Odp: Pokaż swój pojazd
no , skończyłem budować
A co tam takiego zbudowałeś? Przepraszam że się czepiam, ale to chyba seria?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Pokaż swój pojazd
Strony Poprzednia 1 … 290 291 292 293 294 … 332 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
no , skończyłem budować
A co tam takiego zbudowałeś? Przepraszam że się czepiam, ale to chyba seria?
No nie do konca:
Amor skretu
Kompletny akrap evo
Beringer
Okleina
Podnioslem kierownice
Quickshifter
Wentylator z wyswietlaczem temp.
Crashpady
Zawias do wagi.
Plyta pod silnik
I pewnie cos oczym zapomnialem jeszcze
Troche czasu spedzilem w garażu
Ona w serii nic nie ma
Wrecz cieklo z wysprzeglika musialem uszczelniac
a laczki jakie ? seria Bridgestone, czy zmieniasz ?
i co zrobiłeś z seryjnym hamulcem i zaciskiem ? Beringer nie na wyrost nieco ?
No wlasnie dobre pytanie .
Narazie seria
Wety postawilem na geldenach pro
Mam zamowione Michały na nowy rok
Dodatkowo do testow mam goldentire gt....
Zobacze jak bedzie na żywo
Do tej pory latalem na racetec k1 . Tez dobre jak dla mnie
Seria hebel na polce lezy .z przebiegiem 20metrow
Beringera mialem w poprzedniej husce.
Mega dozowalnosc choc cena zabija.
A no to trochę zainwestowałeś. Co prawda to w prostej linii kuzyn nieodżałowanego KTM 450 SMR, a o nim mówią że w serii może być konkurencyjny na poziomie mistrzostw narodowych.
Fajne moto, ale to raczej do PP niż Amatora szykowałeś?
Amor skretu
Można wiedzieć po co?
O żesz w mordę!! Wygląda grubo :) Że też nie ma takich wersji z homo, myślę że całkiem dobrze by się sprzedawały. Oj zdecydowanie szkoda takiego rzeźnika na klasę Amator, no chyba, że można przejść w ciągu sezonu do PP.
nie no oczywiście że docelowo z myślą o pp nawet mp ;o)
klasa amator potrzebna jest jedynie żeby się zapoznać, sprawdzić czy to jest to i objeździć po torach
tak uważam .
a wracając do amortyzatora skrętu to przesiadając się ze sporta na sm
brakowało mi tej stabilności w prowadzeniu po asfalcie przy większych prędkościach
aczkolwiek koledzy z pp mówią że w piaskownicy też nie rwie tak po rękach .
ale z tym nie mam jeszcze doświadczenia więc za wiele nie wypowiem się .
narazie z kolorem numeru startowego zaczekam aż będzie aktualny regulamin .
Że też nie ma takich wersji z homo,
Też tak uważam.
Ciekawe czy rama wiele się różni od wersji enduro. I czy dałoby się ją podmienić?
Dobra maszyna brawo...
Chyba w kwestii koloru numerów nie będą nic zmieniać ale jakby co, to trzeba mieć czerwony zestaw zapasowy :)
Sam bym brał taką wersję z homologacją gdyby w ogóle istniała, takim posunięciem KTM nie miałby już żadnej konkurencji w dziedzinie SM na ulicę. Trudno jakoś stwierdzić podobieństwa, dobrych zdjęć brak, najlepiej jest widzieć na własne oczy, choć niby tak "na chłopski rozum" to SM a enduro to inna bajka i różnice w budowie mogą być.
WSZYSCY CZYT. PIERWSZY POST
Moja Wr
[url=https://naforum.zapodaj.net/81c39d5e71b5.jpg.html][/url]
Moje SM na początek. :)
Strony Poprzednia 1 … 290 291 292 293 294 … 332 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Pokaż swój pojazd
Wygenerowano w 0.076 sekund, wykonano 55 zapytań