1

Temat: zawieszenie

Cześć, wiecie jak może wpłynąć obniżenie zawieszenia w supermoto na jazdę itp?

2

Odp: zawieszenie

Teoretycznie mniej stabilnie na szybkich prostych, a latwiej wrzucic sprzeta w zakret.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

3

Odp: zawieszenie

a jak z obniżeniem zawieszenia w aprili sxv 550?

4

Odp: zawieszenie

Crazy_Russian napisał/a:

Teoretycznie mniej stabilnie na szybkich prostych.

Emm a nie bardziej stabilnie z racji tego, że środek ciężkości będzie niżej?
Chyba zawsze obniżenie środka ciężkości niesie ze sobą poprawę stabilności na prostych i na łukach.

joł

5

Odp: zawieszenie

o ile najwięcej można obniżyć takie zawieszenie że wszystko nadal grało :)?

6

Odp: zawieszenie

Obniżenie przodu powoduje mniejszą stabilność na prostych ale lepszą zwrotność, Obniżenie tyłu poprawia stabilność na prostej ale moto szeroko wychodzi z zakrętu. Ja mam lagi z przodu wsunięte w półki o ok 13 mm i poprawiło to znacznie łatwość kierowania. Jednocześnie tył mam ustawiony wysoko (static sag 10 mm). Nic nie stracił na stabilności skręca jak na 950 rewelacyjnie (znacznie łatwiej niż na ustawieniach fabrycznych), ale niektórzy mówią ze to nie jest supermoto tylko szosówka i to zupełnie inna bajka. W MotoRmanii Pejser dość ciekawie opisał jak co działa (pokręcenie czym powoduje co) w numerach z kwietnia, maja i czerwca 2010. Konkretnie dotyczy to szosówek, ale moim zdaniem różnice dotyczą tylko wartości skoku zawiedszeń w mm, a sposób zachowania się motocykla pozostaje taki sam.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

7

Odp: zawieszenie

ja bym tak chciał z 10-15 cm  :cool:

8

Odp: zawieszenie

To znaczy że chcesz cruisera a nie supermoto?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

9

Odp: zawieszenie

pomyłka, dokładnie to chce 18 mm

10

Odp: zawieszenie

maksymalnie można obniżyć tyle żeby nie przycierać w zakręcie ramą albo innym stałym elementem motocykla o asfalt.

11

Odp: zawieszenie

tez mi sie wydawalo ze to co napisal Crazy tyczy sie obnizenia np samego przodu
przy obnizeniu przodu i tylu jedyne co moze zmiejszyc stabilnosc to skrocenie odleglosci miedzy osiami, z drugiej strony niski srodek ciezkosci...
myslalem o tym na zime, patrzac jak skutery dobrze sobie radza na oblodzonych drogach

Wgrywam mapki do KTM'ów
tel: 797 237 537

12

Odp: zawieszenie

Socho napisał/a:

pomyłka, dokładnie to chce 18 mm

nie powinno by problemu....

Ja we wszystkich exc tyle opuszczałem przód.

Post's attachments

Attachment icon SDC12069.JPG 142.96 kb, 81 downloads since 2010-06-28 

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

13

Odp: zawieszenie

ja mam taki motyw ze przy nawrocie do agrafki w koszalinie czasami zaczyna mi podskakiwać kolo, taki jak by uslizg... i teraz mam pytanie do ludzi posiadajacych zawieche marzochi shiver upside down. czym i jak krecic i co na co wplywa?

"Art. 54. Konstytucji RP:
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."

14

Odp: zawieszenie

przedewszystkim dodaj gazu w tym zakrecie to nic skakac nie bedzie ;)

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

15

Odp: zawieszenie

wlasnie o to chodzi ze nie moge :/ troche poluzowalem na dole to niby troche ustapilo ale z kolei zaczal nurkować ... nie mogę znaleźć ustawień pośrednich ... dodam ze nie opuszczałem na lag na półce czy coś takiego...

"Art. 54. Konstytucji RP:
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."