Odp: Ciekawe motocykle na allegro/ebay
[url]http://www.sklep.motormania.com.pl/prox-zawor-ssacy-tytan-ktm-450-560-03-06-szt-p-2343.html[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Ciekawe motocykle na allegro/ebay
Strony Poprzednia 1 … 736 737 738 739 740 … 891 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[url]http://www.sklep.motormania.com.pl/prox-zawor-ssacy-tytan-ktm-450-560-03-06-szt-p-2343.html[/url]
i tak drogo :D
8 zaworów tytanowych do SXV , OEM - 400 funciaków :D i co najlepsze, jak się dba o luzy zaworowe, to wytrzymują 30 tyś km.
Z KTM-a to korba, tłok i łańcuszek rozrządu poza ASO można kupić.
Reszta mechaniki tylko ASO.
Uszczelki też można kupić w zamienniku, ale i tak ich nie liczyłem.
A i tak nie liczyłem pomp oleju, trybów w skrzyni biegów, łożysk silnika itp- a to może wyjść i tylko ASO
Ceny Japończyków są tylko trochę mniejsze. Wbrew pozorom nie ma "przepaści".
Karol zapominasz o tym, że po takim remoncie nadal masz moto z techniką, zawieszeniem, gaźnikiem z przed 10lat...
[url]http://www.sklep.motormania.com.pl/prox-zawor-ssacy-tytan-ktm-450-560-03-06-szt-p-2343.html[/url]
Fakt zawory są. Tylko niedostępne- a cena 340 to jakaś promocyjna, bo u innych miejscach do 390-450. W USA 103$.
bije się z myślami, bo budżet na motocykl naginam po raz kolejny :D zostawiałem zapas na remont ale nie ukrywam, że do końca sezonu chciałem sobie polatać po okolicy. Nie chce kupić czegoś co po dwóch wyjazdach mi wybuchnie i 7k w plecy. Zastanawiam się jeszcze nad CRF-ą w supermoto ale jest daleko ode mnie no i jeszcze większa kwota do zapłacenia.
Silniki ktm raczej nie wybuchają od tak sobie.
Większość usterek objawia się przed kataklizmem.
Zawory jak mają się urwać będą wpierw objawiać się szybko ginącym luzem.
Łożyska - wióry na śrubie od spuszczania oleju.
Najdrożej w tym silniku wychodzą zawory. Niektórzy zmieniają je na stalowe (900zł komplet OEM) i latają dalej.
Ja nie pamiętam ale zapytaj się Kuby czy tam są dalej tytany czy może już stalówki i kiedy były wymieniane.
Korby Prox-a są normalnie dostępne - bo sam kupowałem.
Tłok w PL nie sądzę, że dostaniesz zamiennik - raczej tylko oryginał.
Rozmawialiśmy o głowicy to tylko powiedział, że jakby miał robić to robiłby na stalowych. Można po tym wnioskować, że są jeszcze ori tytanowe. Miałem kiedyś lc4 w którym nie ma co rozmawiać o kulturze pracy, ale z RFSem nie miałem do czynienia. Martwią mnie jeszcze drobnostki, wiadomo to jest wyczyn, ale brak stopu, licznika, "zżarta" opona przez łańcuch itp. Głównie będę jeździł po ulicy i nie wiem czy nie obrałem złej ścieżki z tym smr-em, chociaż robi mnie strasznie :D Następny interesujący egzemplarz supermoto 400km ode mnie i też nie wiadomo co się trafi...
jak chcesz jeździć głównie po ulicy to wg mnie patrzysz na złe moto...
Jak to ma być po bułki do sklepu to kup EXC/ WR450.
SMR to SX i trochę bardziej wyżyłowany sprzęt z tego "kuloodpornego" RFS-a dużo tam nie ma.
Pakowanie stalówek do moto zaprojektowanego pod tytany... na pewno ze zmianą sprężyn zaworowych.. ale podobno nie tędy droga.
SXV 550 - podono odpala, ale z problemami. Cena spoko, 500 zeta jeszcze zejdzie - za zaoszczędzoną forsę można zajrzeć do silnika i ponaprawiać większość :)
Z tego co widzę, 2007,czyli do wymiany szklanki zaworowe, uszczelnienie karterów (chyba, że ktoś to już robił). Sprawdzenie śrub magneta, dobra mapa i jeździć :)
[url]http://olx.pl/oferta/aprilia-sxv-aprilia-sxv-550-supermoto-CID5-IDhjsNt.html#e860bcfef3[/url]
Patrzyłem na wr/exc ale jak np. exc z 2007r. od handlarza jest za 12 albo 13k i nie wiadomo co w środku to aż żal nie pojechać zobaczyć smr-a z dużo lepszym wyposażeniem ale ze świadomością że na zimę otwieram silnik. Motocykl ma być na jazdę po okolicach (trochę las, trochę asfalt), czasami do pracy plus w przyszłości chciałbym się doszkolić w technice jazdy, więc może jakieś treningi w kisielinie czy poznaniu.
Zgadzam się z Levisem idziesz w złym kierunku jeżeli szukasz sprzętu głównie do latania po ulicach.
Mnie osobiście w motocyklach przerażają tylko tytanowe zawory.
Są drogie i trzeba je wymieniać częściej niż stalowe.
WR też ma tytany i dla mnie jest na równo z KTM SMR/SX.
SMR od Kuby uważam jest fajny dla kogoś kto lubi zapierdalatory na ulicę (patrz ja:).
Silnik i moto cały wyczyn SMR. Ten wyjątkowo ma homo, światła i rozrusznik.
Ja uwielbiam ergonomię starych ktm-ów i husabergów. Yamaha i Honda pod tyłkiem jakoś mi nie leży.
W giełdzie jest jeszcze ładny 525. Do Bydgoszczy daleko nie masz.
Co do latania po ulicy - a gdzie można latać jak nie po ulicy?
To jaki sprzęt zależy od przebiegów.
Do jazdy codziennej SMR faktycznie odpada, do weekendowej jak najbardziej.
hacker - z tymi zaworami to różnie bywa. W SXV jak kontrolujesz luzy co 8 tyś km, potrafią wytrzymać po 30 tyś km. Gdzie dolotowe dalej wyglądają jak nowe, a wydechowe zaczynają mieć ubytki na powierzchni styku z gniazdami.
A zawór może się urwać tak samo metalowy jak i tytanowy. Pamiętajmy, że mimo, że stal jest "wytrzymalsza" to jest cięższa i przez to działają na te zawory większe siły. Plus jest taki, że można je szlifować - osobiście jednak nie włozyłbym stalówek ze sporym przebiegiem, mimo dobrego szlifu, bo bałbym się, że strzelą...
Nie wiem jak często luz zmienia się w ktm i co ile tam zawory się zmienia ale u figle w wr od mocno ponad 400mth a u mnie od 115 stoją jak staly. Podobno to norma w wr. A w exc zawory to chyba stalowe? Z tym że kolega Łukasz co zmiana oleju coś tam w nich reguluje.
Strony Poprzednia 1 … 736 737 738 739 740 … 891 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Ciekawe motocykle na allegro/ebay
Wygenerowano w 0.200 sekund, wykonano 23 zapytań