesz, jeżeli wprowadzają debilną kategorie A2, to nie powinieneś mieć TAKICH trudności jakie wynikają z chęcią obniżenia mocy. Niestety dla mnie to jest straszna paranoja że egzamin na A i A2 zdajesz w taki sam sposób i na tym samym motocyklu. A co z tym "to jest polska" to ma trochę racji, bo jest problem zdławić motocykl. Sam byłem na 3 stacjach diagnostycznych i mnie odesłali z kwitkiem dlatego pie.. i będę jeździł z tym 1Kw więcej. Nie twierdzę, że tylko w polsce, ale u nas cokolwiek załatwić, to jest PROBLEM i robią pod górke człowiekowi. A co do "nadstawiania" karku, to jeżeli dobrze myślę i masz na myśli procedure dławienia, że się boją na stacji, to w takim razie po chu... można dławić motocykl. fcl.
//Dodatkowo "za granicą" znajdziesz pełno 600rr na A2, w Polsce niemożliwe żeby taki motocykl zblokować. I tylko proszę mi nie mówić, że jak mi coś nie pasuję, to żebym się przeprowadził do innego kraju, bo żyje niestety tutaj i raczej tak zostanie :)) Choć nie twierdzę, że jest też niesamowicie źle, bo "mają gorzej" Pozdro z fartem
KTM 690 SMC