Temat: Problem z przepustnicą KTM SMC 690
Witam,
Mam problem z przepustnicą w ktm smc 690 2010r. Motocykl kupiłem z uszkodzoną przepustnicą. Moto odpalał ale przy dodaniu gazu gasł. Komputer pokazywał błędy wykazujące ze to wina przepustnicy. założona była taka jak ta:
[url]http://allegro.pl/ktm-lc4-690-enduro-gaznik-przepustnica-f-vat-i5572854962.html[/url]
Sprzedający dorzucił mi przepustnice która była na początku, ale z nią tez miałem problem, postanowiłem kupić taka samą sprawna, uzywaną przepustnice, poniżej zdjęcia:
[url]http://i1076.photobucket.com/albums/w449/mulap/20161008_154602_zpsa74ovldl.jpg[/url]
[url]http://i1076.photobucket.com/albums/w449/mulap/20161008_154613_zpswpi4enbv.jpg[/url]
[url]http://i1076.photobucket.com/albums/w449/mulap/20161008_154539_zps64du3cgx.jpg[/url]
[url]http://i1076.photobucket.com/albums/w449/mulap/20161008_154553_zpskpvsyutc.jpg[/url]
Z tym, że pochodzi ona od ktm duke 2011r, jest identyczna jak ta którą dorzucił sprzedający. Jednak dalej mam problem i tutaj kilka pytań:
1. Czy przepustnica od ktm duke 2011r pasuje do ktm smc 2010 - wygląda tak samo
2. Jak się dobiera mapę zapłonu? do motocyklu czy do przepustnicy?
3. Jakie powinno być prawidłowe napięcie na czujnikach przepustnicy?
4. Jak podpiąc przewody do tych czyjników, bo kostki zostały ucięte?
5. Motocykl podłączyłem do komputera (tuneecu) i odczytałem napięcie na przepustnicy, wynoszą one około 4,4 V a przy odkręceniu manetki schodzi poniżej 1V tak jakby odwrotnie niż powinno. To samo jest na wskaźniku TPS - w stanie spoczynku pokazuje 100 % a przy odkręceniu manetki 0 %. Dlaczego tak się może dziać?
Motocykl oczywiście nie odpala. Proszę o pomoc jak prawidłowo podpiąć i wyregulować tą przepustnice.