Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
450 SMR 2007. Napinacz łańcuszka rozrządu na 10 ząbku z 15. Pochodzi jeszcze z 5 mth czy nie? Jakieś doświadczenia w temacie?
fs450
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Strony Poprzednia 1 … 69 70 71 72 73 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
450 SMR 2007. Napinacz łańcuszka rozrządu na 10 ząbku z 15. Pochodzi jeszcze z 5 mth czy nie? Jakieś doświadczenia w temacie?
450 SMR 2007. Napinacz łańcuszka rozrządu na 10 ząbku z 15. Pochodzi jeszcze z 5 mth czy nie? Jakieś doświadczenia w temacie?
Śmiało, w 525 po wymianie kompletnego rozrządu mniej nigdy nie miałem:)
Siema, ma ktoś pojęcie co to za części mogą być na zdjęciu? te 2 półksiężyce wyglądają jakby to była rozpadnięta tulejka, po rozebraniu silnika nie mogę zlokalizować gdzie ona mogła się znajdować. Na schematach serwisowych również nie widzę tej części. Motocykl to KTM 640 LC4 SM z 2003 roku.
Sam sobie odpowiem, kolejne posiedzenie w garażu dało efekt, część na korku magnetycznym to rozpadnięta na 2 połówki część
SHIFTING ROLLER 6X8X5,2
numer części: 50334018100
z wybieraka biegów 3 i 5. Co pewnie było przyczyną dość częstych miss-shiftów z 2 na 3, oraz sporadycznego wypadania 3 biegu, a czasami nawet samoczynnego redukowania z 3 biegu na 2 bieg podczas spokojnej, jednostajnej jazdy na delikatnym gazie (np w zakręcie). To zdecydowanie było najgorsze. Co ciekawe bieg nr 5 wchodził zawsze i nigdy nie wypadał. To tak dla potomnych, pozdro!
Panowie ktm 125 sx 2005, dokrecam sprzeglo
jaki moment di tych srub ze sprezynami?
to jest klucz 8, jak odkrecalem, uzywalem calkiem sporo sily
ewentualnie to
jaki moment di tych srub ze sprezynami?
Jeśli M6 to 10Nm, przecież sam wrzuciłeś obrazek z tym.
czyli other bolts 8 == 25 nm.
ok.
i jeszcze : )
Mount the pressure cap, then the clutch springs, the spring
retainers and the collar bolts.
– Tighten the collar screws crosswise to torque, otherwise the thread
in the driver will be damaged.
czyli mam dokrecac sruby szeregowo w kierunku odrotnym do wskazowek zegara?
Nie. Sruby sprzegla dokrecasz po przeciwnych stronach i najlepiej do pierwszego lekkiego oporu. Dopiero potem do wartosci Nm podanych w serwisowce.
czyli other bolts 8 == 25 nm.
ok.
To w końcu masz tam M8 czy M6? Jak na klucz 8mm to raczej M6 będzie, czyli 10Nm
@DumDum, @levis
dziekuje!
KTM 520 czasem nie schodzi na wolne obroty, trzyma lekko podniesione, a dopiero po przegazowaniu wyrównują się...
W gaźniku szukać przyczyny??
Raczej w gaźniku, chyba, że Ci się linka od gazu przywiesza..
[url]http://forum.motox.com.pl/ktm-f34/tricki-myki-poczytaj-to-nie-wybuchnie-ktm-400-450-520-525-t8995.html[/url]
Nr. 4?
KTM 520 czasem nie schodzi na wolne obroty, trzyma lekko podniesione, a dopiero po przegazowaniu wyrównują się...
W gaźniku szukać przyczyny??
Jak linki są ok to jaka jest świeca, a następnie wywalaj gaźnik na stół i przyjrzyj sie przepustnicy żebyś bałaganu tam zaraz nie miał.
Strony Poprzednia 1 … 69 70 71 72 73 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Wygenerowano w 0.075 sekund, wykonano 63 zapytań