1 Ostatnio edytowany przez MMHammer (2010-07-08 01:15:15)

Temat: Obcięty króciec do pompy sprzęgła przez spad łańcuch POMOCY

Koledzy nie wiem co się stało
Podejrzewam że odkręciły się śruby na tylnej zębatce a ostatnia się urwała.
Straty:
Ukruszona część piasty (wyrwana jedna śruba mocująca tyl zębatkę)
Obcięty króciec od płynu sprzęgłowego te na prawo od zębatki zdawczej i z tym to ja nie wiem co zrobić (wymiana całego boku silnika)  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(

Panowie poradźcie co z tym robić, może ktoś może załatwić części za ludzkie pieniądze.

Masakra, nacieszyłem się nowym moto 2mieś :( a tu k. taka ładna pogoda :(

KTM 660SMC 2003

Post's attachments

Attachment icon DSC04742.JPG 144.14 kb, 79 downloads since 2010-07-07 

Attachment icon DSC04751.JPG 149.54 kb, 77 downloads since 2010-07-07 

2

Odp: Obcięty króciec do pompy sprzęgła przez spad łańcuch POMOCY

NIestety BMW , czyli bedzies zmial wydatki. Takich rzeczy nei da rady pospawac, trzeba kupic kawalek bloku silnika i tylna piaste ;/

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570

3

Odp: Obcięty króciec do pompy sprzęgła przez spad łańcuch POMOCY

Z piastą się zgodzę że gance noje używka musi być ale z blokiem silnika niekoniecznie.
Może dało by się to jakoś zrobić, np obejść ten kanał i podawać płyn bez pośrednio.To tylko płyn do sprzęgła a nie magistrala olejowa silnika. Warto pokazać to komuś, kto nie takie przeszczepy składał-jestem niemal pewien że da się coś wymyślić.
Skoro karter i tak do wyjebania to nic nie szkodzi spróbować i jak nie wyjdzie to wtedy szukać karteru.

joł

4 Ostatnio edytowany przez jareks (2010-07-08 12:59:55)

Odp: Obcięty króciec do pompy sprzęgła przez spad łańcuch POMOCY

Na oko wygląda mi to na odkręcany podzespół a nie wspólny odlew z blokiem, chyba że się mylę.
Jesli to wspólny odlew to na oko naprawiałbym to w ten sposób że zalałbym to ukruszone alumnium spawaniem, a następnie zrobił na nowo wiertłem dwa kanały (pionowy i ten osiowy), zaślepiając po wierceniu oba otwory gwintowanymi kołkami od zewnątrz., A poźniej całość pojechać wykończeniowo estetycznie, tak by nie wyglądało to na ordynarną słowiańską rzeźnię :P

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

5 Ostatnio edytowany przez SFMario (2010-07-08 13:36:48)

Odp: Obcięty króciec do pompy sprzęgła przez spad łańcuch POMOCY

Jeśli tylko materiał z którego wykonano kartery jest spawalny...

BTW masz rację z tym odkręcaniem, to pewnie od razu robi za pokrywę tłoczka sprzęgła...

6

Odp: Obcięty króciec do pompy sprzęgła przez spad łańcuch POMOCY

jareks napisał/a:

Jesli to wspólny odlew to na oko naprawiałbym to w ten sposób że zalałbym to ukruszone alumnium spawaniem, a następnie zrobił na nowo wiertłem dwa kanały (pionowy i ten osiowy), zaślepiając po wierceniu oba otwory gwintowanymi kołkami od zewnątrz., A poźniej całość pojechać wykończeniowo estetycznie, tak by nie wyglądało to na ordynarną słowiańską rzeźnię :P

:D  :D  :D  :D
Może znacie jakiegoś speca najlepiej z Łódzkiego który by się wzioł za to.

7 Ostatnio edytowany przez gierwi (2010-07-08 21:16:03)

Odp: Obcięty króciec do pompy sprzęgła przez spad łańcuch POMOCY

Coś podobnego w zeszłym tygodniu widziałem w serwisie KTM w Poznaniu. Pękł łańcuch napędowy w RC8 i urwał wysprzęgnik. Złe wieści sa takie, że mechanik powiedział że nie da się tego spawać. Nowe kartery do RC8 kosztują ponoć około 10 000 złotych! :o

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

8

Odp: Obcięty króciec do pompy sprzęgła przez spad łańcuch POMOCY

u nas jest warsztat co takie sprawy spawa, być może nawet na motocyklu, poszukaj lokalnie spawacza z tigiem i z doświadczeniem

9

Odp: Obcięty króciec do pompy sprzęgła przez spad łańcuch POMOCY

Dziękuje panowie za wszystkie podpowiedzi

Sprawa idzie w dobrym kierunku
oby się udało