Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
wszystko pasi jak ta lala, przynajmniej w moim przypadku . 6tys km zrobilem od montarzu i nic nie musialem poprawiac
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Strony Poprzednia 1 … 63 64 65 66 67 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
wszystko pasi jak ta lala, przynajmniej w moim przypadku . 6tys km zrobilem od montarzu i nic nie musialem poprawiac
Witam , niedawno kupiłem ktm 625 smc . Dziś po ostrzejszej jeździe przy wbiciu moto na wysokie obroty sprzęgło robi się strasznie miękkie i można je wcisnąć prawie bez użycia siły . Normalnie jest dość twarde . Zauważyłem też że czasami biegi troszkę ciężej się wbijały jak i zbijały , oraz kilka razy zblokowała mi się skrzynia ( nie mogłem wbić biegu) . Jak trzymałem na w miarę normalnych obrotach to sprzęgło chodziło jak się należy .Gwałtowne przyspieszenie , potem hamowanie a sprzęgło jak z waty zero oporu . Sprzęgło do roboty ?
poziom oleju sprawdziłeś? Nie jest czasem zapowietrzone?
nie sprawdzałem nic , jakby był zapowietrzony albo mało oleju to nie było by miękkie przez cały czas? .
Mi poszedł oring na wysprzęgliku i raz było miękkie a raz twarde
zalałem nowy olej , było go dość mało . Tak jakby się poprawiło . Po krótkiej przejażdżce jest dobrze , jutro spróbuję dobrze zagrzać sprzęta i zobaczymy czy to wystarczy .
Pany, KTM 350SXF 2011, Kontrolka F1: 1 długi, 3 krótkie, sprawdziłem w serwisówce - "zbyt duża/mała temperatura powietrza w dolocie". Zapaliła mi się wczoraj jak upalaliśmy w lesie, dziś odpaliłem po południu, świeci cały czas, nawet wieczorem jak jest chłodno.
PYTANIE: czy muszę usunąć błąd jakoś komputerowo czy sam powinien się wygasić i padł czujnik lub coś takiego?
Jakie ciśnienie macie w swoich kołach supermoto ?
Ja dygam po 2.0 na droge i 1.7na tor
Orietuje sie ktos czy idzie wsadzic starego rfs w rame sxf po 2011roku? Nic takiego nie moge znalesc,moze ktos widzial gdzies na jakis hamerykanskich forach taka chybryde? Wiem,ze idzie to ogarnac z rama 2008-2010 i podobno lepiej sie prowadzi ale czy idzie to wcisnac do ramy od 2011?
A dlaczego nie ma się dać?
I tak trzeba ciąć, rzeźbić, spawać.
Wiem,tylko ze w przypadku ramy 08-10 jest to w miare do ogarniecia i mozna znalesc duzo info na ten temat. Zastanawiam sie jak to wyglada z nowsza rama,czy poziom trudnosci tes sam czy trzeba duzo wiecej rzezbic.
[url]http://olx.pl/oferta/ktm-exc-2011r-450-rfs-6-biegow-enduro-CID5-IDfUuOW.html#95f30afaa2[/url]
jak widac da sie
[url]http://allegro.pl/dzwignia-zmiany-biegow-ktm-wzmocniona-exc-xc-zeta-i6272470942.html[/url] jak myslicie podejdzie do exc 450 z 2003r i wytrzym troche ?
[url]http://allegro.pl/dzwignia-zmiany-biegow-ktm-wzmocniona-exc-xc-zeta-i6272470942.html[/url] jak myslicie podejdzie do exc 450 z 2003r i wytrzym troche ?
Pasuje do modeli KTM:
450EXC - 03-16
przynajmniej tak mówi opis aukcji :)
Mam problem z licznikiem. Nagle coś się popsuło i wariuje prędkościomierz. Cały czas pokazuje różne prędkości. Nieważne czy jedzie się 40 czy 140 licznik pokazuje dowolne wartości od 0 do 300 ;) Gdzie mogę szukać przyczyny (czujnik, licznik)?
Strony Poprzednia 1 … 63 64 65 66 67 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Wygenerowano w 0.077 sekund, wykonano 65 zapytań