Oczywiście będzie na przykładzie MT 09 ale ogony homologacyjne są takie same:
Diaksem traktujemy po uprzednim ustaleniu odpowiedniego dla nas samych kąta, płaskownik (5cm szerokości, grubości 3mm, generalnie taki żeby wyrobić się z fasolkami pod kierunkowskazy i tylko na to trzeba zwrócić uwagę, a płaski zagięty młotem na imadle kilkoma sprawnymi trafieniami)
Wstępnie przyłapane spawarką celem sprawdzenia kąta:
No i tutaj mamy już po obróbce boki przyciete, otwór wstępnie zrobiony wiertłem 12 i 8 (o ile dobrze pamiętam, a najprościej zmierzyć fasolkę w plastiku gdzie oryginalnie przymocowane są kierunki). Reszta roboty to imadło i kilka pilników, następnie malowanie szprejem:
Nie zwracajcie uwagi na piękne spawy ale gazzozo w migomacie się skończyło i nasmarkane zwykłą elektrodą jest:)
Wstępna przymiarka:
Zeszłego roku w lutym prezentacja w słoneczku;)
Wzorowałem się na hamerykańdżanśkim fender eliminatorze (revzila). Mozna wygoglować sobie i jest filmik jak to zdjąć po kolei itp pierdoły. Cena takiego fendera to ~500zł. Ja nawet browca nie zdążyłem wypić, płaskownik w kącie leżał, a szpreja już miałem czyli 0,0zł. Może komuś się przyda. Podświetlenie ewentualne to nie problem ponieważ można podpiąć się diodą pod np. lampę tył. Pozdro
Ps. Za 20,5 to pogoniłem pod Stolice, nigdy juz wiecej takiej ceny nie widziałem, ew. za położone a i tak 100zł byłem do przodu, kolejny cenowy fenomen. Bergson jest pierwszym moto na którym bede w piz.de i to dobrze ale co mi tam: jest ryzyko jest zabawa:))
LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650