31

Odp: Coś seryjnego

A i nie wiem czy ten KLX to taki łatwy do rejestracji jak piszą , bo jak dzwoniłem do ASO to oni to rejestrowali jakoś bokiem i trzeba do kwita było dopłacić 7tys!

Pozdrawiam,
Piotrek

32

Odp: Coś seryjnego

Tak, masz rację, cena bez homo jest dużo niższa, dlatego warto by sprawdzić wszystko, a z homologacji ECE to mi tylko kaski wyskakują.  Kurna ta yamaha z linku niezła, jak przebieg realny to bdb oferta.

EXC 525 in progress

33

Odp: Coś seryjnego

mallly200sx napisał/a:

Jak nie kupujesz tego na firmę, to bym szukał 2latka. 22tys i masz już "zmodzony" sprzęt:
[url]http://otomoto.pl/oferta/yamaha-wr-yamaha-wr450f-13-polska-salon-f-vat-ID6yrQjD.html[/url]

I to by chyba było najlepsze,ile cię kosztowały koła SM na gotowo jezeli mozna wiedzieć.

Było MT-09,WR125X,jest MT-07-SP

34

Odp: Coś seryjnego

Psst...jakby co, to mam koła z piastami dedykowanymi do WR :D

EXC 525 in progress

35

Odp: Coś seryjnego

Koła realnie trzeba liczyć 2000-2500zł.
Hamulec proponuję kupić nowy- 3tys
Zawias u kędzierskich koło 1000- i tak serwis dobrze zrobić po zakupie.

Nie wiem tylko po co ktoś tam ładował powercomandera jak można mapy zmieniać dedykowanym kompem Yamahy...
Jak coś mam takie coś. Można też nim odczytać "godziny" z komputera silnika- o ile nikt tego nie kasował.
Ten powinien mieć koło 50-60mth.

Pozdrawiam,
Piotrek

36

Odp: Coś seryjnego

Dziku napisał/a:

Psst...jakby co, to mam koła z piastami dedykowanymi do WR :D

Do starej WR/YZ z przed 2000r po 2000r byłą zmiana przednich pisast a tylnych w 1999. Do nowej może podejdzie z tulejkami ze starej- ale to nie potwierdzone info.

Na allegro też jest komplet kół za 1000zł ale też trzeba by było od gościa zabrać tulejki do przedniego koła.

Pozdrawiam,
Piotrek

37

Odp: Coś seryjnego

mallly200sx napisał/a:

Koła realnie trzeba liczyć 2000-2500zł.
Hamulec proponuję kupić nowy- 3tys
Zawias u kędzierskich koło 1000- i tak serwis dobrze zrobić po zakupie.

Nie wiem tylko po co ktoś tam ładował powercomandera jak można mapy zmieniać dedykowanym kompem Yamahy...
Jak coś mam takie coś. Można też nim odczytać "godziny" z komputera silnika- o ile nikt tego nie kasował.
Ten powinien mieć koło 50-60mth.

Tak koleś w salonie odrazu proponował mi do moto ten komputerek do zmiany map....
Przekopując neta widze ze diler wielu zeczy nie wie lub ich nie mówi i trzeba poprostu wiedzieć co sie chce kupić a nie co usłyszeć i dopiero kupić.

Było MT-09,WR125X,jest MT-07-SP

38

Odp: Coś seryjnego

No niestety. Ja np. u jednego dealera za competition kit usłyszałem cenę 6k u innego 2k.
Już nie wnikając w to, że nikt nie wiedział co w nim jest!

Pozdrawiam,
Piotrek

39

Odp: Coś seryjnego

mallly200sx napisał/a:

Jak nie kupujesz tego na firmę, to bym szukał 2latka. 22tys i masz już "zmodzony" sprzęt:
[url]http://otomoto.pl/oferta/yamaha-wr-yamaha-wr450f-13-polska-salon-f-vat-ID6yrQjD.html[/url]

Kozak ta WR-ka, sprzęgło Rekluse brzmi fantastycznie. A moto na firmę...mega ciekawy temat, jak to w ogóle wygląda tak w skrócie? Przepraszam za zieloność w tym temacie :)

Apki nie brałem wcześniej pod uwagę ale skoro wyeliminowali już te bolączki starszych modeli dochodzi kolejna możliwa opcja. Teraz tylko usiąść na spokojnie i to zliczyć :) Szkoda, że Maniek jakoś nie pisze o cenach OEM do TM-ki, ale może jeszcze tu zajrzy.

40

Odp: Coś seryjnego

XmirasX napisał/a:
mallly200sx napisał/a:

Jak nie kupujesz tego na firmę, to bym szukał 2latka. 22tys i masz już "zmodzony" sprzęt:
[url]http://otomoto.pl/oferta/yamaha-wr-yamaha-wr450f-13-polska-salon-f-vat-ID6yrQjD.html[/url]

Kozak ta WR-ka, sprzęgło Rekluse brzmi fantastycznie. A moto na firmę...mega ciekawy temat, jak to w ogóle wygląda tak w skrócie? Przepraszam za zieloność w tym temacie :)

Apki nie brałem wcześniej pod uwagę ale skoro wyeliminowali już te bolączki starszych modeli dochodzi kolejna możliwa opcja. Teraz tylko usiąść na spokojnie i to zliczyć :) Szkoda, że Maniek jakoś nie pisze o cenach OEM do TM-ki, ale może jeszcze tu zajrzy.

No, a jaki może być ubaw z Rekluse [url]https://www.youtube.com/watch?v=dJVPFYvdPEM[/url] :)

RMX 450Z

41

Odp: Coś seryjnego

XmirasX napisał/a:

Kozak ta WR-ka, sprzęgło Rekluse brzmi fantastycznie. A moto na firmę...mega ciekawy temat, jak to w ogóle wygląda tak w skrócie?

z Moto na firmę czy ta jak wygląda ta WRka?

Pozdrawiam,
Piotrek

42

Odp: Coś seryjnego

Nie jestem specem od mokrych/suchych misek olejowych. Wiem jedno - rozwiązanie, które zostało zaprezentowane w Aprilii w 2006 czy nawet 2005 roku w prototypie, czyli panewki na wale + 2 pompy olejowe - zdaje zajebiście egzamin. Przez to, że wał smarowany jest ciśnieniowo od środka + zewnętrzny zbiornik oleju o zmiennej ilości oleju zbiornik<->miska - można latać na gumie, torze, po bułki i nic tam się nie dzieje.
Dzięki temu nie trzeba zmieniać korbowodów, tylko same panewki za 50$ i to też raz na 30 tyś km.

Sucha miska ma też swoje plusy, ale jest główna wada - łożyska na wale się zużywają, powodując luzy, a to właśnie od luzów strzelają korby. Co się dzieje z silnikiem po zmianie korby - każdy chyba wie.

Sam jestem bardzo ciekawy wyników prac Yamahy, która w 2016 roku zostosowała rozwiązanie z Aprilii (bądź bardzo zbliżone).

Odnośnie Aprilii, to jedyny feler, który mi się nie podoba, to seryjny wydech - jest przytkany i trzeba kupować akcesoryjny.

Tak się składa, że mam nowego Akrapovica full Titanium za 2500 jakby autor tematu poszedł jednak w Apkę :)

W sumie nie jest ważne co wybierzesz - na każdym sprzęcie będzie fun :)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

43

Odp: Coś seryjnego

Levis to KTM ma panewki na wale teraz i jak na razie nie ma samych panewek w cenniku- tylko korba za 1300.
Yamaha ma nadal łożyska.

KTM miał o tyle fajnie, że wszystko było na łożyskach-jak w CRF- i jest to dużo bardziej odporne na brak smarowania niż panewka- czy to na korbie czy w głowicy.

Pozdrawiam,
Piotrek

44 Ostatnio edytowany przez levis (2016-09-15 08:24:28)

Odp: Coś seryjnego

a, to coś mi się powaliło, myślałem, że Yamaha.

no ale nic, do Apki jedna korba kosztuje 850 zeta, ale nie widziałem, żeby ktokolwiek je wymieniał, oprócz jakiś pro zawodników (raczej zachowawczo co 3 zmiany tłoków).

Możliwe, że w KTMie też nie przewidują wymiany korby...

No i to, że zwykłe łożyska są bardziej odporne na brak smarowania to normalne, ale raczej kierownik powinien dbać o poziom oleju :D Problem po glebie rozwiązano fall sensorem - jak moto leży 6+ sekund w pozycji poziomej to wyłącza silnik.

A do KTMa to na 100% jakaś firma typu prox , wossner itd zrobi panewki

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

45

Odp: Coś seryjnego

Może faktycznie panewki to krok do przodu a ja niepotrzebnie widzę problemy. Zobaczymy jak sprzęty bedą miały po 10lat.

Pozdrawiam,
Piotrek