Odp: modifikacja KTM 690SMC
Odkręć tę dolną część (numer 25 na rysunku), a potem przykręć tablicę przez te dwa otworki na końcu krótkiego błotnika (numer 24).
[url]http://ktmsklep.pl/schemat/26287/mask-fender#schemes_controls[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » modifikacja KTM 690SMC
Strony Poprzednia 1 … 18 19 20 21 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Odkręć tę dolną część (numer 25 na rysunku), a potem przykręć tablicę przez te dwa otworki na końcu krótkiego błotnika (numer 24).
[url]http://ktmsklep.pl/schemat/26287/mask-fender#schemes_controls[/url]
Rewelka, dzięki! Kierunki jakoś w to idzie wkręcić ? Rozebrać/odkręcić część 24, zrobić otworki i kabelki podciągnąć ?
Musisz poszukać w necie, ale tak jak mówisz.
a jak temat crashpadów ? tylko R&G ?
czy w przedniej osi trzeba odkręcić nakrętkę, bo z tego co kojarzę, z lewej jest pełna, czyli pytanie jak przełożyć tulejkę łączącą crashpady...
Nakrętka powinna mieć dziurę. Zerknij na crashpady z PowerParts. Nie wiem czy tam nie ma w zestawie tej dziurawej tulejki.
Faktycznie., nie pomyślałem.... i taniej niż R&G. W komplecie jest nakrętka z dziurą.
[url]http://ktmsklep.pl/powerparts/produkt/173456/przedni-crashpad[/url]
MOTOREX CROSS POWER 10W/60
model: 00062010035
tylko to można lać ? tak piszą na stronie (Obligatory use for the model 690 LC4! )
[url]http://ktmsklep.pl/ktm/produkt/187170/motorex-cross-power-10w60[/url]
etam ENI I-RIDE Moto GP 10W-60 lepszy:)
w serwisówce piszą o cross power 4t 10w60 albo power synt 4t 10w50... te są po ok 65pln/l a ten z linka 110pln/l i w paczkach 12l ??
ok 65pln/l a ten z linka 110pln/l i w paczkach 12l ??
MOTOREX CROSS POWER 10W/60
model: 00062010035
tylko to można lać ? tak piszą na stronie (Obligatory use for the model 690 LC4! )
[url]http://ktmsklep.pl/ktm/produkt/187170/motorex-cross-power-10w60[/url]
niech was przenajświętrza panienka ma w opiece
rozwiń myśl...
myślę, że ten olej jest drogi w ch*j. Może jest jakiś mega tajemny myk i LC4 nie lubi innej oliwy, ale podejrzewam, że to straszna ściema. Na rynku jest od groma smarów o takich samych parametrach, za dużo mniejsze siano. Wystarczy nie pałować na zimnym i w miarę często zmieniać olej. 110zł za litr to już zagranie żydowskie ubliżając w tym momencie żydom
Z 10w60 polecam 3 firmy
bel ray
liqui molly
ipone
maja najwyzsze mozliwe parametry i sa w znosnej cenie.
Ja się zgadzam z Metysem - marketingowa piana... nic więcej.
Idę o zakład, że dla przykładu o połowę tańszy Motul 300V(choćby 15W50) w niczym nie ustępuje Rexowi a jeśli nawet to są to pomijalne różnice...
Więcej dobrego zrobi wymiana dobrej klasy syntetycznej oliwy 2-3 razy częściej niż zaleca producent niż lanie nawet najdroższego i najbardziej "ociekającego zajebistością" oleju jaki jest dostępny na rynku.
Tutaj szybkie porównanie:
motorex CROSS POWER 4T 10W60 / POWER SYNT 4T 10W/60 około 70 zeta
API SJ
Liqui Molu Motorbike 4T Synth 10W-60 Street Race - 1L 45 zeta
API SL
Bel Ray Thumper Racing Engine Oil - 10w60 - 1L 50 zeta
API SN
Ipone Katana ON/OFF Road 10w60 - 1L około 50 zeta
API SN
Jak widać, motorex ma najgorsze parametry API, a mimo to jest najdroższy.
Strony Poprzednia 1 … 18 19 20 21 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » modifikacja KTM 690SMC
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 69 zapytań