1

Temat: 450 na enduro / SM

Chciałbym powrócić do SM i enduro jednocześnie. Jestem zainteresowany EXC 450 lub WR 450. Dla mnie oba sprzęty wydają się dobrym kompromisem pomiędzy endurzeniem a SM. Zastanawiam się konkretnie nad tym egzemplarzem:
[url]http://olx.pl/oferta/ktm-exc-exc-450-CID5-IDg8LJf.html[/url] Czy ktoś może podpowiedzieć, czy to jest dobra opcja? Moto dosyć stare, więc liczę się z tym że będzie potrzebowało wkładu.

DRZ400 SM -> WR250X-> CR 250 R -> RMZ450 RR -> nicość

2

Odp: 450 na enduro / SM

ja będe mial   do sprzedania  450 ale za 2 tygodnie jak wkoncu zrobie porządek w kwitach i będzie juz stał na mnie

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

3

Odp: 450 na enduro / SM

Mam Yz450f 2003 rok na SM;) zarejestrowana :P

Xt 125--> RMZ-->SMCR --> EXC, YZF 2k3 --> SMR--> YZF 2k14 -->YZF 2k12

4

Odp: 450 na enduro / SM

[url]http://www.ktmracing.fora.pl/gielda,14/s-ktm-exc-450-06,19535.html[/url]

Sprzęt wygląda na zadbany, dopytaj o stan korby, ewentualnie kiedy była wymieniana. Ceny nie komentuję, ale czasami można się normalnie dogadać.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

5

Odp: 450 na enduro / SM

Dzięki za odpowiedz. Velkurczak, widziałem to ogłoszenie. Jako pakiet startowy jest dla mnie poza budżetem na samą bazę do SM, a cena swoją drogą dla mnie zbyt wygórowana. Idąc dalej dokładam 4 tysie i jest sprzęt z 2014 roku - ten z tematu allegrowego :)

Nurtuje mnie jednak kwestia serwisu, niezawodności i sensowności tego pomysłu. Czy sensowne jest używanie wyczynowego enduraka (o Yz450f nie wspominająć) do jazdy po mieście. W końcu jest stworzone do terenu. Przez to, że są to wyczynowe motocykle będą pewnie bardzo drogie w utrzymaniu, a około 12-letnie mogą być już nieźle zmęczone (pomimo legendarności silników RFS).

DRZ400 SM -> WR250X-> CR 250 R -> RMZ450 RR -> nicość

6 Ostatnio edytowany przez velkurczak (2016-07-19 17:24:18)

Odp: 450 na enduro / SM

Też tak myślałem i kupiłem LC4, miało być fajnie, wiało chujem. Jedyny sprzęt kompromis to 690 SMC, ale 20k trzeba wyłożyć. Bierz exc, albo WR i nie pierdol, najwyżej zrobisz na dzień dobry remont i też polatasz, tylko pamiętaj że Majster z forum, ma terminy na pół roku do przodu :D

Jeszcze co do exc 450/525, (bardziej 525) jest to mega uniwersalny sprzęt jeśli chodzi o jazdę w terenie, supermoto i serwis. Na czarnym zajebiście ciągnie i jest bardzo przewidywalny, w enduro wymaga trochę więcej siły, bo jest cięższy od 2t, ale duży moment z dołu pozwala nieźle tym sprzętem wywijać, a serwis, to już jak trafisz, mina pochłonie wór kasy, zadbany, serwisowany sprzęt po pakiecie startowym będzie jeździć bezawaryjnie, aż do kolejnego serwisu.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

7

Odp: 450 na enduro / SM

Wr 450 ma tytanowe zawory - jak się spsujom to wtedy trzeba sporo $$ :D Ludzie zakładają stalowe, ale Wr 450 woli tytan ;)

mallly wystawia yz 426 - jest na dwóch zestawach w zajebistym prajsie - za 8 pewnie puści ;)

Freeride 350

8

Odp: 450 na enduro / SM

Te tytany już tak nie strasznie - kumpel kupował je na allegro za 1200zl

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

9

Odp: 450 na enduro / SM

hacker33 napisał/a:

Te tytany już tak nie strasznie - kumpel kupował je na allegro za 1200zl

Raz na 800 czy 1000mth albo i nie :)

Pozdrawiam,
Piotrek

10

Odp: 450 na enduro / SM

Wszyscy tak płaczą nad tymi tytanowymi zaworami, a w sumie na forum chyba mało kto musiał je wymieniać.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

11

Odp: 450 na enduro / SM

[url]http://forum.supermoto.pl/post277175.html#p277175[/url]

#BRAAP
Suzuki DRZ 440 SM aka Bumblebee