Odp: WR 450 F 2015 kierunek SM + info o rocznikach 2012-2015
Tak jest szybsza!
Piotrek
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » WR 450 F 2015 kierunek SM + info o rocznikach 2012-2015
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tak jest szybsza!
Grube zbrojenia widzę :P Wygląda ładnie ;)
Grube zbrojenia widzę :P Wygląda ładnie ;)
Ktoś tu moto na wypasie po cichaczu kupił i się nie wypucował!
W zawieszeniu coś zmieniałeś? Typowy setup na enduro raczej się nie sprawdza na torze?
W zawieszeniu coś zmieniałeś? Typowy setup na enduro raczej się nie sprawdza na torze?
Zawieszenie totalnie seria. Dla mojego poziomu chyba jeszcze nie przeszkadza- nie miałem jeszcze takiej sytuacji, że zawieszenie gdzieś nie dało rady i puściło... Może jakbym przejechał się na czymś "zmodzonym" to bym zmienił zdanie.
Ogólnie chciałbym kupić drugie zawieszenie, ale to kupa $$$. W zimę jeżdżę trochę w terenie i nie chce serii "psuć"
Co ciekawe klocki w zacisku są takie same jak w beringerze 4p :)
Zawieszenie totalnie seria.
Porównamy z moim przy okazji, tak z ciekawości :)
mallly200sx napisał/a:Zawieszenie totalnie seria.
Porównamy z moim przy okazji, tak z ciekawości :)
I po co mi to było ;)
Porównałem i oddałem do tej samej firmy :) Bros Racing- Bracia Kedzierscy.
Serwis zawieszenia po 100mth bo podobno powinno sie tam zajrzeć... i do tego drobne regulacje ;)
Przód setting + napięcie wstępne sprężyny- jest "twardziej" nie ma juz nurkowanie przy hamowaniu.
Tył serwis i inny olej. Przy skokach dużo ładnie tłumi "na raz"
Jest wrażenie jakby sprzęt był bardziej zwarty i nie marnował energii na zbędne kołysanie.
To jest jedna z lepszych modyfikacji. Zobaczymy w Koszalinie czy bedzie jakieś odzwierciedlenie w czasie okrążenia. Jest nowy hamulec i poprawiony zawias.
Ogólnie Bomber dał dobry namiar i pomysł - dziękuje.
Zawias nie jest zabetonowany, bo chciałem zeby przy zmiękczenia na maks (regulacja) dało sie "endurowac" na dużych kolach
Ogólnie Bomber dał dobry namiar i pomysł - dziękuje.
Wałki od YZta jeszcze na Ciebie czekają... ;)
mallly200sx napisał/a:Ogólnie Bomber dał dobry namiar i pomysł - dziękuje.
Wałki od YZta jeszcze na Ciebie czekają... ;)
.... No niestety moc Twojej wrki mi podnisla ciśnienie XD idzie to pięknie...
Ale do póki nie ogarnę tego co mam. Szczególnie w terenie to nie idę ta drogą :)
Jak nauczę sie isc w terenie płynnie gazem, bez szarpania manetka 0-1 ( no w sumie to 0-0,35 ;))to walki bedą kolejnym krokiem :)
116mth. urwałem linkę sprzęgła :) Zawory stoją w miejscu. Hopping działa, olej nie znika, oznak umierania silnika nie widać.
Zmiany w zawieszeniu na duży plus. W Bydzi urwałem kolejne 0,6s, mimo, że większość osób robiło gorsze czasy niż na 1 rundzie.
Hamulec... Moto-master.... jakby to powiedzieć... jak nie upadasz, to działa świetnie, dozowalność, nie puchnie, hamowanie 1 palcem itp Dużo lepiej od FTE i przepaść w porównaniu do serii. Jak dla mnie hamulec "docelowy". Tylko jest jedno "ale"
Niestety Panowie przekombinowali z "wbudowanym" zbiorniczkiem. Pompa to Magura HC-1 z zintegrowanym zbiornikiem. Przy dzwonie potrafił wpaść ze zbiorniczka do pompy bąbel powietrza i hebel się kończył. Strasznie mnie to zdenerwowało- szczególnie, że zdarza mi się wywrócić- w Bydzi 2 razy odpowietrzałem. Hamulec za kupę kasy i taki fuckup. Na szczęście po zgłoszeniu problemu do Moto-Mastera, wysłali za darmo zestaw przerabiający na zbiorniczek z "rurką". Zapowietrzania już nie odnotowałem. Ale jakby ktoś zamawiał, to niech zamawia opcję ze zbiornikiem na rurce. Taki sam problem miał Bomber w swoim zestawie, więc to raczej nie jednostkowy problem.
w Bydzi 2 razy odpowietrzałem.
no tak i trzymał, rurkę, zbiorniczek, pompował klamką i jednocześnie odkręcał odpowietrznik
mallly200sx napisał/a:w Bydzi 2 razy odpowietrzałem.
no tak i trzymał, rurkę, zbiorniczek, pompował klamką i jednocześnie odkręcał odpowietrznik
Mechanik odpowietrzał :) Ja jako lamus dwa razy zrobiłem mu roboty :(
hermes napisał/a:mallly200sx napisał/a:w Bydzi 2 razy odpowietrzałem.
no tak i trzymał, rurkę, zbiorniczek, pompował klamką i jednocześnie odkręcał odpowietrznik
Mechanik odpowietrzał :) Ja jako lamus dwa razy zrobiłem mu roboty :(
Po glebie na asfalcie nie trzeba było odpowietrzać - a w terenie po każdej jakie to dzwine?
Po jednej w terenie jak moto było więcej niż 90stopni przechylone i po tym długim szlifie na asfalcie.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » WR 450 F 2015 kierunek SM + info o rocznikach 2012-2015
Wygenerowano w 0.053 sekund, wykonano 66 zapytań