Temat: zawieszenie
Cześć, wiecie jak może wpłynąć obniżenie zawieszenia w supermoto na jazdę itp?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » zawieszenie
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Cześć, wiecie jak może wpłynąć obniżenie zawieszenia w supermoto na jazdę itp?
Teoretycznie mniej stabilnie na szybkich prostych, a latwiej wrzucic sprzeta w zakret.
a jak z obniżeniem zawieszenia w aprili sxv 550?
Teoretycznie mniej stabilnie na szybkich prostych.
Emm a nie bardziej stabilnie z racji tego, że środek ciężkości będzie niżej?
Chyba zawsze obniżenie środka ciężkości niesie ze sobą poprawę stabilności na prostych i na łukach.
joł
o ile najwięcej można obniżyć takie zawieszenie że wszystko nadal grało :)?
Obniżenie przodu powoduje mniejszą stabilność na prostych ale lepszą zwrotność, Obniżenie tyłu poprawia stabilność na prostej ale moto szeroko wychodzi z zakrętu. Ja mam lagi z przodu wsunięte w półki o ok 13 mm i poprawiło to znacznie łatwość kierowania. Jednocześnie tył mam ustawiony wysoko (static sag 10 mm). Nic nie stracił na stabilności skręca jak na 950 rewelacyjnie (znacznie łatwiej niż na ustawieniach fabrycznych), ale niektórzy mówią ze to nie jest supermoto tylko szosówka i to zupełnie inna bajka. W MotoRmanii Pejser dość ciekawie opisał jak co działa (pokręcenie czym powoduje co) w numerach z kwietnia, maja i czerwca 2010. Konkretnie dotyczy to szosówek, ale moim zdaniem różnice dotyczą tylko wartości skoku zawiedszeń w mm, a sposób zachowania się motocykla pozostaje taki sam.
ja bym tak chciał z 10-15 cm :cool:
To znaczy że chcesz cruisera a nie supermoto?
pomyłka, dokładnie to chce 18 mm
maksymalnie można obniżyć tyle żeby nie przycierać w zakręcie ramą albo innym stałym elementem motocykla o asfalt.
tez mi sie wydawalo ze to co napisal Crazy tyczy sie obnizenia np samego przodu
przy obnizeniu przodu i tylu jedyne co moze zmiejszyc stabilnosc to skrocenie odleglosci miedzy osiami, z drugiej strony niski srodek ciezkosci...
myslalem o tym na zime, patrzac jak skutery dobrze sobie radza na oblodzonych drogach
pomyłka, dokładnie to chce 18 mm
nie powinno by problemu....
Ja we wszystkich exc tyle opuszczałem przód.
ja mam taki motyw ze przy nawrocie do agrafki w koszalinie czasami zaczyna mi podskakiwać kolo, taki jak by uslizg... i teraz mam pytanie do ludzi posiadajacych zawieche marzochi shiver upside down. czym i jak krecic i co na co wplywa?
przedewszystkim dodaj gazu w tym zakrecie to nic skakac nie bedzie ;)
wlasnie o to chodzi ze nie moge :/ troche poluzowalem na dole to niby troche ustapilo ale z kolei zaczal nurkować ... nie mogę znaleźć ustawień pośrednich ... dodam ze nie opuszczałem na lag na półce czy coś takiego...
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » zawieszenie
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 75 zapytań