Odp: Pokaż swój pojazd
Ja jebie, LC4 ma lagi wyrzucone do przodu jak jakiś long chopper :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Pokaż swój pojazd
Strony Poprzednia 1 … 285 286 287 288 289 … 332 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ja jebie, LC4 ma lagi wyrzucone do przodu jak jakiś long chopper :)
Póki co zdjęcia tylko z kierownikiem i jeszcze z długim dziobem :)
dopiero teraz się chwalę (moto kupione we wrześniu 2015) bo zrobiłem już prawie wszystkie przeróbki jakie chciałem. Czyli: ogon, crashpady, błotnik przedni i opony. Mówcie co chcecie, ale dla mnie petarda :D
dopiero teraz się chwalę (moto kupione we wrześniu 2015) bo zrobiłem już prawie wszystkie przeróbki jakie chciałem. Czyli: ogon, crashpady, błotnik przedni i opony. Mówcie co chcecie, ale dla mnie petarda :D
Czy on czasami staje przy ulicy Tanecznej (Totalbud)?
Patrz, no czasem wpadam do Nexttela na chwilę i potem na PW :). Pracujesz tam gdzieś w okolicy?
A nie widzisz mojego SMC-R'a jak wjeżdżasz? Po lewej stronie na trawniku :)
Nieeee, z resztą nie przyglądałem się temu parkingowi po lewej i dlatego pewnie nie widziałem :) Ale będe we wtorek "piechotą" to go obczaję.
Kiedys pewnie stwierdzisz ze ta petarda to jednak korsarz był;)) ni to mocne, ładne to to jest i wizualnie wbija sie w mniejszą 125, kupę szmalcu kosztuje i do tego sprzedaje sie na pniu. Mozna, mozna:)
Niestety moto ma swoje wady. Moim zdaniem to jedno z najbrzydszych supermoto. Jechać też nie jedzie, przy 100kmh to już czuję jakbym zarzynał silnik. Dzwięk? To chyba największa kicha. :P
Ale ma jedną znaczącą przewagę (poza przyjemnym prowadzeniem) Zrobiłem na mojej od października 2012 około 35 000km i serwisuję ją raz, czasem dwa razy w roku. Wystarczy lać paliwo (ok 4l na 100km) i czasem nasmarować łańcuch :) Przy takiej jeździe jakaś 450 albo 525 więcej by w serwisie stało niż było w użytku...:(
Kiedys pewnie stwierdzisz ze ta petarda to jednak korsarz był;)) ni to mocne, ładne to to jest i wizualnie wbija sie w mniejszą 125, kupę szmalcu kosztuje i do tego sprzedaje sie na pniu. Mozna, mozna:)
No przecież wiadomo, że kiedyś jak się siądzie na większe i mocniejsze moto to będzie porażka ta wrka, ale ja piszę jak jest dla mnie w tej chwili. Na A2 akurat mi przypadła, nie to co DRZ.
Niestety moto ma swoje wady. Moim zdaniem to jedno z najbrzydszych supermoto. Jechać też nie jedzie, przy 100kmh to już czuję jakbym zarzynał silnik. Dzwięk? To chyba największa kicha. :P
Ale ma jedną znaczącą przewagę (poza przyjemnym prowadzeniem) Zrobiłem na mojej od października 2012 około 35 000km i serwisuję ją raz, czasem dwa razy w roku. Wystarczy lać paliwo (ok 4l na 100km) i czasem nasmarować łańcuch :) Przy takiej jeździe jakaś 450 albo 525 więcej by w serwisie stało niż było w użytku...:(
Seryjna z fabryki to porażka z wyglądem, ale po kilku zabiegach można doprowadzić do porządku. Wszystkie mody jakie tutaj są rozwiązują większość problemów jakie opisałeś. Co do prędkości ja w trasie średnio 100 a na autostradzie 120, zależy od przełożeń.
Moto ogólnie do bujania się po mieście i okolicach jest w sam raz, a takie jest jego przeznaczenie wg mnie :)
a jaka jest różnica w wadze pomiędzy WR250x a DRZ400SM ?
wrka 6 kg lżejsza.
wrka 6 kg lżejsza.
A pali tyle co moja DRZ :D
Po połowie sezonu na mt09 wracam na normalny motocykl. Podróż z łodzi minęła wesoło :)
Strony Poprzednia 1 … 285 286 287 288 289 … 332 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Pokaż swój pojazd
Wygenerowano w 0.091 sekund, wykonano 50 zapytań