16

Odp: Drugi Motocykl na a2

velkurczak napisał/a:
Balans napisał/a:

a świetna maszyna, niestety jeszcze nie na moje warunki jest fundować remont silnika co sezon niestety :)

W tamtym tygodniu otworzyliśmy exc 525 ziomqa, ma ponad 300h na piecu, okazuje się że od 2004, albo 2003 poza fabryką nikt tam raczej nie zaglądał. Padła uszczelka pod głowicą, pewnie ze starości, korba ori, tłok ori (bardzo zużyty) mimo wszystko oleju nie brał, moc miał, aż zaczął się lać płyn z wydechu :) tak że ten, 13 lat silnik bez zaglądania pod czapkę to myślę że daje do myślenia, czy faktycznie co sezon trzeba rozbierać i remontować.

A to wybacz  wiem o exc 525 tyle co wyczytałem na forum....

a tak nawiasem mówiąc ile motogodzin robi sie na takim sprzęcie w sezonie ? bo z tego co wiem to nie trzeba byc zapalencem by robić po 200mtg i mniej wiecej po takim przebiegu zmieniają tłoka ;)

oczywiscie jestem laikiem w temacie więc dlatego pytam więc nie musicie czerwieniec ze złosci co ja za bzdury wygaduje :)

17

A co sądzicie o Suzuki DRZ ? ponoć silnik to żywotna konstrukcja i nie wymaga remontu, co najwyżej regulacji, ale ceny są kosmiczne....

Pytanie czy realne jest znaleźć coś dobrego w kasie 8-9 tys?

znalazłem coś takiego:
[url]http://olx.pl/oferta/suzuki-drz-400e-sm-supermoto-CID5-IDbKqH5.html[/url]

co o nim sądzicie? trzebaby to zobaczyć na własne oczy oczywiscie ale ze zdjęc nie prezentuje sie najlepiej, cały malowany, tłumik spawany?, i ogólnie motór jakiś taki zmarnowany...

18

Wolałbym takie poobijane DRZ z zdrowym piecem, niż lalkę z świerszczami w silniku, dzwoń, pytaj. Wygląda jak supermoto, czyli chujowo, co nie znaczy że nie polata.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

19