Odp: 1990 kx 125 - mój pierwszy cross i próba reanimacji ;-)
Wczoraj zrobiłem próbne odpalanie - poszedł od pierwszego kopa, tylko trzymał dość wysokie obroty.
z wiedzy, którą zgłębiłem w internecie wynika, że powinienem zwiększyć dyszę wolnych obrotów z fabrycznej 52 na większą - zobaczą jaką mam kolejną dostępną.
Generalnie dla potomnych - w gaźnikach, gdzie śrubką reguluje się ilość powietrza:
- jak ustawienie śrubki jest w zakresie 1-0 obrotów - należy zwiększyć dyszę wolnych obrotów - efekt jest taki, że po przygazówce na luzie, silnik wolno schodzi z obrotów
- jak ustawienie śrubki jest powyżej 3 - należy zmniejszyć dyszę wolnych obrotów - efekt jest taki, że po przygazówce obroty spadają szybko i silnik zaczyna się zalewać i dławić.
Jak zmienię dyszę, to dam znać jak rezultat.
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450