286 Ostatnio edytowany przez gierwi (2016-07-07 10:44:56)

Odp: modifikacja KTM 690SMC

Odkręć tę dolną część (numer 25 na rysunku), a potem przykręć tablicę przez te dwa otworki na końcu krótkiego błotnika (numer 24).

[url]http://ktmsklep.pl/schemat/26287/mask-fender#schemes_controls[/url]

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

287

Odp: modifikacja KTM 690SMC

Rewelka, dzięki! Kierunki jakoś w to idzie wkręcić ? Rozebrać/odkręcić część 24, zrobić otworki i kabelki podciągnąć ?

CBR 600RR'08 -> KTM 1190 RC8'10 -> KTM 690 SMC-R'15 -> ... ?

288

Odp: modifikacja KTM 690SMC

Musisz poszukać w necie, ale tak jak mówisz.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

289

Odp: modifikacja KTM 690SMC

a jak temat crashpadów ? tylko R&G ?

czy w przedniej osi trzeba odkręcić nakrętkę, bo z tego co kojarzę, z lewej jest pełna, czyli pytanie jak przełożyć tulejkę łączącą crashpady...

CBR 600RR'08 -> KTM 1190 RC8'10 -> KTM 690 SMC-R'15 -> ... ?

290

Odp: modifikacja KTM 690SMC

Nakrętka powinna mieć dziurę. Zerknij na crashpady z PowerParts. Nie wiem czy tam nie ma w zestawie tej dziurawej tulejki.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

291

Odp: modifikacja KTM 690SMC

Faktycznie., nie pomyślałem.... i taniej niż R&G. W komplecie jest nakrętka z dziurą.

[url]http://ktmsklep.pl/powerparts/produkt/173456/przedni-crashpad[/url]

CBR 600RR'08 -> KTM 1190 RC8'10 -> KTM 690 SMC-R'15 -> ... ?

292

Odp: modifikacja KTM 690SMC

MOTOREX CROSS POWER 10W/60

model: 00062010035

tylko to można lać ? tak piszą na stronie (Obligatory use for the model 690 LC4! )

[url]http://ktmsklep.pl/ktm/produkt/187170/motorex-cross-power-10w60[/url]

CBR 600RR'08 -> KTM 1190 RC8'10 -> KTM 690 SMC-R'15 -> ... ?

293

Odp: modifikacja KTM 690SMC

etam ENI I-RIDE Moto GP 10W-60 lepszy:)

https://www.bikepics.com/members/81

294 Ostatnio edytowany przez maniujr (2016-07-08 15:28:16)

Odp: modifikacja KTM 690SMC

w serwisówce piszą o cross power 4t 10w60 albo power synt 4t 10w50... te są po ok 65pln/l a ten z linka 110pln/l i w paczkach 12l ??

CBR 600RR'08 -> KTM 1190 RC8'10 -> KTM 690 SMC-R'15 -> ... ?

295

Odp: modifikacja KTM 690SMC

maniujr napisał/a:

ok 65pln/l a ten z linka 110pln/l i w paczkach 12l ??

maniujr napisał/a:

MOTOREX CROSS POWER 10W/60

model: 00062010035

tylko to można lać ? tak piszą na stronie (Obligatory use for the model 690 LC4! )

[url]http://ktmsklep.pl/ktm/produkt/187170/motorex-cross-power-10w60[/url]

niech was przenajświętrza panienka ma w opiece

rmz 250
gas gas txt 250

296

Odp: modifikacja KTM 690SMC

rozwiń myśl...

CBR 600RR'08 -> KTM 1190 RC8'10 -> KTM 690 SMC-R'15 -> ... ?

297

Odp: modifikacja KTM 690SMC

myślę, że ten olej jest drogi w ch*j. Może jest jakiś mega tajemny myk i LC4 nie lubi innej oliwy, ale podejrzewam, że to straszna ściema. Na rynku jest od groma smarów o takich samych parametrach, za dużo mniejsze siano. Wystarczy nie pałować na zimnym i w miarę często zmieniać olej. 110zł za litr to już zagranie żydowskie ubliżając w tym momencie żydom

rmz 250
gas gas txt 250

298

Odp: modifikacja KTM 690SMC

Z 10w60 polecam 3 firmy
bel ray
liqui molly
ipone

maja najwyzsze mozliwe parametry i sa w znosnej cenie.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

299

Odp: modifikacja KTM 690SMC

Ja się zgadzam z Metysem - marketingowa piana... nic więcej.
Idę o zakład, że dla przykładu o połowę tańszy Motul 300V(choćby 15W50) w niczym nie ustępuje Rexowi a jeśli nawet to są to pomijalne różnice...
Więcej dobrego zrobi wymiana dobrej klasy syntetycznej oliwy 2-3 razy częściej niż zaleca producent niż lanie nawet najdroższego i najbardziej "ociekającego zajebistością" oleju jaki jest dostępny na rynku.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

300

Odp: modifikacja KTM 690SMC

Tutaj szybkie porównanie:

motorex CROSS POWER 4T 10W60 / POWER SYNT 4T 10W/60 około 70 zeta
API SJ

Liqui Molu Motorbike 4T Synth 10W-60 Street Race - 1L 45 zeta
API SL

Bel Ray Thumper Racing Engine Oil - 10w60 - 1L 50 zeta
API SN

Ipone Katana ON/OFF Road 10w60 - 1L około 50  zeta
API SN

Jak widać, motorex ma najgorsze parametry API, a mimo to jest najdroższy.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450