Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza
Apka na ostatnią rundę, za dobre sprawowanie w ostatniej dostanie nową zębatkę 50 zębów. Także z drogowych 15/48, przejdę na 14/50.
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Aprilia » Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza
Strony Poprzednia 1 … 23 24 25 26 27 … 40 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Apka na ostatnią rundę, za dobre sprawowanie w ostatniej dostanie nową zębatkę 50 zębów. Także z drogowych 15/48, przejdę na 14/50.
Uporałem się w końcu z rozruchem zimnego silnika. Teraz zapala ok, nie jest to od 1 strzała, ale za 2-3 łapie, także rozrusznik i sprzęgiełko rozrusznika są bezpieczne.
Aprilia jutro zapadnie w zimowy sen, więc nie pojawią się żadne nowe wpisy aż do wiosny.
Plany na przyszłość:
- zamontowanie zamówionej kierownicy
- dołożenie podwyższenia kierownicy (jeżeli będzie taka potrzeba)
- wymiana tarcz sprzęgłowych
- zmiana klocków na inny model
- naprawienie tublessa z przodu
- uporanie się z przewodami olejowymi/odmami itp.
Aprilia jutro zapadnie w zimowy sen, więc nie pojawią się żadne nowe wpisy aż do wiosny.
Plany na przyszłość:
- zamontowanie zamówionej kierownicy
- dołożenie podwyższenia kierownicy (jeżeli będzie taka potrzeba)
- wymiana tarcz sprzęgłowych
- zmiana klocków na inny model
- naprawienie tublessa z przodu
- uporanie się z przewodami olejowymi/odmami itp.
Nieźle nie wyspany niedźwiadek z tej twojej apki, zdążyła sie obudzić, nażarła sie wysokimi oktanami i znowu spać. To sie nazywa mieć nutę:))
W ramach ciekawostki wrzucam numery silników z danych serii.
RXV 450
#2265 i wyższe – kartery przeszlifowane, pod ulepszone zębatki rozrusznik-wał
#2439 i wyższe - ulepszone zębatki rozrusznik-wał (montowane od 02.2007)
#3012 i niższe - kartery starego typu, wymagające przeszlifowania pod nowe zębatki rozrusznik-wał + POMARAŃCZOWY USZCZELNIACZ !!! karterów
#3013 do #3827 - kartery starego typu, wymagające przeszlifowania pod nowe zębatki rozrusznik-wał - czarne, poprawione uszczelnienie karterów
#3828 i wyższe - kartery nowego typu, przygotowane pod ulepszone zębatki rozrusznik-wał, czarne, poprawione uszczelnienie karterów
RXV 550
#1603 i wyższe – kartery przeszlifowane, pod ulepszone zębatki rozrusznik-wał
#1725 i wyższe - ulepszone zębatki rozrusznik-wał (montowane od 02.2007)
#2436 i niższe - kartery starego typu, wymagające przeszlifowania pod nowe zębatki rozrusznik-wał + POMARAŃCZOWY USZCZELNIACZ !!! karterów
#2436 do #2956 - kartery starego typu, wymagające przeszlifowania pod nowe zębatki rozrusznik-wał - czarne, poprawione uszczelnienie karterów (od 07.2007)
#2957 i wyższe - kartery nowego typu, przygotowane pod ulepszone zębatki rozrusznik-wał, czarne, poprawione uszczelnienie karterów
SXV 450
#2074 i wyższe – kartery przeszlifowane, pod ulepszone zębatki rozrusznik-wał
#2276 i wyższe - ulepszone zębatki rozrusznik-wał (montowane od 02.2007)
#2902 i niższe – kartery starego typu, wymagające przeszlifowania pod nowe zębatki rozrusznik-wał + POMARAŃCZOWY USZCZELNIACZ !!! karterów
#2903 do #3331 – kartery starego typu, wymagające przeszlifowania pod nowe zębatki rozrusznik-wał - czarne, poprawione uszczelnienie karterów (od 06.2007)
#3332 i wyższe - kartery nowego typu, przygotowane pod ulepszone zębatki rozrusznik-wał, czarne, poprawione uszczelnienie karterów
SXV 550
#2522 i wyższe – kartery przeszlifowane, pod ulepszone zębatki rozrusznik-wał
#2600 i wyższe - ulepszone zębatki rozrusznik-wał (montowane od 02.2007)
#4519 i niższe - kartery starego typu, wymagające przeszlifowania pod nowe zębatki rozrusznik-wał + POMARAŃCZOWY USZCZELNIACZ !!! karterów
#4520 do #6836 - kartery starego typu, wymagające przeszlifowania pod nowe zębatki rozrusznik-wał - czarne, poprawione uszczelnienie karterów (od 04.2007)
#6837 i wyższe - kartery nowego typu, przygotowane pod ulepszone zębatki rozrusznik-wał, czarne, poprawione uszczelnienie karterów
Najlepiej szukać sztuki na czarnym uszczelnieniu karterów. Nie ma co skreślać tych na pomarańczowym, ale trzeba się liczyć, że warto wyjąć silnik i powymieniać zużyte rzeczy oraz uszczelnić poprawnym uszczelniaczem.
A jakies kody na. Berga masz moze? Bo te wklepuje na 3310 i nie wchodzą;))
na berga nie mam :-]
sen zimowy już jest, co nie znaczy, że nie ma co do roboty :)
po moje ostatniej walce ze zmianą opony, niestety uszkodziłem tubelessa.
Dzisiaj zdjąłem koło i sprawdziłem gdzie ucieka powietrze - leci z dwóch nypli.
W poniedziałek zdejmę oponkę i załatam co trzeba :)
Dodatkowo, może zdejmę lagę i naprawię urwaną śrubkę od czujnika prędkości.
Tubeless już naprawiony.
Przy okazji kupiłem nowe opony - Metzeler Racetec RR.
Będą mi musiały służyć na torze i na drodze - nie chce mi się ciągle zmieniać ogumienia.
ktora mieszanke wziales?
K1 przod k2 tyl
e
Temat nie dotyczy stricte motocykla, ale jest powiązany.
Zamówiłem sobie koszulkę u Rycha w Holeshot. Bardzo mi się podoba, że można customizować i liczę na super jakość jak zawsze :)
Cena też spoko - nic tylko brać i wspierać 100% polską firmę :)
Levis ile dałeś za te opony Metzeler Racetec RR ? Bo mam słabe rabaty na takie opony i szukam taniej...
700 zeta za komplet. Z allegro.
Strony Poprzednia 1 … 23 24 25 26 27 … 40 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Aprilia » Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 64 zapytań