Odp: WR 450 F 2015 kierunek SM + info o rocznikach 2012-2015
ta z Lidla nie da rady ? :D
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » WR 450 F 2015 kierunek SM + info o rocznikach 2012-2015
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 10 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ta z Lidla nie da rady ? :D
Ale one są odporniejsze na padanie. Zawsze można odpalić z kabli.
a WR to po prostu odpalę z kopa :)
tu była dobra oferta ale się skończyła :(
[url]http://allegro.pl/akumulator-litowo-jonowy-hjtz5s-fp-jmt-i5964855593.html[/url]
czekam na podobną w takim razie
a WR to po prostu odpalę z kopa :)
Tej, racja! Ja też mam przecież kopniak w moim. ;-)
Zastanawia mnie prąd ładowania takiego litowo jonowego akku. Jako że nie ma tam jednej baterii a są 3 albo 4, kazda po 4,2v przy max naładowaniu. Nigdy nie ładowałem takich baterii normalnie pod zwykłym prostownikiem. Prąd ładowania to 1/10 pojemności wiec wychodzi 0.2 A przy akku o pojemnosci 2Ah. W opisie jest ze prąd ładowania to 1Amper. Ciekawy jestem jego żywotności.
Ja do ładowania różnych akku mam ładowarkę Turnigy accucel 6
Ratuje często akku właśnie tą ładowarką. Fakt ze akku ładuje się dwa dni. Ale przez cały sezon nie ma problemów z odpalaniem nawet w terenie. Mowa o zwykłych ołowiowych.
EDIT:
Dobra znalazłem co i jak :D
skoro nie można używać normalnych ładowarek, tzn, że ten akumulator nie ładuje się w ogóle w trakcie jazdy ?
czym różni się ładowanie w moto od tego ładowania ładowarką ?
Ładuje się.
Prostownik działa trochę inaczej niż regulator w moto.
gierwi, długo masz już to aku? Wymiarowo dobrze pasuje w koszyczek? Rozważam takie coś dla siebie. Połowę mniejsza pojemność od fabrycznego nie będzie przeszkadzać w miejskiej jeździe?
Niedługo. Pewnie z pół roku. Ciężko powiedzieć jak na co dzień , ja używam moto tylko do weekendowego latania, ale trzyma prąd i odpala bez problemu co 2 tygodnie. Ale słyszałem opinie o takich z 690 SMC, że nie sprawiały problemów w codziennej jeździe, oprócz denerwującego resetowania zegarka przy odpalaniu po dłuższym postoju, bo spadek napięcia jakiś był.
W 530 chyba zegarek jest podtrzymywany z baterii licznika, więc straty na tym być nie powinno. Muszę jeszcze pokalkulować czy jest sens. Ale chyba tańszego zbicia 2kg nie znajdę, nie w SM :D
W 530 zegarek jest na bateryjkę.
A jeśli chodzi o wymiary, to jest trochę mniejszy, ale mają w zestawie dwa kawałki mikrogumy, którymi można "uzupełnić " brakującą wysokość i mocować go oryginalną gumką.
Byłem dzisiaj w Rapidzie, ale coś mi Pan nakręcił, że to aku nie ma 2Ah. I w sumie teraz nie wiem, czy pomylił literki, czy faktycznie jakiś wałek z danymi. Czasem zdarza mi się nie jeździć przez dłuższy czas to dodatkowa pojemność się przyda.
Ciekawa sytuacja by była jezeli Bergi nie miały by kopajki:)) A do KTM pakowałem zawsze najtańsze aku za 65-70zl i starczał na 3 sezony. Fakt jest taki ze po zimie zawsze musiał but byc pierwszy ale po dojeździe do stacji cpn (3km) odjezdzalem zawsze z guzika;) Berg na chinczyku tez daje rade, oczywiście kupiłem najtańszy za 85zł (bo zdrożały;) stała męda z 1,5 miecha oczywiście aku kaput, but, chodzi ze 2min. odpala i bez problemu z guzika:))
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 10 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » WR 450 F 2015 kierunek SM + info o rocznikach 2012-2015
Wygenerowano w 0.049 sekund, wykonano 70 zapytań