Odp: Sposób na rozróżnienie zaworu tytanowego od stalowego
co do nazwy tematu : jest takie magiczne urządzenie wiszące na drzwiach z lodówki jak magnes :)
Poza tym tytan prawie nic nie waży
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Sposób na rozróżnienie zaworu tytanowego od stalowego
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
co do nazwy tematu : jest takie magiczne urządzenie wiszące na drzwiach z lodówki jak magnes :)
Poza tym tytan prawie nic nie waży
Teoretycznie masz racje ale można się pomylić bo stalówki mają powłoki które nie przyciągają magnesu, najczęściej ta powłoka jest tylko na grzybku zaworu ale zdarza się że jest również na trzonku zaworowym.
Różnica w wadze zaworu to kilka gram, jak dla mnie nie jest to na tyle wyraźna różnica żeby nie mając porównania w postaci stalówki i tytanu dało się rozróżnić.
Porównaj wagę z wydechowymi, w crf wydechy są stalowe w połowie.
też średnie porównanie bo wydechowe sa zdecydowanie mniejsze.
Btw. one sa całe stalowe ale azotowane albo chromowane na grzybku stąd nie przylega tam magnes.
Ale spoko już wiem że mam tytany na ssących więc je tylko przetarłem i wsadziłem na swoje miejsce. Dotarłem jedynie stalowe wydechowe ale bardzo delikatnie pastą 0.
Zbieram na nową głowice:) Możliwe że zamówię nówkę bo widze że można kupić komplety w dobrych pieniądzach w USA, pod koniec przyszłego sezony wpadnie nowa.
Trzeba chlasnąć diaksem i jak bedą białe iskry to je tytan xD
albo zakuć pod buty i na tor jako slider;)
A ja do CRF-y po prostu zamówiłem nowe OEM-y :P
W sensie że odeszło mi kminienie jakie były zamontowane wczesniej
theodor - ale sprężyny też wymieniłeś, czy same zawory ?
co jak wcześniej były metalowe z twardszymi sprężynami ? :D
załozyłem nowe spręzyny + zabezpieczenia.
Spręzyny wygladały identycznie z tymi zdemontowanymi, więc moge przyjąć że tez były fabryczne czyli ssące tytanowe a wydechy stalowe. Zresztą sama cena sugeruje, bo ssące sa ponad dwukrotnie droższe od wydechowych.
A głowice dałeś do zrobienia? Później rozumiem dotarłeś wydechowe a ssące po prostu zamontowałeś tak? I ile dałeś za komplet tych zaworów w kochanej Hondzie?
Ssacy bodjaze w granicach 450zł, a wydech 200 z groszami, w zime to było to nie pamietam dokładnie.
Gniazda mi lizneli frezem na kąty i pospinali mi na Krasnobrodzkiej w warszawie
to tak prewencyjnie wymieniłeś rozumiem? Jaką miałeś płytkę na ssących przed wymianą i po wymianie? Bo myślałem że wyrabiają się w dużej mierze gniazda przez twarde zawory.
Tak, jak nie znam historii serwisowej to zakładam że jest wszystko do zrobienia.
Teraz już nie pamiętam wymiaru płytek, ani jak się to pozmieniało po wymianie zaworów.
Robię po kilka silników miesiącu to nie sposób spamiętać.
Generalnie po wymianie zaworów i dbaniu o olej i czysty filtr powietrza luzy po ponad 40h nawet setkę się nie ruszyły.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Sposób na rozróżnienie zaworu tytanowego od stalowego
Wygenerowano w 0.036 sekund, wykonano 74 zapytań