Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Jakimś konkretnym klejem? Czy wszystko jedno?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 354 355 356 357 358 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jakimś konkretnym klejem? Czy wszystko jedno?
Ja zaklejam zawsze glutownicą czyli klej na gorąco :)
Oki też mam więc spróbuję to zalać tym klejem, dzięki ;)
Leje ktoś motorexa olej? W tej chwili mam motul 300v 15w50. Myślałem o:
[url]http://allegro.pl/motorex-power-synt-4t-10w50-ktm-husaberg-wroclaw-i6260992662.html[/url]
Jestem w fazie ogarniania swojego FMXa od strony wizualnej i muszę kupić jakąś inną lampę, myślałem nad Polisportem, ale nigdy nie miałem okazji zobaczyć go na żywo. Wiem, że to rzecz gustu, ale jak sądzicie, który z tych trzech reflektorów najbardziej pasuje do SM?
1. [url]http://shop.mieloch.pl/reflektor-przedni-polisport-mmx-e,pGRUPA0600.bhtml[/url]
2. [url]http://shop.mieloch.pl/reflektor-przedni-polisport-lmx-e,pGRUPA0603,vZ032899.bhtml[/url]
3. [url]http://shop.mieloch.pl/reflektor-przedni-polisport-halo-e,pGRUPA1206,vZ004044.bhtml[/url]
Ja bym brał 1 lub 2 w zależności jak ci kolorystycznie pasuje do FMXa.
Po założeniu tej lampy zapomnij o jeździe w nocy.
norvitsch, kolory podesłałem losowo, będę brał czarną. Dzięki za opinię.
karol128, aż tak źle widać? Jestem przyzwyczajony do lampy z DT, która świeci na poziomie mojej lampki do roweru, a po ciemku dawała radę w miarę.
Gdzie kupię coś takiego ?
Gdzie kupię coś takiego ?
[url]https://www.summitracing.com/int/parts/sum-g1527/overview/[/url]
W Polsce kolego :)
Takie szybkie pytanie.
Jaki gwint jest w otworze na rolki do podnosnika w wachaczu w KTM SMCR 2014?
Pzdr
Hey, niestety powrócił w moim samochodem problem bicia podczas hamowania - pisałem tutaj już kiedyś o tym, po wymianie tarcz był spokój przez chwilę jednak teraz znowu jest to samo. Najbardziej daje się to we znaki podczas wytrącania prędkości z 80 do 40 km/h. W tym przedziale jest najgorzej. Powyżej 110km/h po naciśnięciu hamulca są bardzo delikatne wibracje, natomiast poniżej tych wspomnianych 80km/h jest masakra. Po rozgrzaniu tarcz jeszcze gorzej. W związku z tym pytanie - za co się brać, żeby ten problem zniwelować? Co oprócz krzywej piasty może wpływać na krzywienie tarcz? Jaki wpływ mogą mieć tylne tarcze hamulcowe na bicie odczuwane na kierownicy?(Sądzę, że niewielki).
podmieniałes w ogóle felgi na inne ?
wg mnie na krzywienie tarcz mają wpływ następujące rzeczy:
- zła jakość tarcz
- jakieś hiper sportowe klocki
- zwalone łożyska
- zwalone piasty
- zatarty zacisk na tłoczku/ach lub prowadnicach.
Napisz co z tych rzeczy odrzucach i jakiej firmy kupiłeś tarcze/klocki.
Zawsze możesz zaczepić czujnik zegarowy do amortyzatora i sprawdzić, czy nie ma bycia na piaście.
To tak:
- obydwa zaciski po regeneracji,
- tarcze TRW,
- klocki Bosh,
- łożyska wymienione bo szumiały (może też zaczęły szumieć, z tej samej przyczyny przez, którą pokrzywiły się tarcze?)
Wszystkie w/w wymiany miały miejsce nie więcej niż 2000km temu.
Po wymianie generalnie wszystko było ok, nie było żadnego bicia - aż w stopniowo zaczęło się pogarszać, do tego stopnia, że teraz momentami jest dosłownie masakra. Samochodem staram się jeździć jak najmniej, bo przypuszczam, że takie bicie nie pozostanie bez wpływu na elementy zawieszenia.
Na poprzednich felgach było tak samo. Zresztą teraz po wymianie na tych felgach co mam aktualnie - tak jak pisałem, było przez jakiś czas ok. Opony są nowe. Powiedzcie mi co trzeba zrobić, aby piasta została skrzywiona? Jakieś mocniejsze najechanie na krawężnik? Co prawda wtedy pewnie dostałaby felga najbardziej, ale czy piasta też by to odczuła? Ja osobiście takiej przygody nie miałem ale może poprzedni właściciel.
Strony Poprzednia 1 … 354 355 356 357 358 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.053 sekund, wykonano 80 zapytań