1

Temat: Strój enduro na zimę

Siem, ponieważ większość z Was zdejmuje małe koła na zimę i jeździ po lasach, to z pewnością wiecie jak się ubrać na zimę. Obecnie posiadam tylko spodnie narciarskie i kurtkę, ale to chyba nie o to chodzi prawda? Zależy mi na skompletowaniu stroju wraz z rękawiczkami i bielizną termoaktywną (polecacie w ogóle?), bez butów i kasku. Od czego więc zacząć?

EXC 525 in progress

2

Odp: Strój enduro na zimę

A do jakiej dolnej granicy temperaturowej chcesz latać?

Ja jeździłem poniżej zera i powiem ci ubiór to pestka.
Najgorzej jest z stopami, dłońmi i głową.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: Strój enduro na zimę

No nie wiem jaka będzie temperatura na Mazowszu między 15 a 26 grudnia, i jeszcze między styczniem, a lutym :) Nie będzie to jakaś mega hardkorowa jazda, raczej pyrkanie po nadwiślańskich terenach. Ogólnie chodzi mi o ciuchy jak najmniej krępujące ruchy (czyt. cienkie), a przy tym jak najbardziej izolujące od zimna, no nie wiem - polary jakieś czy co? A na to bluza? Zawsze się zastanawiałem, co oni zakładają na siebie,  że wygląda to jakby jeździli w lecie, a jest przecież zima. Nawet rękawiczki wyglądają na motocyklowe(?)
https://i.ytimg.com/vi/bf1283qaf24/maxresdefault.jpg

EXC 525 in progress

4

Odp: Strój enduro na zimę

Myślę, że na ciałko pierwsza warstwa to odzież termoaktywna na zimę. Ja mam brubeck extreme merino, ćwiczyłem w tym całą zeszłą zimę na świeżym powietrzu. I było ok.

WR250X -> Husaria 701

5

Odp: Strój enduro na zimę

Ja ubierałem odzież termoaktywną (ale to chyba każdy w niej lata cały rok) i na to ciuchy tekstylne z podpinką. W takim zestawie da się latać poniżej zera.
Polecam też taki zestaw gacie/kalesony/koszulka
[url]http://sklep.bcmnowatex.com.pl/pl/shop/bielizna_meryl_skinlife/gruba_bielizna_zimowa/meska.html[/url]

Jak było jeszcze zimniej to zakładałem dodatkowo na wierz kurtkę enduro Acerbisa. Kupiłem taką na allegro za kilka złotych. Duża, luźna wygodna.
[url]http://mx1west.com/ProductImages/imp07jkt/0009333.040_350.jpg[/url]
W terenie w lesie jest ogólnie i tak ciepło.
Problemem to są przeloty. Ja jeździłem na małych kołach po asfalcie więc musiałem się ostro bunkrować.

Skarpetki merino, kominiarka dla tych co na skuterach śnieżnych. Zatykałem otwory w kasku od wentylacji bo jak jedziesz 100km/h to czujesz powietrzną masakrę.
W butach wymieniałem wkładki na te ze sreberkiem i filcem.
Ja dawałem radę upchać dwie pary skarpet do buta. Jednak jak będzie ciasno to lepiej zrezygnować bo jest zasada jak ciśnie to marznie.
No i bez termosu z gorącą herbatą z sokiem malinowych nie ma co ruszać:)

Zimowe rękawiczki w terenie się średnio sprawdzają bo są grube. Polecam mufki - śmieją się z nich ale jak ktoś wsadzi tam rękę to zmienia zdanie. Możesz wtedy latać w cieńszych rękawiczkach.
[url]http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=ODIwMDA3Mg==&t=mufki[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6

Odp: Strój enduro na zimę

Co do tej fotki. To nie bierz wszystko na serio co widzisz w necie.
Ja latam rowerem nawet zimą. Staram ubierać się adekwatnie do warunków.
Natomiast mogę podesłać fotkę faceta który jeździ w tym samym kierunku co ja i zimą ma na sobie tylko bieliznę termoaktywną i nic więcej.
W większości ma też na nogach tylko sandały, dopiero jak wali śniegiem to ubiera adidasy.
Widuję też tych pseudo pro kolarzy co przy -5 mają krótkie spodenki. To znaczy, że mają super ciuchy i nie jest im zimno?
I, że jak ja się ubiorę tak samo to będzie mi ciepło? Raczej nie.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

7

Odp: Strój enduro na zimę

Na nogi kalesony lub getry, jak jest w ch*j zimno to jeszcze możesz założyć sobie obcisłe dresy, takie jak do grania w piłkę nożną, łatwo coś na to założyć jeszcze.
Na górę jakaś koszulka termoaktywna, parę koszulek z długim rękawem na cebulę i na wierzch kurteczkę tekstylną, taka jak hacker podrzucił jest super w normalnej kasie.
Kominiara albo komin, handguardy zakryte żeby nie przewiewało łap i zapierdalasz.

Zaraz się ubieram i na kolapnie!!! JUCHU !!! łututututuututut

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

8 Ostatnio edytowany przez gierwi (2016-10-30 14:18:08)

Odp: Strój enduro na zimę

Mufki to  zajebista sprawa, a jak do tego dodasz grzane manetki to jest lepiej niż latem.
Ktoś się może z tych manetek śmiać, ale dopiero jak się z tego korzysta to się docenia komfort dobrego chwytu i ciepłe dłonie.
Polecam coś takiego:
[url]http://ktmsklep.pl/powerparts/produkt/178140/podgrzewane-manetki[/url]
i coś takiego:
[url]http://www.windingroads.co.uk/shop/product.php/116/symtec-motorcycle-heated-grip[/url]

Miałem oba zestawy i dawały radę. Ten drugi trochę lepszy, bo zapewnia mniejszą różnicę temperatur prawy/lewy uchwyt. Pewnie nie tak wydajne jak fabryczne wyposażenie Hondy czy BMW, ale zaletą jest możliwość montażu w Enduro/SM pod miękkie manetki jakie tylko sobie tylko wymarzycie. KTM-y mają chyba wszyskie pod lampą wyjście ACC, tak że nie trzeba ingerować w instalację elektryczną. Sprawdźcie sobie w pierwszym linku, jaką KTM podaje kompatybilność. Polecam zamiast kulfoniastych rękawic zimowych.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

9

Odp: Strój enduro na zimę

A grzane manetki typu oxford itp podejdą ?

10

Odp: Strój enduro na zimę

O ile macie moto z akumulatorem :)
Co do mufek, to żeby nie spowodowały tego, że jak się w terenie wywalisz, to Ci ręce na kierownicy zostaną, bo się zaklinują :)

Pozdrawiam,
Piotrek

11 Ostatnio edytowany przez gierwi (2016-10-30 21:45:12)

Odp: Strój enduro na zimę

Podgrzewacze które wrzuciłem są lepiej dostosowane do Enduro/SM. Manetki typu OXFORD są drewniane, tzn. twarde i nie do końca mogą się nadawać w teren z tego powodu - zero tłumienia wibracji. Poza tym nie wiem jak z zapotrzebowaniem na prąd.
Nie wiem jak z tym akumulatorem, ale mallly200sx jest zawsze czujny jeśli idzie o krytykę ;-)
Za karę macie listę motórów do których pasują te z Power Parts (nie wiem czy wszystkie mają akumulatory ;-)):

Pasuje do modeli:

    [2017] 250 EXC AU
    [2017] 250 EXC EU
    [2017] 250 EXC Six Days EU
    [2017] 250 EXC-F AU
    [2017] 250 EXC-F BR
    [2017] 250 EXC-F EU
    [2017] 250 EXC-F Six Days EU
    [2017] 250 EXC-F US
    [2017] 300 EXC AU
    [2017] 300 EXC BR
    [2017] 300 EXC EU
    [2017] 300 EXC Six Days EU
    [2017] 350 EXC-F AU
    [2017] 350 EXC-F BR
    [2017] 350 EXC-F EU
    [2017] 350 EXC-F Six Days EU
    [2017] 350 EXC-F US
    [2017] 450 EXC-F AU
    [2017] 450 EXC-F EU
    [2017] 450 EXC-F Six Days EU
    [2017] 450 EXC-F Six Days US
    [2017] 450 EXC-F US
    [2017] 500 EXC-F AU
    [2017] 500 EXC-F EU
    [2017] 500 EXC-F Six Days EU
    [2017] 500 EXC-F Six Days US
    [2017] 500 EXC-F US
    [2016] 125 EXC (EU)
    [2016] 125 EXC EU
    [2016] 125 EXC Six Days
    [2016] 125 EXC SIX-DAYS (EU)
    [2016] 200 EXC (AU)
    [2016] 200 EXC (EU)
    [2016] 200 EXC AU
    [2016] 200 EXC EU
    [2016] 200 XC-W (US)
    [2016] 200 XC-W US
    [2016] 250 EXC (AU)
    [2016] 250 EXC (EU)
    [2016] 250 EXC AU
    [2016] 250 EXC EU
    [2016] 250 EXC Six Days
    [2016] 250 EXC SIX-DAYS (EU)
    [2016] 250 EXC-F (AU)
    [2016] 250 EXC-F (EU)
    [2016] 250 EXC-F AU
    [2016] 250 EXC-F BR
    [2016] 250 EXC-F CKD (BR)
    [2016] 250 EXC-F EU
    [2016] 250 EXC-F SIX DAYS (EU)
    [2016] 250 XC-W (US)
    [2016] 250 XC-W US
    [2016] 250 XCF-W (US)
    [2016] 250 XCF-W US
    [2016] 300 EXC (AU)
    [2016] 300 EXC (EU)
    [2016] 300 EXC AU
    [2016] 300 EXC BR
    [2016] 300 EXC CKD (BR)
    [2016] 300 EXC EU
    [2016] 300 EXC Six Days
    [2016] 300 EXC SIX-DAYS (EU)
    [2016] 300 XC-W (US)
    [2016] 300 XC-W SIX DAYS (US)
    [2016] 300 XC-W US
    [2016] 350 EXC-F (AU)
    [2016] 350 EXC-F (EU)
    [2016] 350 EXC-F (US)
    [2016] 350 EXC-F AU
    [2016] 350 EXC-F BR
    [2016] 350 EXC-F CKD (BR)
    [2016] 350 EXC-F EU
    [2016] 350 EXC-F SIX DAYS (EU)
    [2016] 350 EXC-F US
    [2016] 350 XCF-W (US)
    [2016] 350 XCF-W SIX DAYS (US)
    [2016] 350 XCF-W US
    [2016] 450 EXC (AU)
    [2016] 450 EXC (EU)
    [2016] 450 EXC AU
    [2016] 450 EXC EU
    [2016] 450 EXC SIX DAYS (EU)
    [2016] 450 XC-W (US)
    [2016] 450 XC-W US
    [2016] 500 EXC (AU)
    [2016] 500 EXC (EU)
    [2016] 500 EXC (US)
    [2016] 500 EXC AU
    [2016] 500 EXC EU
    [2016] 500 EXC SIX DAYS (EU)
    [2016] 500 EXC SIX DAYS (US)
    [2016] 500 EXC Six Days EU
    [2016] 500 EXC Six Days US
    [2016] 500 EXC US
    [2016] 500 XC-W (US)
    [2016] 500 XC-W US
    [2015] 125 EXC
    [2015] 125 EXC FACTORY EDITION EU
    [2015] 125 EXC Six Days
    [2015] 200 EXC 2015
    [2015] 200 EXC AU
    [2015] 200 EXC EU
    [2015] 200 XC-W
    [2015] 250 EXC
    [2015] 250 EXC FACTORY EDITION EU
    [2015] 250 EXC Six Days
    [2015] 250 EXC-F
    [2015] 250 EXC-F BR
    [2015] 250 EXC-F FACTORY EDITION EU
    [2015] 250 EXC-F Six Days
    [2015] 250 XC
    [2015] 250 XC-F
    [2015] 250 XC-F W
    [2015] 250 XC-W
    [2015] 300 EXC
    [2015] 300 EXC BR
    [2015] 300 EXC FACTORY EDITION EU
    [2015] 300 EXC Six Days 2015
    [2015] 300 XC
    [2015] 300 XC-W Six Days
    [2015] 350 EXC-F
    [2015] 350 EXC-F BR
    [2015] 350 EXC-F FACTORY EDITION EU
    [2015] 350 EXC-F Six Days
    [2015] 350 XC-F
    [2015] 350 XCF-W Six Days
    [2015] 450 EXC
    [2015] 450 EXC FACTORY EDITION EU
    [2015] 450 EXC Six Days
    [2015] 450 XC-F
    [2015] 450 XC-W
    [2015] 500 EXC
    [2015] 500 EXC Six Days
    [2015] 500 XC-W
    [2015] Freeride 250 R AU
    [2015] Freeride 250 R EU
    [2015] Freeride 250 R US
    [2015] Freeride 350 AU
    [2015] Freeride 350 EU
    [2015] Freeride E-XC EU
    [2014] 125 EXC EU
    [2014] 125 EXC Six Days EU
    [2014] 150 XC USA
    [2014] 200 EXC AUS
    [2014] 200 EXC EU
    [2014] 200 XC-W USA
    [2014] 200 XC‑W USA
    [2014] 250 EXC AUS
    [2014] 250 EXC EU
    [2014] 250 EXC Six Days EU
    [2014] 250 EXC-F AUS
    [2014] 250 EXC-F EU
    [2014] 250 EXC-F SIX DAYS EU
    [2014] 250 EXC‑F EU
    [2014] 250 Freeride R AU
    [2014] 250 Freeride R EU
    [2014] 250 XC EU/USA
    [2014] 250 XC-F USA
    [2014] 250 XC-W USA
    [2014] 250 XC‑W USA
    [2014] 250 XCF-W USA
    [2014] 250 XCF‑W USA
    [2014] 300 EXC AUS
    [2014] 300 EXC EU
    [2014] 300 EXC Six Days EU
    [2014] 300 XC EU/USA
    [2014] 300 XC-W Six Days
    [2014] 300 XC-W USA
    [2014] 300 XC‑W USA
    [2014] 350 EXC-F AUS
    [2014] 350 EXC-F EU
    [2014] 350 EXC-F SIX DAYS EU
    [2014] 350 EXC-F USA
    [2014] 350 Freeride
    [2014] 350 Freeride AU
    [2014] 350 XC‑F USA
    [2014] 350 XCF-W Six Days
    [2014] 350 XCF-W USA
    [2014] 350 XCF‑W USA
    [2014] 450 EXC AUS
    [2014] 450 EXC EU
    [2014] 450 EXC Six Days EU
    [2014] 450 XC-F USA
    [2014] 450 XC-W USA
    [2014] 500 EXC AUS
    [2014] 500 EXC EU
    [2014] 500 EXC Six Days EU
    [2014] 500 EXC USA
    [2014] 500 XC-W USA
    [2014] Freeride 250 R AU
    [2014] Freeride 250 R EU
    [2014] Freeride 350 AU
    [2014] Freeride 350 EU
    [2013] 125 EXC EU
    [2013] 125 EXC Six Days EU
    [2013] 150 XC US
    [2013] 200 EXC AU
    [2013] 200 EXC EU
    [2013] 200 XC-W US
    [2013] 250 EXC AU
    [2013] 250 EXC EU
    [2013] 250 EXC Six Days EU
    [2013] 250 EXC-F AU
    [2013] 250 EXC-F EU
    [2013] 250 EXC-F Six Days EU
    [2013] 250 XC US/EU
    [2013] 250 XC-F US
    [2013] 250 XC-W US
    [2013] 250 XCF-W US
    [2013] 300 EXC AU
    [2013] 300 EXC EU
    [2013] 300 EXC Six Days EU
    [2013] 300 XC US/EU
    [2013] 300 XC-W US
    [2013] 350 EXC-F AU
    [2013] 350 EXC-F EU
    [2013] 350 EXC-F Six Days EU
    [2013] 350 EXC-F US
    [2013] 350 Freeride
    [2013] 350 Freeride AU
    [2013] 350 XC-F US
    [2013] 350 XCF-W US
    [2013] 450 EXC AU
    [2013] 450 EXC EU
    [2013] 450 EXC Six Days EU
    [2013] 450 SMR
    [2013] 450 SMR EU
    [2013] 450 XC-F US
    [2013] 450 XC-W US
    [2013] 500 EXC AU
    [2013] 500 EXC EU
    [2013] 500 EXC Six Days EU
    [2013] 500 EXC US
    [2013] 500 XC-W US
    [2013] Freeride 350
    [2013] Freeride 350 AU
    [2012] 125 EXC EU
    [2012] 125 EXC Six Days EU
    [2012] 150 XC US
    [2012] 200 EXC AU
    [2012] 200 EXC EU
    [2012] 200 XC-W US
    [2012] 250 EXC AU
    [2012] 250 EXC EU
    [2012] 250 EXC Six Days EU
    [2012] 250 EXC-F AU
    [2012] 250 EXC-F EU
    [2012] 250 EXC-F Six Days EU
    [2012] 250 XC US/EU
    [2012] 250 XC-F US
    [2012] 250 XC-W US
    [2012] 250 XCF-W US
    [2012] 300 EXC AU
    [2012] 300 EXC EU
    [2012] 300 EXC Six Days EU
    [2012] 300 XC US/EU
    [2012] 300 XC-W US
    [2012] 350 EXC-F AU
    [2012] 350 EXC-F EU
    [2012] 350 EXC-F SIX DAYS EU
    [2012] 350 EXC-F US
    [2012] 350 Freeride EU
    [2012] 350 XC-F US
    [2012] 350 XCF-W US
    [2012] 450 EXC AU
    [2012] 450 EXC EU
    [2012] 450 EXC Six Days EU
    [2012] 450 XC-W US
    [2012] 500 EXC AU
    [2012] 500 EXC EU
    [2012] 500 EXC Six Days EU
    [2012] 500 EXC US
    [2012] 500 XC-W US
    [2012] Freeride 350 EU
    [2011] 125 EXC EU
    [2011] 125 EXC FACTORY EDIT. EU
    [2011] 125 EXC Six Days EU
    [2011] 150 XC US
    [2011] 200 EXC AU
    [2011] 200 EXC EU
    [2011] 200 XC-W US
    [2011] 250 EXC AU
    [2011] 250 EXC EU
    [2011] 250 EXC FACTORY EDIT. EU
    [2011] 250 EXC Six Days EU
    [2011] 250 EXC-F AU
    [2011] 250 EXC-F EU
    [2011] 250 EXC-F Factory Edition EU
    [2011] 250 EXC-F Six Days EU
    [2011] 250 XC US/EU
    [2011] 250 XC-F US
    [2011] 250 XC-W US
    [2011] 250 XCF-W Six Days US
    [2011] 300 EXC AU
    [2011] 300 EXC EU
    [2011] 300 EXC FACTORY EDIT. EU
    [2011] 300 EXC-E Six Days EU
    [2011] 300 XC US/EU
    [2011] 300 XC-W US
    [2011] 350 XC-F US
    [2011] 400 EXC AU
    [2011] 400 EXC EU
    [2011] 400 EXC Factory Edition EU
    [2011] 450 EXC AU
    [2011] 450 EXC EU
    [2011] 450 EXC Factory Edition EU
    [2011] 450 EXC Six Days EU
    [2011] 450 EXC US
    [2011] 450 XC-W Six Days US
    [2011] 530 EXC AU
    [2011] 530 EXC EU

    [2011] 530 EXC FACTORY EDIT. EU
    [2011] 530 EXC Six Days EU
    [2011] 530 EXC US
    [2011] 530 XC-W SIX.DAYS US
    [2010] 125 EXC CHAMPION EDITION EU
    [2010] 125 EXC EU
    [2010] 125 EXC Six Days EU
    [2010] 150 XC US
    [2010] 200 EXC AU
    [2010] 200 EXC EU
    [2010] 200 XC-W US
    [2010] 250 EXC AU
    [2010] 250 EXC E-STARTER EU
    [2010] 250 EXC EU
    [2010] 250 EXC Six Days EU
    [2010] 250 EXC-F AU
    [2010] 250 EXC-F CHAMPION EDIT. EU
    [2010] 250 EXC-F EU
    [2010] 250 EXC-F Six Days EU
    [2010] 250 XC US
    [2010] 250 XC-W US
    [2010] 250 XCF-W CHAMPION EDIT. US
    [2010] 250 XCF-W ZA
    [2010] 300 EXC AU
    [2010] 300 EXC EU
    [2010] 300 EXC-E Six Days EU
    [2010] 300 XC US
    [2010] 300 XC-W US
    [2010] 400 EXC AU
    [2010] 400 EXC EU
    [2010] 400 XC-W US
    [2010] 450 EXC AU
    [2010] 450 EXC Champion Edition EU
    [2010] 450 EXC Champion Edition US
    [2010] 450 EXC EU
    [2010] 450 EXC Six Days EU
    [2010] 450 EXC US
    [2010] 450 XC-W CHAMPION EDIT. US
    [2010] 450 XC-W Six Days US
    [2010] 450 XC-W ZA
    [2010] 530 EXC AU
    [2010] 530 EXC CHAMPION EDIT. EU
    [2010] 530 EXC CHAMPION EDIT. US
    [2010] 530 EXC EU
    [2010] 530 EXC Six Days EU
    [2010] 530 EXC US
    [2010] 530 XC-W SIX.DAYS US
    [2010] 530 XC-W ZA
    [2009] 125 EXC EU
    [2009] 125 EXC Six Days EU
    [2009] 200 EXC AU
    [2009] 200 EXC EU
    [2009] 200 XC US
    [2009] 200 XC-W US
    [2009] 200 XC-W ZA
    [2009] 250 EXC AU
    [2009] 250 EXC EU
    [2009] 250 EXC Six Days EU
    [2009] 250 EXC-F AU
    [2009] 250 EXC-F EU
    [2009] 250 EXC-F Six Days EU
    [2009] 250 XC US
    [2009] 250 XC-F US
    [2009] 250 XC-W US
    [2009] 250 XC-W ZA
    [2009] 250 XCF-W US
    [2009] 250 XCF-W ZA
    [2009] 300 EXC AU
    [2009] 300 EXC EU
    [2009] 300 EXC Six Days EU
    [2009] 300 XC US
    [2009] 300 XC-W US
    [2009] 300 XC-W ZA
    [2009] 400 EXC AU
    [2009] 400 EXC EU
    [2009] 400 XC-W US
    [2009] 450 EXC AU/UK
    [2009] 450 EXC EU
    [2009] 450 EXC Six Days EU
    [2009] 450 EXC US
    [2009] 450 XC-F US
    [2009] 450 XC-W US
    [2009] 450 XC-W ZA
    [2009] 505 XC-F
    [2009] 530 EXC AU/UK
    [2009] 530 EXC EU
    [2009] 530 EXC Six Days EU
    [2009] 530 EXC US
    [2009] 530 XC-W US
    [2009] 530 XC-W ZA
    [2008] 125 EXC EU
    [2008] 125 EXC Six Days EU
    [2008] 200 EXC AU
    [2008] 200 EXC EU
    [2008] 200 XC US
    [2008] 200 XC-W US
    [2008] 200 XC-W ZA
    [2008] 250 EXC AU
    [2008] 250 EXC EU
    [2008] 250 EXC Six Days EU
    [2008] 250 EXC-F AU
    [2008] 250 EXC-F EU
    [2008] 250 EXC-F Six Days EU
    [2008] 250 XC US
    [2008] 250 XC-F US
    [2008] 250 XC-W US
    [2008] 250 XC-W ZA
    [2008] 250 XCF-W US
    [2008] 250 XCF-W ZA
    [2008] 300 EXC-E AU
    [2008] 300 EXC-E EU
    [2008] 300 EXC-E Six Days EU
    [2008] 300 XC US
    [2008] 300 XC-W US
    [2008] 300 XC-W ZA
    [2008] 450 EXC-R AU/UK
    [2008] 450 EXC-R EU
    [2008] 450 EXC-R SIX-DAYS EU
    [2008] 450 EXC-R US
    [2008] 450 XC-F US
    [2008] 450 XCR-W US
    [2008] 450 XCR-W ZA
    [2008] 505 XC-F US
    [2008] 530 EXC-R AU / UK
    [2008] 530 EXC-R EU
    [2008] 530 EXC-R SIX-DAYS EU
    [2008] 530 EXC-R US
    [2008] 530 XCR-W US
    [2008] 530 XCR-W ZA
    [2007] 125 EXC EU
    [2007] 125 EXC Six Days EU
    [2007] 200 EXC AU
    [2007] 200 EXC EU
    [2007] 200 XC US
    [2007] 200 XC-W US
    [2007] 200 XC-W ZA
    [2007] 250 EXC AU
    [2007] 250 EXC EU
    [2007] 250 EXC Six Days EU
    [2007] 250 EXC-F AU
    [2007] 250 EXC-F EU
    [2007] 250 EXC-F Six Days EU
    [2007] 250 XC US
    [2007] 250 XC-F US
    [2007] 250 XC-W US
    [2007] 250 XC-W ZA
    [2007] 250 XCF-W US
    [2007] 250 XCF-W ZA
    [2007] 300 EXC AU
    [2007] 300 EXC EU
    [2007] 300 EXC Six Days EU
    [2007] 300 EXC-E AU
    [2007] 300 EXC-E EU
    [2007] 300 XC US
    [2007] 300 XC-W US
    [2007] 300 XC-W ZA
    [2007] 400 EXC FACTORY RACING EU
    [2007] 400 EXC Racing EU
    [2007] 400 XC-W US
    [2007] 450 EXC FACTORY RACING AU
    [2007] 450 EXC FACTORY RACING EU
    [2007] 450 EXC Racing AU/UK
    [2007] 450 EXC Racing EU
    [2007] 450 EXC RACING SIX-DAYS EU
    [2007] 450 EXC US
    [2007] 450 XC EU
    [2007] 450 XC US
    [2007] 450 XC-W US
    [2007] 450 XC-W ZA
    [2007] 525 EXC FACTORY RACING AU
    [2007] 525 EXC FACTORY RACING EU
    [2007] 525 EXC Racing AU/UK
    [2007] 525 EXC Racing EU
    [2007] 525 EXC RACING Six Days EU
    [2007] 525 EXC US
    [2007] 525 XC DESERT RACING EU
    [2007] 525 XC US
    [2007] 525 XC-W US
    [2007] 525 XC-W ZA
    [2006] 125 EXC EU
    [2006] 125 EXC Six Days EU
    [2006] 200 EXC AU
    [2006] 200 EXC EU
    [2006] 200 XC US
    [2006] 200 XC-W US
    [2006] 200 XC-W ZA
    [2006] 250 EXC AU
    [2006] 250 EXC EU
    [2006] 250 EXC RACING AU
    [2006] 250 EXC RACING EU
    [2006] 250 EXC Six Days EU
    [2006] 250 EXC-F EU
    [2006] 250 XC US
    [2006] 250 XC-W US
    [2006] 250 XC-W ZA
    [2006] 250 XCF-W US
    [2006] 300 EXC AU
    [2006] 300 EXC EU
    [2006] 300 EXC Six Days EU
    [2006] 300 XC US
    [2006] 300 XC-W US
    [2006] 300 XC-W ZA
    [2006] 400 EXC Racing EU
    [2006] 400 EXC-G RACING US
    [2006] 450 EXC Racing AU
    [2006] 450 EXC Racing EU
    [2006] 450 EXC RACING SIX-DAYS EU
    [2006] 450 EXC-G RACING US
    [2006] 450 XC-G RACING US
    [2006] 525 EXC Racing AU
    [2006] 525 EXC Racing EU
    [2006] 525 EXC RACING Six Days EU
    [2006] 525 EXC-G RACING US
    [2006] 525 XC DESERT RACING EU
    [2006] 525 XC-G RACING US
    [2005] 125 EXC EU
    [2005] 125 EXC Six Days EU
    [2005] 200 EXC
    [2005] 250 EXC
    [2005] 250 EXC FACTORY EU
    [2005] 250 EXC RACING AU
    [2005] 250 EXC RACING EU
    [2005] 250 EXC RACING UK
    [2005] 250 EXC Six Days
    [2005] 300 EXC
    [2005] 300 EXC Six Days
    [2005] 400 EXC Factory
    [2005] 400 EXC Racing
    [2005] 400 EXC-G RACING US
    [2005] 450 EXC Factory
    [2005] 450 EXC RACING SIX-DAYS EU
    [2005] 450 EXC-G RACING US
    [2005] 525 EXC FACTORY EU
    [2005] 525 EXC RACING Six Days
    [2005] 525 EXC-G RACING US
    [2004] 125 EXC EU
    [2004] 125 EXC SIX-DAYS EU
    [2004] 125 EXC UK
    [2004] 200 EXC AU
    [2004] 200 EXC EU
    [2004] 200 EXC UK
    [2004] 200 EXC US
    [2004] 250 EXC AU
    [2004] 250 EXC EU
    [2004] 250 EXC RACING AU
    [2004] 250 EXC RACING EU
    [2004] 250 EXC RACING UK
    [2004] 250 EXC SIX-DAYS EU
    [2004] 250 EXC UK
    [2004] 250 EXC US
    [2004] 250 EXC-G RACING US
    [2004] 300 EXC AU
    [2004] 300 EXC EU
    [2004] 300 EXC SIX-DAYS EU
    [2004] 300 EXC UK
    [2004] 300 EXC US
    [2004] 300 MXC US
    [2004] 400 EXC RACING AU
    [2004] 400 EXC RACING EU
    [2004] 400 EXC RACING UK
    [2004] 400 EXC-G RACING US
    [2004] 450 EXC RACING AU
    [2004] 450 EXC RACING EU
    [2004] 450 EXC RACING SIX-DAYS
    [2004] 450 EXC RACING UK
    [2004] 450 EXC-G RACING US
    [2004] 450 MXC-G RACING US
    [2004] 525 EXC RACING AU
    [2004] 525 EXC RACING EU
    [2004] 525 EXC RACING SIX.DAYS
    [2004] 525 EXC RACING UK
    [2004] 525 EXC-G RACING US
    [2004] 525 MXC DESERT RACING EU
    [2004] 525 MXC-G RACING US
    [2003] 125 EXC EU
    [2003] 125 EXC SIX-DAYS EU
    [2003] 125 EXC UK
    [2003] 200 EXC AU
    [2003] 200 EXC EU
    [2003] 200 EXC UK
    [2003] 200 EXC US
    [2003] 200 MXC US
    [2003] 250 EXC AU
    [2003] 250 EXC EU
    [2003] 250 EXC RACING AU
    [2003] 250 EXC RACING EU
    [2003] 250 EXC RACING SIX DAYS EU
    [2003] 250 EXC RACING UK
    [2003] 250 EXC SIX-DAYS EU
    [2003] 250 EXC UK
    [2003] 250 EXC US
    [2003] 250 EXC-G RACING US
    [2003] 300 EXC AU
    [2003] 300 EXC EU
    [2003] 300 EXC SIX-DAYS EU
    [2003] 300 EXC US
    [2003] 300 MXC US
    [2003] 400 EXC RACING SIX-DAYS EU
    [2003] 450 EXC RACING AU
    [2003] 450 EXC RACING EU
    [2003] 450 EXC RACING SIX-DAYS
    [2003] 450 EXC RACING UK
    [2003] 450 EXC-G RACING US
    [2003] 450 MXC-G RACING US
    [2003] 525 EXC RACING AU
    [2003] 525 EXC RACING EU
    [2003] 525 EXC RACING SIX.DAYS EU
    [2003] 525 EXC RACING UK
    [2003] 525 EXC-G RACING US
    [2003] 525 MXC DESERT RACING EU
    [2003] 525 MXC-G RACING US

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

12

Odp: Strój enduro na zimę

A żeby nie było off topa, to na stopy polecam takie skarpetki:
[url]https://www.heatholders.com/[/url]
Ja kupowałem w jakimś sklepie sportowym, ale można w necie:
[url]http://www.nastopy.pl/skarpety/bardzo-c[/url] … assic-5080

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

13

Odp: Strój enduro na zimę

Myślę, że też zależy jaka jazda bo jak zakładałem w zimę termo na to zwykły t-shirt, bluza i cienka kurtka taka letnia to jak śmigało się podjazdy, jakieś żwirownie czy coś ala tor to wystarczyło 5-10 minut i gorąco było, że się rozbierać chciało. Tylko dojazd oczywiście średni bo jak się tylko siedzi i jedzie po równym no to zimno. Takie temp jak dziś koło godziny 11-12 czyli jakieś 8-10 stopni to tylko t-shirt i bluza, na to jeszcze wciskałem koszulkę mx ale to nic prawie nie daje bo całe przewiewne na lato i z dwa podjazdy trochę wertepów gdzie się nie da spokojnie siedzieć i odrazu ciepło. A i rękawiczki zwykle mx. Ewentualnie zimą rękawiczki grubsze na dojazd a jak już miejsca gdzie się można zmęczyć to zmieniałem na mx. Spodnie zawsze zwykłe mx zakładałem, skarpety takie po uda i ewentualnie jakieś zwykle czy grubsze na stopy do tego, ochraniacze na kolana  chronią przed wiatrem więc spoko. Jak gdzieś trzeba było przejechać kawałek to i chwilę ochłodzenia się przeżyje, myślę że ubrać się grubo bo dopiero się wyszło i zimno to lipa, bo ruszy się w teren spoci i obwiewa później mokrego. Jak pierwszy raz w zimę ruszałem to tak zrobiłem to mimo że grubo ubrany to mokry i jak się wraca po równym to jeszcze gorzej zimno

Honda XR400R Enduro || Honda XR650R SM

14

Odp: Strój enduro na zimę

Gierwi masz te skarpety?
Możesz napisać czy faktycznie są ciepłe? Masz porównanie do wełny merino albo coś w tym stylu?

robetp6; 10-11 stopni to lato a nie zima. Ja przez zimę rozumiem wszystko co poniżej 0. Bo to właśnie od ujemnych temp. odpadając palce u stóp i u rąk. Jeździłem w takich temp. gdzie gogle mi zachodziły lotem a od pary z ust zamarzała kominiarka i kask:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

15

Odp: Strój enduro na zimę

Mam. Chcesz przymierzyć? Nie wiem czy mam porównanie do tej wełny, ale są mega ciepłe, jednak nie są jakieś "super slim fit". Jeździłem w mrozek i było OK.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"